AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #41 Skrevet 3. november 2024 Brunhilde skrev (12 minutter siden): Pun intended? 😂 Anonymkode: 91017...a4b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #42 Skrevet 4. november 2024 Daisy-love skrev (22 timer siden): Så greit det finnes gode løsninger som ferdigstekt ribbe 😊 Er det lokal slakter som har (om de enda finnes), eller kan en få det på Meny/Mega også? Greit tips til noen jeg er glad i 😊 Meny har nesten alltid ferdigstilt ribbe i ferskvaredisken Anonymkode: 84e5f...e53 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #43 Skrevet 4. november 2024 Spiser ribbe året rundt. Men steker ikke i komfyren, lager i airfryeren. Mye raskere, og mye bedre faktisk. Blir mye saftigere der. Men lager også på asiatisk vis, mange oppskrifter å finne på nett. Elsker nudler og svinekjøtt. En av mine favoritter er jjajjangmyeon med svinekjøtt. Da bruker jeg ribbe. Anonymkode: e9253...a1e
Carrot Skrevet 4. november 2024 #44 Skrevet 4. november 2024 jepp, det merkelige er at da er det bare en vanlig svinestek og ikke julemat
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #45 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Haha! Så du vil ikke prøve å finne det som er bra,du vil bare dømme alt nord og ned? Dumt for deg,du går glipp av noe med den holdningen. Anonymkode: ab0b3...c0c Juleribbe er faktisk noe man fint kan gå glipp av. Ikke alle er opptatt av at man må ha svin i kostholdet sitt for enhver pris. Anonymkode: 8f292...de7
Paneera Skrevet 4. november 2024 #46 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 31.10.2024 den 23.10): Hva spiser du på julaften da? For meg er ribbe så godt at det absolutt er det beste alternativet til julemat. Det er oppskriften på sure oppstøt resten av kvelden, men synes det er verdt det 😅 Liker ikke pinnekjøtt, og torsk er ikke julemat synes jeg da vi spiser mye torsk ellers i året. Lutefisk spiser jeg heller ikke. Anonymkode: 16729...00b Vi pleier å spise ribbe eller torsk. Jeg synes begge deler er godt, men liker uten tvil pinnekjøtt aller best.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #47 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Juleribbe er faktisk noe man fint kan gå glipp av. Ikke alle er opptatt av at man må ha svin i kostholdet sitt for enhver pris. Anonymkode: 8f292...de7 Nei det er jo greit, da har du valgt det og da får du si det da. Det er noe helt annet enn å tro at alt svinekjøtt er tvilsomt. Anonymkode: ab0b3...c0c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #48 Skrevet 5. november 2024 Spiser gjerne ribbe utenom jul,om jeg har igjen eller har kjøpt litt ekstra. Spiser det både med saus og poteter,eller asiatisk med ris. Har jeg ferdigstekte ribberester blir de gjerne brukt i lapskaus. Anonymkode: a410b...8eb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå