Gå til innhold

Mannen har dårlig hygiene

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns dette er kjempevanskelig tema. Mannen har begynt å forfalle litt. Han har en jobb hvor han er fysisk store deler av dagen. Tidligere pleide han å dusje når han kom hjem. En periode utsatte han dusjen til kvelden, noe som er helt ok. Men nå dusjer han ikke hver dag. Det lukter svette (merker om vi sitter inntil hverandre), og jeg syns sex er ubehagelig da han ikke er nydusjet. Har derfor begynt å finne unnskyldninger for å ikke ha sex i dagene han ikke har dusjet. Jeg har begynt å gi små hint om han ikke har tenkt å ta seg en dusj etter lang arbeidsdag, har invitert han til å dusje med meg, men det er sjeldent han blir med. 

Det er en oppegående og ressurssterk mann. Det ikke fare for autisme eller noe i den duren om noen lurer. Han er ellers sosial og aktivt og ikke noe som tyder på depresjon (vet det er vanlig hygiene kan reduseres da). 

Dette begynner å tære på. Og jeg føler helt ærlig han ikke setter pris på meg. At det ikke er så nøye. Jeg føler hintene har vært såpass åpenbare at jeg rett og slett blir lei meg over at han ikke forstår. Må jeg gå så langt at jeg må sende han i dusjen og ha totalt sexnekt før han har dusjet? Jeg forstår ikke hvorfor dette har endret seg. Har tidligere hatt inntrykk av at han vil være fresh før sex.

Anonymkode: caf7e...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt med hinting. Hinting og menn er forferdelig dårlig kombinasjon.

Dette er mannen din, og dere har et pinlig forhold om du ikke kan si at uten dusj, ingen sex. 

Du må jo også være såpass oppegående og ressurssterke at du klarer å stå opp for deg såpass. Det er din egen ektefelle, ikke en ukjent du skal si noe slikt til. 

• Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres sliten og trett ut rett og slett, kan det faktisk være att libidoen er så lav for tiden, att han dusjer ikke for å unngå sex av ren utslitthet ? 

Jeg har ett ekstremt fysisk yrke, og må av og til velge mellom dusj eller aktiviteter når jeg kommer hjem, for dusjer jeg så tar jeg absolutt siste rest av energi jeg har på hjemmefronten, jeg blir veldig trett av den dusjen, og de dagene jeg vet jeg har mye på tapeten hjemme, så utsetter jeg den. 

Anonymkode: a3526...d46

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har du ikke sagt det rett ut? « Du lukter svette. Du må jo dusje etter jobb!» 

Anonymkode: a8d53...de2

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han høres sliten og trett ut rett og slett, kan det faktisk være att libidoen er så lav for tiden, att han dusjer ikke for å unngå sex av ren utslitthet ? 

Jeg har ett ekstremt fysisk yrke, og må av og til velge mellom dusj eller aktiviteter når jeg kommer hjem, for dusjer jeg så tar jeg absolutt siste rest av energi jeg har på hjemmefronten, jeg blir veldig trett av den dusjen, og de dagene jeg vet jeg har mye på tapeten hjemme, så utsetter jeg den. 

Han vil ha sex og prøver seg ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nok bare si det som det er, at du liker best at han er nydusjet før sex. Det er jo ikke noe å bli såret over, kanskje han tror det er et fett for deg. Men, her må du bare si det rett ut så han forstår.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å pakk det inn! Si det rett ut, vil du pule?! Da dusjer du å har bra hygiene! 

Anonymkode: e086a...d94

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra200 skrev (1 time siden):

Forslag: kommunikasjon.

Jeg skjønner kommunikasjon er viktig, men kan man misforstå "du har vært på jobb hele dagen, kanskje du skulle tatt deg en dusj", i forbindelse med at han prøver seg tydelig på sex. For min del er det trist at han tenker at det ikke er så viktig å være ren for meg. Føles som det bare var viktig før, men nå er det ikke vits lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vært direkte. Det er kjempeekkelt for alle rundt når noen stinker: samme om det er kjæresten eller en tilfeldig busspassasjer. Spar høfligheten til stinkende busspassasjererer og ta kjæresten din i øret.

Anonymkode: a9da0...ad1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han vil ha sex og prøver seg ofte.

"dusj først, du stinker" er nok trikset da. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg skjønner kommunikasjon er viktig, men kan man misforstå "du har vært på jobb hele dagen, kanskje du skulle tatt deg en dusj", i forbindelse med at han prøver seg tydelig på sex. For min del er det trist at han tenker at det ikke er så viktig å være ren for meg. Føles som det bare var viktig før, men nå er det ikke vits lengre.

Da må du si: du må dusje først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hinter folk til mannen sin? Drøyt. Jeg hadde jaga gubben min i dusjen. Hvordan er kommunikasjonen deres ellers? Dette virker tafatt og destruktivt 

Anonymkode: f08c7...68d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde jeg bare sagt rett ut. Du lukter vondt, gå i dusjen. Jeg har kun sex dersom vi begge er nydusjet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har derfor begynt å finne unnskyldninger for å ikke ha sex i dagene han ikke har dusjet. Jeg har begynt å gi små hint om han ikke har tenkt å ta seg en dusj etter lang arbeidsdag,

Her hadde jeg bare gitt klar beskjed! Skal vi fortsatt være i et fungerende forhold, er du nødt til å dusje og stelle deg hver dag. 

Jeg gidder ikke å ligge i samme seng med en møkkete mann som lukter svette, hadde jeg sagt. 

Anonymkode: a2e33...8a8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Da hadde han ikke ønsket sex ofte. 

Anonymkode: a2e33...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (5 timer siden):

Slutt med hinting. Hinting og menn er forferdelig dårlig kombinasjon.

Dette er mannen din, og dere har et pinlig forhold om du ikke kan si at uten dusj, ingen sex. 

Du må jo også være såpass oppegående og ressurssterke at du klarer å stå opp for deg såpass. Det er din egen ektefelle, ikke en ukjent du skal si noe slikt til. 

DETTE! Menn er helt fascinerende dårlig på å fange opp hint, uansett hva det måtte gjelde. Prøver å forklare det til en venninne som går rundt og håper på at crushet skal ta hint om at hun liker han.

Anonymkode: 159bf...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...