AnonymBruker Skrevet 31. oktober #21 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 Det var da fælt så dramatisk du var da😂 Anonymkode: 388aa...a04 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 1. november #22 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Det var da fælt så dramatisk du var da😂 Anonymkode: 388aa...a04 Enig. Høres ut som om det er stor sjanse for å bli skutt i Oslo. Det er jo ikke sånn. Narkotika er det i alle byer. Men det er jo ett miljø man må søke opp selv. Drammen er ikke bedre enn Oslo. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #23 Del Skrevet 1. november En ser Østlandet troner på verste-lista 😅 Anonymkode: 97f20...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 2. november #24 Del Skrevet 2. november Ryddet for nedsettende innhold. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Del Skrevet 2. november Ålesund Anonymkode: a27ac...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #26 Del Skrevet 2. november Bodø. Small town mentality. En by hvor man går og skuler på hverandre og prater om hverandre 🙄 Anonymkode: 28014...2f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #27 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): En ser Østlandet troner på verste-lista 😅 Anonymkode: 97f20...29f Men nå bor 2/3 av befolkningen der, så det er jo ikke rart. Anonymkode: 28014...2f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #28 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 9.05): Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 Jeg bor i Arendal og det er akkurat samme tilstander her. Tror det er større sjanse for at noen hjelper deg i Oslo, da, det er jo dit alle de kule folka drar, de som ikke orker den trauste bygdementaliteten og tør å skille seg ut. Her i Arendal snur folk bare ryggen til. Den meste hjelpa du kan håpe på er baksnakking og at noen tar et bilde. Anonymkode: 81224...101 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #29 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 7.17): Tror det er større sjanse for at noen hjelper deg i Oslo, da, det er jo dit alle de kule folka drar, de som ikke orker den trauste bygdementaliteten og tør å skille seg ut. Her i Arendal snur folk bare ryggen til. Den meste hjelpa du kan håpe på er baksnakking og at noen tar et bilde. Anonymkode: 81224...101 Nei. Faller du i Oslo så hjelper ingen deg. De bare ser rart på deg eventuelt ler og går sin vei. Var et innslag en gang på tv om nettopp det. En ung gutt som se om folk brydde seg. Ingen gjorde det. Anonymkode: ccb77...df6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 6. november #30 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 6.07): Nei. Faller du i Oslo så hjelper ingen deg. De bare ser rart på deg eventuelt ler og går sin vei. Var et innslag en gang på tv om nettopp det. En ung gutt som se om folk brydde seg. Ingen gjorde det. Anonymkode: ccb77...df6 Jeg fikk hjelp da jeg glei og forstuet armen i Oslo. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #31 Del Skrevet 6. november Oslo Anonymkode: 466aa...6e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #32 Del Skrevet 6. november Bergen. Ufordragelige mennesker der. Anonymkode: 1aeb0...63a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #33 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 7.09): Ålesund Anonymkode: a27ac...74e Kan jeg spørre hvorfor det? Jeg var nettopp i Ålesund. Byen er vakker, fin temperatur ift Oslo og folk jeg møtte var vennlige. Anonymkode: 9217e...5d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #34 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 9.03): Alta. Fullt av fylliker og folk som egger til bråk. Glad jeg fant meg en søring som kjørte meg på tjukken og tok meg sørover. Anonymkode: 126aa...bfb Enig! Enda godt du ble tatt med sørover da du ble smelt på tjukka, ellers hadde du blitt sittende fast i gjørma som de fleste andre derfra. Anonymkode: c961c...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #35 Del Skrevet 6. november Man har jo gjerne ikke bodd i alle byer i Norge, så det er jo vanskelig og svare på. Det værste stedet jeg har vært på ferie er Bergen så der kunne jeg ikke tenkt meg og bo. Har veldig fine ferieminner fra nord- Norge, men tror jeg hadde slitt med og bo der året rundt på grunn av mørke og kulde. Anonymkode: 2cc14...d5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #36 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 9.09): Haha, Grimstad er definitivt ikke tragisk. Reiser på ferie dit hver sommer. Anonymkode: 1ad86...f02 Det er ikke det samme som og bo der? Sørlandet er en perle i fellesferien ja Anonymkode: 2cc14...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #37 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 6.07): Nei. Faller du i Oslo så hjelper ingen deg. De bare ser rart på deg eventuelt ler og går sin vei. Var et innslag en gang på tv om nettopp det. En ung gutt som se om folk brydde seg. Ingen gjorde det. Anonymkode: ccb77...df6 Tull. Eller du har sikkert sett det på tv, men det er ikke vanlig 😅 jeg har både fått hjelp og hjulpet. Aldri hørt om noen fra Oslo som har opplevd dette. Anonymkode: 2cc14...d5d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #38 Del Skrevet 6. november Er vel mer en bygd, men Drangedal. Jævla mobbekommune Anonymkode: 752f4...0b2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #39 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 9.05): Oslo. Hadde aldri ønsket mine barn vokse opp der. Folk som blir skutt, salg av narkotika og mord på åpen gate nei. Nå bor jeg dessverre like i nærheten av Drammen og der er det mange byer som sliter med masse slagsmål, narkotika osv. men heldigvis ikke i vår by. Anonymkode: af2ca...114 Stemmer, barna mine og vennene deres blir stadig skutt og myrdet 😅 er så mye rart om Oslo på kg. Anonymkode: 2cc14...d5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november #40 Del Skrevet 6. november Molde har de mest aggressive/ivrige parkeringsvaktene i Norge. Parkeringsboten havner på frontruten før du får gått ut av bilen. Anonymkode: 841df...96a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå