Catnip Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Jeg skal på helgetur i Oslo denne helga og vil ta meg en løpetur utendørs på lørdag! Gjerne ei rute på 7-10/11 km. Jeg skal bo ved Oslo S, og har ikke tid til å ta banen i 30 min til skogen, men vil heller ikke løpe gate opp og gate ned midt i asfaltjungelen. Finnes det noen fine ruter i nærheten av sentrum? Akerselva (hvor starter jeg da?) Langs vannet en plass? Er noen av dem rundturer, er det en bonus! Jeg er absolutt ikke kjent i Oslo 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Ville bare løpt oppover langs Akerselva. Fint det. Anonymkode: aa264...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober Catnip skrev (6 minutter siden): Akerselva (hvor starter jeg da?) Grønland Anonymkode: aa264...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 30. oktober Forfatter #4 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ville bare løpt oppover langs Akerselva. Fint det. Anonymkode: aa264...4d7 Hører bra ting om Akerselva! Løper man opp til enden (???) og så ned igjen, da? Er det tydelig vei langs hele, som man bare følger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober Catnip skrev (3 minutter siden): Hører bra ting om Akerselva! Løper man opp til enden (???) og så ned igjen, da? Er det tydelig vei langs hele, som man bare følger? Ja, det er en kjempefin rute og ikke noe problem å følge veien helt opp til Maridalen. Skulle ønske flere oppdaget Akerselva. Anonymkode: aa264...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er en kjempefin rute og ikke noe problem å følge veien helt opp til Maridalen. Skulle ønske flere oppdaget Akerselva. Anonymkode: aa264...4d7 Er 8 km cirka, en vei. Så du bør kanskje snu litt før Maridalen Anonymkode: aa264...4d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober Jeg løper langs sjøen, ut mot Sørenga, eller ut mot Bygdøy. Anbefaler da tidlig morgen, det kan bli en del mennesker. Opp langs Akerselva. Eller bane til Vigelandsparken eller Sognsvann. Anonymkode: b4c7b...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #8 Del Skrevet 30. oktober Glemte; ekebergåsen er også sentrumsnært, og fint. Mange stier. Anonymkode: b4c7b...472 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #9 Del Skrevet 3. november Det er veldig fin rute, om du løper fra Bjørvika og videre opp Kongsveien mot Ekeberg. Bratt oppoverbakke utover, og nedoverbakke tilbake. Kjempefin utsikt over Oslofjorden gjør at dette er en vei jeg liker godt. Anonymkode: b3116...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #10 Del Skrevet 3. november Ville ikke anbefalt å jogget langs Akerselva. Av lokale kjent som voldtektsruta. Anonymkode: 2c77c...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ville ikke anbefalt å jogget langs Akerselva. Av lokale kjent som voldtektsruta. Anonymkode: 2c77c...c65 Nei, det er det ikke. Tydelig at du ikke bor i Oslo Anonymkode: aa264...4d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå