Freyja Valkyrie Skrevet 30. oktober #21 Del Skrevet 30. oktober Man blir aldri for gammel til å dra på rockekonsert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #22 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du blir aldri for gammel til å like ordentlig musikk. Men man blir for gammel til å se Staysman, Freddy Kalas, Karpe osv. De tre sistnevnte er jo direkte dritt, men uansett. Anonymkode: d38af...600 Jeg synes det er litt vanskelig å skjønne disse aldergrensene du har bestemt... Kan ikke du lage ei liste over aldergrensene for de ulike artistene? Er det greit med Freddy Kalas om man er på afterski med jobben, eller må man dra hjem hvis man er 45+ da? Hvis kjæresten er litt yngre og vil på konsert? Må man avslå? Er aldergrensene du har satt udiskutabel, eller vil du tillate noen dra på konserter i enkelte sammenhenger? Hvis kusina mi elsker Staysman, kan jeg inviterer henne med på en konsert som 30-års gave? Eller må jeg kjøpe to billetter å gi henne begge siden jeg er for gammel? Hva er forresten kriteriene dine for ordentlig musikk? 🤔 Anonymkode: b9a3e...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DeLorean Skrevet 1. november #23 Del Skrevet 1. november Jeg er 44. Har sett Ghost live. Veldig bra show og valuta for pengene 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123fir Skrevet 1. november #24 Del Skrevet 1. november Nå har jeg vært på MANGE rockekonserter, der har det stort sett vært folk mellom 18 og 70 år. Det går fint 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luxifine Skrevet 1. november #25 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 17.15): Jeg er 45. Er jeg for gammel til å dra på rockekonsert? Har lyst å gå på Ghost konserten til våren. Anonymkode: ccb0b...74d Da går du på ghost på våren! Mann (50) og jeg (45) var ei hel tons of rock festival i sommer og vi ar langt i fra de eldste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #26 Del Skrevet 1. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 17.15): Jeg er 45. Er jeg for gammel til å dra på rockekonsert? Har lyst å gå på Ghost konserten til våren. Anonymkode: ccb0b...74d Det er jo ingen under 30 på rockekonserter lenger 😂 Anonymkode: 25e69...d69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doolittle Skrevet 2. november #27 Del Skrevet 2. november Ghost er et bra liveband. Gå på konsert og kos deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #28 Del Skrevet 5. november Lol hvor gamle tror du ghoulsene og sangeren er? (Over 40) Er også over 40 og går på Ghost konserter. Du vil finne mange på din alder der. Anonymkode: ca50e...0aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #29 Del Skrevet 5. november Du er kun for gammel til å stille spørsmål som dette.... Anonymkode: 64929...bc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 6. november #30 Del Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 17.15): Jeg er 45. Er jeg for gammel til å dra på rockekonsert? Har lyst å gå på Ghost konserten til våren. Anonymkode: ccb0b...74d Nå må du gi deg!! Vokalisten/gitaristen i The Cure er 20 år eldre enn deg og han holder konserter enda og billettsalget går så det suser, så han er like relevant idag som da han var ung. Han ser vel på deg som en liten ungdomsfis😂, hehe. Flere av de gamle rockegutta nekter å pensjonere seg.. De holder det gående enda... Man er ikke for gammel før man er dau 😊 🤘 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå