AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Hei! Jeg studerer i utlandet, i en middels stor by og kan ikke språket. Føler at jeg ikke helt passer inn i «gjengen» på skolen og er veldig mye alene. Hver eneste dag blir bare skole, spise, lekser, spise, serie, sove, repeat, og jeg holder på å gå på veggen fordi jeg er så lei og kjeder meg så mye. Jeg er veldig glad i å gå fjellturer hjemme i Norge, men nærmeste fjell her er 2 timer unna med buss, i tillegg til at luftforurensingen her er så ille at man ofte (spesielt nå mot vinteren) blir anbefalt å holde seg innendørs…trenger tips til hobbyer jeg kan starte med for å gjør livet mitt litt mer spennende før jeg kreperer🫠 Anonymkode: 00c07...c9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Linedance? Anonymkode: 40a25...dff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober lære språket? Anonymkode: f2670...a26 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 30. oktober #4 Del Skrevet 30. oktober Strikking, hekling, maling, lese bøker. Spela eit instrument? Læra salsa? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): lære språket? Anonymkode: f2670...a26 Prøvde i starten, men det er ekstremt vanskelig (kinesisk). Og skal bare være her i 7 mnd til så å lære språket ordentlig er ganske umulig. I tillegg er det det siste jeg har lyst til å sette meg ned med etter en lang dag med skole og skolearbeid, blir som om jeg skal sette meg ned med enda mer «skolearbeid» om du skjønner. Trenger noe gøy som jeg har lyst til å gjør. ts Anonymkode: 00c07...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober Finne et treningssenter, komme i form til fjellturene du skal på om et halvt år hjemme i Norge.i Anonymkode: 3cb4a...346 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #7 Del Skrevet 31. oktober Hvordan skal vi vite hva du synes er gøy å holde på med når du ikke vet det selv…? Anonymkode: 4aa00...262 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #8 Del Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 18.15): Linedance? Anonymkode: 40a25...dff Å nei! Det er det mest harry som finnes i hele verden! Har mareritt om det:( Anonymkode: 18b37...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #9 Del Skrevet 31. oktober Slår et slag for trening og brodering jeg! Anonymkode: f3a89...3da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 31. oktober #10 Del Skrevet 31. oktober Språk-kurs eller gaming 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #11 Del Skrevet 31. oktober Geriljabroderi. Anonymkode: 4a9ec...9be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #12 Del Skrevet 31. oktober Du er garantert ikke den eneste utlendingen der. Let etter noe internasjonalt, gjennom en gruppe på fb eller tilsvarende som brukes der borte. Anonymkode: fb6d2...fb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 2. november #13 Del Skrevet 2. november Nintendo switch🤓 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå