Juliv Skrevet 14 timer siden #21 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 9.30): budsjett på rundt 8000,- Det er sykt lite, jeg hadde lagt meg på 12000kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #22 Del Skrevet 12 timer siden Bruker 9000,- i mnd på mat og div husholdningsartikler. Anonymkode: c9aec...160 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 9.30): TS her. Jeg har to gutter som trener og spiser deretter. 😅 Handler også på tilbud og store kvanta, lager brød og rundstykker selv osv. Har også et mat- og dagligvare budsjett på rundt 8000,- Har vært usikker på om det er mye eller lite, da jeg ikke har så mange i kretsen med samme «sammensetning» og hverdag som min husholdning. Anonymkode: 31633...f09 Absolutt ikke lite Anonymkode: 31d53...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden Juliv skrev (7 timer siden): Det er sykt lite, jeg hadde lagt meg på 12000kr Det er ikke sykt lite nei Anonymkode: 31d53...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå