pia mater Skrevet 6 timer siden #61 Del Skrevet 6 timer siden Bruker 20-25 minutter på å kjøre, og må være på jobb i god tid for å få parkering. Drar hjemmefra kl 6:20. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #62 Del Skrevet 6 timer siden 10 minutter med bil, 22 minutter med elsykkel. Buss tar 15 minutter, men må gå 7-8 minutter til nærmeste busstopp, så totalt like lang tid som å sykle. Bussrutene passer ikke med arbeidstiden min, må eventuelt ta en buss som er framme ved jobben 06.55 (jeg begynner 8). Hjem igjen er det ikke buss før 17.15. Drar hjemmefra 07.45 hvis jeg kjører, 07.30 hvis jeg skal sykle. Jeg kjører motsatt vei i forhold til de fleste andre, ut av sentrum, så ikke noe problem med kø og rush. Anonymkode: 4257d...aca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 4 timer siden #63 Del Skrevet 4 timer siden Til jobb når det ikke er togtrøbbel går det radig; ut døra til bussen 7.13, småløper fra den til toget som går 7.25. I oslo 7.43, og på kontoret 7.50. Altså ca 40 min. Jeg tar unna mail og beskjeder på toget. Hjem aner jeg aldri hvordan overgangene blir, så 40 -60 min ettersom hvordan byttene går. Får jobbet på toget hjemover også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå