AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 Klassen min selger kjeks fra Nordkak, og jeg er kontaktperson. Vi har fått mange bestillinger på nett, men jeg er usikker på hvordan man skal registrere bestillingene man har fått i katalogen. Er det noen som har gjort dette før? Må man manuelt fylle inn hver bestilling med navn en og en, eller kan man skrive inn alle bestillingene på fra en katalog på en gang? Anonymkode: 16bc3...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg har prøvd å finne ut på nettsiden, men det står ikke konkret hvordan. Anonymkode: 16bc3...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff76 Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 Det er enklest å registrere disse på ett navn, og beholde arkene slik at du får levert ut riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Bestill alle på ditt navn. Så må de sol har bestilt komme til deg å hente sine esker Anonymkode: 755be...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 30. oktober 2024 #5 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klassen min selger kjeks fra Nordkak, og jeg er kontaktperson. Vi har fått mange bestillinger på nett, men jeg er usikker på hvordan man skal registrere bestillingene man har fått i katalogen. Er det noen som har gjort dette før? Må man manuelt fylle inn hver bestilling med navn en og en, eller kan man skrive inn alle bestillingene på fra en katalog på en gang? Anonymkode: 16bc3...53d Du bestiller alt på deg, og når du mottar bestillingen må du dele ut til den enkelte som har bestilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå