AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Hei. Vi begge er 29 år, fått første barn for 4 måneder siden. Sexlysten til fruen har forsvunnet, noe jeg også selvfølgelig forstår da hun er blitt mor og har masse hormoner i kroppen osv.. Men nå onanerer jeg 1-4 ganger daglig.. er det normalt ? Vi hadde sex 1-5 ganger i uken før født barn. Vet ikke om hun onanerer alene, kan godt hende. Er jeg normal eller rar ? Anonymkode: aa470...02e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden "Alt" er vel normalt.. Noe gjør det ikke, andre gjør det mye. Og at hun gjør det, mest sannsynlig ikke. Men kanskje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hei. Vi begge er 29 år, fått første barn for 4 måneder siden. Sexlysten til fruen har forsvunnet, noe jeg også selvfølgelig forstår da hun er blitt mor og har masse hormoner i kroppen osv.. Men nå onanerer jeg 1-4 ganger daglig.. er det normalt ? Vi hadde sex 1-5 ganger i uken før født barn. Vet ikke om hun onanerer alene, kan godt hende. Er jeg normal eller rar ? Anonymkode: aa470...02e Jeg gjør det samme som deg og er dama i forholdet. Onanerer gjerne daglig Det gir meg set lille ekstra dopamin kicket til,å kunne stå i en travel småbarnshverdag. Har sex med mannen 2-3 ganger per mnd. Anonymkode: 0ae34...95c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden Hvordan får du tid til å onanere mer enn 1 gang for dag? Gjør du det i skjul slik samboeren din ikke vet det? Og hvor gjør du det? Syntes alt mer enn to høres litt tvangspreget ut i en fase der fokuset ditt burde være på baby og legge til rette for samboeren din skal få hvile og komme seg til hektene. Er du sprengkåt gjennom dagen og må lette på trykket eller runker du opp en slapp kuk for å få en orgasme? Anonymkode: ca555...4ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvordan får du tid til å onanere mer enn 1 gang for dag? Gjør du det i skjul slik samboeren din ikke vet det? Og hvor gjør du det? Syntes alt mer enn to høres litt tvangspreget ut i en fase der fokuset ditt burde være på baby og legge til rette for samboeren din skal få hvile og komme seg til hektene. Er du sprengkåt gjennom dagen og må lette på trykket eller runker du opp en slapp kuk for å få en orgasme? Anonymkode: ca555...4ab Sikkert prioriteringer og korte napp før han spruter. Han kan da klare å ta seg runk 4-5 ganger for dagen uten at det går utover barn og mor, kjappe tar neppe mer enn 12-15 min for hele dagen. Runk er deilig, kvinner trenger mer forberedelse før de er klar, menn kan tenke at de vil runke, tar den frem og 90 sekunder senere er hele satsen sprutet utover og kun en tørk står igjen før de er jobber videre.😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden John McClane skrev (5 minutter siden): Sikkert prioriteringer og korte napp før han spruter. Han kan da klare å ta seg runk 4-5 ganger for dagen uten at det går utover barn og mor, kjappe tar neppe mer enn 12-15 min for hele dagen. Runk er deilig, kvinner trenger mer forberedelse før de er klar, menn kan tenke at de vil runke, tar den frem og 90 sekunder senere er hele satsen sprutet utover og kun en tørk står igjen før de er jobber videre.😁 Seriøst?? Hvordan i alle dager?? Anonymkode: ca555...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden John McClane skrev (8 minutter siden): Sikkert prioriteringer og korte napp før han spruter. Han kan da klare å ta seg runk 4-5 ganger for dagen uten at det går utover barn og mor, kjappe tar neppe mer enn 12-15 min for hele dagen. Runk er deilig, kvinner trenger mer forberedelse før de er klar, menn kan tenke at de vil runke, tar den frem og 90 sekunder senere er hele satsen sprutet utover og kun en tørk står igjen før de er jobber videre.😁 Du sier det som om en kjapp, grunn orgasme er en fordel 😄 Kvinner kan i større grad enn menn bare komme ved tankens kraft (og indre kniping i busskøen). Anonymkode: 7a7a3...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaraThrace Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden 1-4 ganger DAGLIG?? Sorry altså, men å onanere potensielt 28 ganger på en uke er litt ekstremt. Regner med det ikke er bare å slenge den ut og ferdig på to napp heller. Med opprydding og alt må det da minst ta 15 min. Der er jo nesten en hel arbeidsdag i løknapping. Høres ut som at du kan bruke NOE av den tiden på noe mer produktivt i forholdet for å kanskje potensielt få sexlivet opp og gå igjen i nær eller fjern fremtid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du sier det som om en kjapp, grunn orgasme er en fordel 😄 Kvinner kan i større grad enn menn bare komme ved tankens kraft (og indre kniping i busskøen). Anonymkode: 7a7a3...bf3 I tidsklemma er korte hyppige runk bedre enn ikke noen runk. Men dager hvor man har fri kan ha et Runkaton over flere timer hvor deilig runk hele tiden utføres gjerne til kanten om og om igjen være drit digg. Men dagene strekker ikke alltid til og da kan kjappe hjelpe litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Du runker på jobb eller? Kan umulig rekke 2 morgen og 2 kveld? Høres tvangspreget ut Anonymkode: 2356d...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
John McClane Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Du runker på jobb eller? Kan umulig rekke 2 morgen og 2 kveld? Høres tvangspreget ut Anonymkode: 2356d...848 He he, da jeg var i starten av tenårene så var det en før skole, en på do på skolen, en når jeg kom hjem, en etter middag, en til når jeg så hun søte nabojenta og en i senga når jeg la meg. Våknet jeg om natten så ble det alltid runk for å få sove igjen. Dette var vanlig men det kunne bli mer, faktisk så er produksjonen aldeles utmerket denne tiden og det kom nytt like fort som jeg tok ut. Hendte også at drømmer ga meg utløsning om natten og jeg våkna av at jeg kom. Og så neste morgen så var det første jeg gjorde å starte på dagens første sprut. I just a hard job to be a boy that age. 😄 Flad det ikke er slik hele tiden😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Bare å runke så mye man vil. Anonymkode: a3e7b...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden John McClane skrev (2 timer siden): Sikkert prioriteringer og korte napp før han spruter. Han kan da klare å ta seg runk 4-5 ganger for dagen uten at det går utover barn og mor, kjappe tar neppe mer enn 12-15 min for hele dagen. Runk er deilig, kvinner trenger mer forberedelse før de er klar, menn kan tenke at de vil runke, tar den frem og 90 sekunder senere er hele satsen sprutet utover og kun en tørk står igjen før de er jobber videre.😁 Kvinner trenger da ikke forberedelse for å gi seg selv en orgasme, maks 2 min om det skal gjøres kjapt. Anonymkode: 4b2c8...f60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden KaraThrace skrev (2 timer siden): 1-4 ganger DAGLIG?? Sorry altså, men å onanere potensielt 28 ganger på en uke er litt ekstremt. Regner med det ikke er bare å slenge den ut og ferdig på to napp heller. Med opprydding og alt må det da minst ta 15 min. Der er jo nesten en hel arbeidsdag i løknapping. Høres ut som at du kan bruke NOE av den tiden på noe mer produktivt i forholdet for å kanskje potensielt få sexlivet opp og gå igjen i nær eller fjern fremtid. 😁😁😁 Anonymkode: 7685c...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden John McClane skrev (2 timer siden): Sikkert prioriteringer og korte napp før han spruter. Han kan da klare å ta seg runk 4-5 ganger for dagen uten at det går utover barn og mor, kjappe tar neppe mer enn 12-15 min for hele dagen. Runk er deilig, kvinner trenger mer forberedelse før de er klar, menn kan tenke at de vil runke, tar den frem og 90 sekunder senere er hele satsen sprutet utover og kun en tørk står igjen før de er jobber videre.😁 Klarer det fint på 90 sekunder mange av oss damer også. Jeg må ofte ha litt mer forberedelser for samleie, men onanering er noe helt annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå