Snorkfrøken29 Skrevet onsdag kl 19:00 Forfatter #21 Del Skrevet onsdag kl 19:00 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): I uke 13 kan man si det ganske sikkert om det er en gutt, utstyret er ikke til å ta feil av😅 hvis jordmor hadde ment det var ei jente hadde jeg tatt det med en klype salt Anonymkode: baf09...ad7 Åå, så spennende 🫢🙊 Er bare jeg som ikke forstår noe som helst av disse ultralydbildene (ser jo konturene, føtter og armer osv.) - men alt beveger sånn på seg at det som på bilder på nett ser ut som en liten guttetiss for meg så ut som en del av navlesnoren som bevegde på seg 😂🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet onsdag kl 19:02 Forfatter #22 Del Skrevet onsdag kl 19:02 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jordmor gjettet korrekt på to jenter på ordinær tidlig ultralyd. Hun var dog veldig nøye på å forklare at hun veldig godt kunne ta feil. Men to jenter var det altså. Anonymkode: 86d59...699 Åå, så gøy 💕 skikkelig stas med to av samme kjønn 🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet onsdag kl 19:04 Forfatter #23 Del Skrevet onsdag kl 19:04 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Les deg opp på nub theory, om du har et godt bilde av babyen i profil er det ganske lett å se Anonymkode: c2af3...78a Ja, gjett om jeg har lest og lest. Og jeg har gått gjennom alle bildene og små videosnutter vi fikk fra ultralyden, men i 8 av 10 tilfeller viser ingen «nub». Og de det viser noe som ser ut som en «nub» står den virkelig ikke 90 grader opp, og det ser ut som den er så langt bak at den kommer ut av rumpa 😂 Så jeg har undret meg over om det egentlig bare er en skygge av låret eller en del av navlestrengen😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:08 #24 Del Skrevet onsdag kl 19:08 Kan også være klitoris, det er ikke alltid lett å se. På vår tidlig ul var fosteret 13+0, fikk beskjed om at hun ikke kunne være helt sikker og ville derfor ikke bekrefte det ene eller det andre. Hadde jeg vært 1 uke lenger hadde det vært enklere å se. Anonymkode: 69861...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet onsdag kl 19:20 Forfatter #25 Del Skrevet onsdag kl 19:20 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kan også være klitoris, det er ikke alltid lett å se. På vår tidlig ul var fosteret 13+0, fikk beskjed om at hun ikke kunne være helt sikker og ville derfor ikke bekrefte det ene eller det andre. Hadde jeg vært 1 uke lenger hadde det vært enklere å se. Anonymkode: 69861...502 Ja, ikke sant. Må egentlig innrømme at jeg etterpå har ergret meg litt over at jeg ikke holdt meg for ørene da jordmor svarte på mannens spørsmål, for det har jo bare skapt mer spenning og undring enn før denne ultralyden 😂 var så avslappet i forkant. Nå: MÅÅÅ vite 🤪 er alt for nysgjerrig av meg altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 8 timer siden Forfatter #26 Del Skrevet 8 timer siden Til dere som evt vil prøve dere på noen tolkning 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden Snorkfrøken29 skrev (På 30.10.2024 den 10.46): Noen andre som har erfaringer på om tidlig ultralyd stemte, eller som har erfart å få beskjed om et annet kjønn?🙊 Jobber med tidlig UL og av erfaring er det IKKE til å stole på så tidlig. Ekstremt mange som får «feil», er uhorvelig vanskelig å se! Anonymkode: 6beaa...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden Her stemte det😊 dem så gutt i uke 12, uke 18 og uke 33 (tilvekstkontroll), og nå sitter jeg med gutten vår på brystet 🥰 Anonymkode: bef16...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden Fikk beskjed i uke 13 at det var 99 prosent sikkert en gutt. Oul i uke 19 viste jente. Det var en jente. Kjenner tre til som har fått samme beskjed. At gutt blir til jente. Jeg kjenner ingen som har opplevd motsatt. At jente blir til gutt. Anonymkode: 4177f...7a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 3 timer siden Forfatter #30 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jobber med tidlig UL og av erfaring er det IKKE til å stole på så tidlig. Ekstremt mange som får «feil», er uhorvelig vanskelig å se! Anonymkode: 6beaa...eed Okei, lytter i alle fall til dere som jobber med det ☝🏼😅 Da skal jeg smøre meg med tålmodighet og se hva som blir sagt på neste ultralyd 🙊 er altså så spennende🤭❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden Opplysning om gutt er som regel sikrere enn opplysning om jente. Men så tidlig som 13 uker ville jeg tatt med en klype salt. I hvert fall ikke gå bananas i gutteavdelingen Anonymkode: 4fea8...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fikk beskjed i uke 13 at det var 99 prosent sikkert en gutt. Oul i uke 19 viste jente. Det var en jente. Kjenner tre til som har fått samme beskjed. At gutt blir til jente. Jeg kjenner ingen som har opplevd motsatt. At jente blir til gutt. Anonymkode: 4177f...7a7 Det er jo veldig vanlig! Mulig det er litt annerledes på tidlig ultralyd, men på ordinær ultralyd er opplysning om gutt nesten 100 % sikkert. Det er mye vanligere å få beskjed om jente som er gutt enn omvendt. Anonymkode: 4fea8...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 3 timer siden Forfatter #33 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fikk beskjed i uke 13 at det var 99 prosent sikkert en gutt. Oul i uke 19 viste jente. Det var en jente. Kjenner tre til som har fått samme beskjed. At gutt blir til jente. Jeg kjenner ingen som har opplevd motsatt. At jente blir til gutt. Anonymkode: 4177f...7a7 Nei, er det sant?? 🤭😨 Wow! Føler alltid man hører at dersom man får beskjed om gutt så er det som regel riktig. Og svangerskapet så langt har vært annerledes enn sist som faktisk var en jente - rent symptommessig. Tenk om jeg er en av de som går under samme statistikk som deg 🙊🥰 iiih! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Jeg fikk beskjed om at det eneste som kunne være helt sikkert, var om det var JENTE. Da vil de ha tre streker (?) mellom beina, noe guttefostre ikke har. Jentefostre kan absolutt ha noe som stikker ut mellom beina, ser du. Det kalles klitoris. En micropenis, så å si. Den kan være stor eller ikke synlig i det hele tatt - lik en penis. Jeg ville altså ikke stolt på det, med mindre de så disse tre strekene. Anonymkode: ff43a...f79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 14 minutter siden Forfatter #35 Del Skrevet 14 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Her stemte det😊 dem så gutt i uke 12, uke 18 og uke 33 (tilvekstkontroll), og nå sitter jeg med gutten vår på brystet 🥰 Anonymkode: bef16...6ae Ååå, så fantastisk😍🥹 gratulerer så mye! Det er bare magisk ✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 13 minutter siden Forfatter #36 Del Skrevet 13 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Opplysning om gutt er som regel sikrere enn opplysning om jente. Men så tidlig som 13 uker ville jeg tatt med en klype salt. I hvert fall ikke gå bananas i gutteavdelingen Anonymkode: 4fea8...078 Nei, skal holde igjen til jeg forhåpentligvis vet mer og/eller får det bekreftet 🙊 Er jo vanskelig da, er jo så mye søtt til de små🥹✨ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkfrøken29 Skrevet 9 minutter siden Forfatter #37 Del Skrevet 9 minutter siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk beskjed om at det eneste som kunne være helt sikkert, var om det var JENTE. Da vil de ha tre streker (?) mellom beina, noe guttefostre ikke har. Jentefostre kan absolutt ha noe som stikker ut mellom beina, ser du. Det kalles klitoris. En micropenis, så å si. Den kan være stor eller ikke synlig i det hele tatt - lik en penis. Jeg ville altså ikke stolt på det, med mindre de så disse tre strekene. Anonymkode: ff43a...f79 Okei, takk for opplysningen! Jordmor sa ingenting om streker, og jeg så heller ikke noe (men vet ikke hva jeg skal se etter på disse ultralydene😅). Hun pekte kun på noe som beveget på seg mellom beina - men det så så langt «oppe» ut at jeg tenkte det var en del av navlesnoren eller lårbeinet 🙊😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå