AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #1 Del Skrevet 30. oktober 2024 Skal brukes i mat på fredag. Er det for tidlig å sette den i kjøleskapet idag? Anonymkode: adcdc...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #2 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Skal brukes i mat på fredag. Er det for tidlig å sette den i kjøleskapet idag? Anonymkode: adcdc...a9d Ta den opp ett døgn før bruk og sett den i kjøleskapet. Men pass på hva du har som naboprodukter til melkekartongene slik at naboprodukter ikke fryser av melka kulde. Anonymkode: 52694...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #3 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta den opp ett døgn før bruk og sett den i kjøleskapet. Men pass på hva du har som naboprodukter til melkekartongene slik at naboprodukter ikke fryser av melka kulde. Anonymkode: 52694...7e2 Takk. Tenkte det holdt med et døgn, men greit å dobbeltsjekke. Anonymkode: adcdc...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marmen Skrevet 30. oktober 2024 #4 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg pleier å tenke to døgn. Evt mindre når det passer med maten det skal brukes i - eks skal jeg bruke det i grøt gjør det jo ikke noe om ikke alt er helt tint, da det skal kokes opp i kjele uansett☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #5 Del Skrevet 30. oktober 2024 Marmen skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å tenke to døgn. Evt mindre når det passer med maten det skal brukes i - eks skal jeg bruke det i grøt gjør det jo ikke noe om ikke alt er helt tint, da det skal kokes opp i kjele uansett☺️ Setter den i kjøleskapet i kveld da 🙂 Skal bruke den i to tiden på fredag. Anonymkode: adcdc...a9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #6 Del Skrevet 30. oktober 2024 Jeg har prøvd ca 24 timer. 1 liter var ikke tint i løpet av den tiden. Anonymkode: 57f78...ee0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå