AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden prøver å gjøre dette så kort som mulig. jeg var i et utrolig usunt forhold i over 5 år. jeg ble løyet til (måtte alltid dra det ut av han, og alltid var det mer bak), tatt for gitt (han kunne alltid la det gå utover meg for jeg var der alltid) og mine følelser ble stadig tråkket på for så at han da lovet å ikke såre meg igjen, men det skjedde hver gang. dette var en ond sirkel vi aldri kom ut av. vi var av og på i flere år og alltid handlet det om det samme; at han skulle slutte å såre meg, at han endelig innså hva som var viktig, men han såret meg hver eneste gang. alle rundt meg sa jeg burde gå, i flere år, men jeg så det aldri selv. helt til han gikk for 2 år siden. det var en utrolig vond prosess og det tok mye av meg fysisk og psykisk. han kunne si ting som ‘det er som om du vil føle på det’ når ting såret meg. ‘jeg er ikke enig sånn andre vil at et forhold skal være, kjenner meg ikke igjen’, ‘du får bare konspirere for deg selv, er ikke min skyld’, ‘se det fra min side, kan ikke fikse noe som ikke er galt’. noen eksempler. jeg sitter igjen med å fortsatt ikke klare å se det helt, selv om alle rundt meg sier det til meg så skal jeg på en måte alltid forsvare hvorfor han var sånn , samtidig som jeg klarer å se realiteten mer og mer. jeg sitter igjen med vansker for å være i relasjoner og å starte de, problemer med å stole på folk og et forvrengt syn av dette forholdet (hva som er realitet og ikke, om det var noe galt med meg osv..) kan dette forholdet ha hatt så stor innvirkning på meg?.. og hva har jeg isåfall vært utsatt for? Anonymkode: ac90f...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Dette er som å lese egen biografi… det er riktignok 18 år siden, jeg har vært i fast forhold i 16 år no. Gift… men jeg jobber hardt hver dag, både for å ha tillitt til den jeg er sammen med og komme meg over det vonde som har skjedd. Har mange ganger tenkt at jeg har det bedre alene, men får meg ikke til å gå ut av forholdet. Jeg lurer på hva som er galt med meg, og hvordan komme meg videre. Står fast. Så beklager, men så innvirkning har det. Håper ar du finner en løsning for å komme deg ut av dette og kommer heldigere ut av det. For det er veldig slitsomt. Anonymkode: 38b47...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette er som å lese egen biografi… det er riktignok 18 år siden, jeg har vært i fast forhold i 16 år no. Gift… men jeg jobber hardt hver dag, både for å ha tillitt til den jeg er sammen med og komme meg over det vonde som har skjedd. Har mange ganger tenkt at jeg har det bedre alene, men får meg ikke til å gå ut av forholdet. Jeg lurer på hva som er galt med meg, og hvordan komme meg videre. Står fast. Så beklager, men så innvirkning har det. Håper ar du finner en løsning for å komme deg ut av dette og kommer heldigere ut av det. For det er veldig slitsomt. Anonymkode: 38b47...bdd ts her. så vondt å lese.. sender deg en god klem. Anonymkode: ac90f...442 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): ts her. så vondt å lese.. sender deg en god klem. Anonymkode: ac90f...442 Sender deg en god klem. Anonymkode: 38b47...bdd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden ❤️ Anonymkode: ac90f...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå