AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Vært sammen med min samboer i 3år, vi har en på 2år og en liten en på 4mnd. Han har 2 barn fra før, 6 og 8 år. Vi har flyttet til der hvor han kommer ifra for å ta over å pusse opp huset til oldeforeldrene til samboer. Jeg er i mammapermisjon, men sa opp jobben pga flytting og ble "lovt" en ny jobb her vi bor, men per dags dato så ser det mørkt ut. Har spart en del igjennom årene, så første tiden etter endt permisjon skal vi klare.. men er litt smått bekymret over jobb og fremtid her uansett. Uansett, samboer har fått tilbud om ny jobb her som er veldig godt betalt.. det innebærer litt reising og en del overtid første tiden. Jobben har sånn smått hintet frem til at de kunne betale meg for å være hjemme med barnet under hans pappaperm (noen uker). Jeg er ikke så begeistret for det, pga at jeg selv vil komme meg ut i arbeidslivet igjen å få noe sosialt da jeg ikke kjenner noen her enda. Samboer ønsker jo at jeg skal si ja, for han mener at dette er noen som gir han pluss i boka hos sjefen. Utifra det han har fortalt så må han jobbe en del i mellomjula, men da er hans barn også her.. ingenting er skrevet i stein enda, men føler litt at det blir feil at han skal prioritere jobb fremfor barna, og at det er en selvfølge at jeg skal sitte her med 4 barn alene imens han bevist takker ja til dette.. Alt er kaos her nå. Ny plass, kanskje ny jobb.. usikker fremtid på meg, hus som skal pusses opp.. Anonymkode: 23948...553 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Hjelpes, her går det fort i svingene. Anonymkode: f0b10...e4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober Ja, her har det gått fort i svingene. Har han særkullsbarna sine 50/50? Hvis ikke så visste du vel fra starten av at han ikke var spesielt familieorientert og dette bør slik sett ikke komme som noen stor overraskelse. Anonymkode: b5f4c...543 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, her har det gått fort i svingene. Har han særkullsbarna sine 50/50? Hvis ikke så visste du vel fra starten av at han ikke var spesielt familieorientert og dette bør slik sett ikke komme som noen stor overraskelse. Anonymkode: b5f4c...543 annenhver helg Anonymkode: 23948...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): annenhver helg Anonymkode: 23948...553 Vi hadde 50/50, men mor flyttet pga skole, så barna ble med hun. Vi har flyttet nærmere de, men grunnet bidrag så ble de enige om at mor skulle få størst % Anonymkode: 23948...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober Dette hørtes slitsomt ut. Kortsiktig er jeg enig med deg, på lang sikt tror jeg derimot dessverre dette er en storm dere må stå i til han er etablert i den nye jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober For guds skyld, ikke gå i kvinnefella. Hvem eier huset? Få deg jobb, så står du litt sterkere i forhold til økonomisk selvstendighet. Anonymkode: dafbf...099 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå