Iia Skrevet onsdag kl 11:12 #21 Del Skrevet onsdag kl 11:12 Tantemor skrev (2 timer siden): https://www.zalando.no/anna-field-curvy-cocktailkjole-dark-green-ax821c05m-m11.html Den var nydelig, syns jeg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:20 #22 Del Skrevet onsdag kl 11:20 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et tett sittende skjørt (ja tettsittende) og en løs topp vil flatere figuren din. kjøp noen hold inn strømpebukser.. det bruker jeg uansett vekt Antrekket vil balansere deg, kjøper du noe veldig løst vil du se større ut Anonymkode: d7d57...f2a Jeg har bmi på 34, og hadde sett mye tykkere ut i det antrekket. Alle overvektige har ikke samme kropp. Jeg har store pupper, smal midje, og enorm rumpe, hofter og lår. Så jeg bruker kjoler som er trange på overkroppen og går ut på underkroppen. Fabienne Dress Paisley Mist – MISSMAYA NORWAY Jeg eier flere typer av den kjolen her. Den kler jeg veldig godt. Anonymkode: 20e3b...829 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 11:23 #23 Del Skrevet onsdag kl 11:23 https://www.zalando.no/swing-kjole-navy-sg721c0xh-k11.html Jeg har Bmi på 31 og synes denne sitter som ett skudd på meg. Den gir meg former og dekker mye. Det trenger ikke være akkurat denne kjolen, men syne snittet er veldig flatterende på meg som har litt ekstra. Om du trykker på se lignende så får du opp kjoler i alle prisklasser. Ville også valgt litt farve. Sort blir veldig hardt. Anonymkode: ed25c...292 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:07 #24 Del Skrevet onsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (10 timer siden): du er litt overvektig, må ikke handle på stor mote butikker 😅 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Med en bmi på 30 er du ikke tjukk, du har bare en smule ekstra. Finn farger og snitt som kler deg og fremhever fx pupper. Hva er vitsen med slike løgner egentlig? Når jeg var på mitt tyngste (100kg) så hadde jeg en BMI på rundt 30, det er IKKE «litt overvektig», det var 30+ kilo for mye.. jeg var stor og jeg visste det selv. Ts vet det jo selv og sier hun er ukomfortabel med det. Alt ts har skrevet kunne jeg skrevet selv for noen år siden og slike hode-i-sanden svar er så tullete. Selvfølgelig er man tjukk med en BMI på 30, over 25 så er man overvektig… ts, som noen andre her nevnte, goddiva kjolene brukte jeg. Veldig flatterende, knute i midjen, dekker overarmene og er lange. Veldig fine på mange kroppstyper og komfortable å ha på. Anonymkode: 29b07...588 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:20 #25 Del Skrevet onsdag kl 19:20 https://www.companys.no/produkt/part-two-viggase-pw-long-dress-black/ https://brando.no/products/golightly-vanity-kjole-svart-dame?variant=39895644471351 https://brando.no/products/helene-studios-joy-dress-purple-flower-print-dame?variant=41259527438391 https://www.getinspired.no/klaer/kjoler/festkjoler/y.a.s-harlie-long-sleeve-dress-ya-26031628-black?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD1Qv3icRIOu5o42nCnVJdPUvF47l&gclid=Cj0KCQjwsoe5BhDiARIsAOXVoUshsdm0YNXII2bbRY5kgxHVuCnyARNUr_kTFpe-9YumW3SfyW5aljAaAj1cEALw_wcB Anonymkode: dc9f3...053 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 20:52 #26 Del Skrevet onsdag kl 20:52 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er vitsen med slike løgner egentlig? Når jeg var på mitt tyngste (100kg) så hadde jeg en BMI på rundt 30, det er IKKE «litt overvektig», det var 30+ kilo for mye.. jeg var stor og jeg visste det selv. Ts vet det jo selv og sier hun er ukomfortabel med det. Alt ts har skrevet kunne jeg skrevet selv for noen år siden og slike hode-i-sanden svar er så tullete. Selvfølgelig er man tjukk med en BMI på 30, over 25 så er man overvektig… ts, som noen andre her nevnte, goddiva kjolene brukte jeg. Veldig flatterende, knute i midjen, dekker overarmene og er lange. Veldig fine på mange kroppstyper og komfortable å ha på. Anonymkode: 29b07...588 Kan være de har samme bmi selv og tok det personlig, men kan også være at de bare vil være hyggelige og oppmuntre meg litt. Men jeg vet at jeg er ganske tjukk og jeg liker ikke at andre ser meg, ergo så vil jeg helst ha en svart kjole fordi jeg føler jeg blender litt mer inn med omgivelsene og blir ikke lagt merke til. Den ene der har rett i at jeg ikke trenger å gå i plus size seksjoner da, jeg passer L i topper noen ganger og XL ellers. Har fått gode forslag her så skal se på alt. Takk. Anonymkode: 43641...d51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 22:06 #27 Del Skrevet onsdag kl 22:06 Hvilken størrelse bruker du, TS? Det er lettere å gi råd utfra størrelse enn BMI Anonymkode: ff197...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #28 Del Skrevet 9 timer siden Sjekket bonprix ? De har mye forskjellige kjoler 😊 synes de kan være store i str så er greit å tenke på det. Anonymkode: e00af...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #29 Del Skrevet 8 timer siden Her er 2 kjoler eg fant på bonprix ihvertfall ☺️ Anonymkode: e00af...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 8 timer siden #30 Del Skrevet 8 timer siden Titania skrev (På 30.10.2024 den 9.48): Jeg har en vesentlig høyere bmi enn deg, og syns ellos har mye fine kjoler i større størrelser 😊 Har du sjekket der? Dette! Jeg er overvektig og har kjøpt mange flotte kjoler på Ellos 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #31 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 20.07): Hva er vitsen med slike løgner egentlig? Når jeg var på mitt tyngste (100kg) så hadde jeg en BMI på rundt 30, det er IKKE «litt overvektig», det var 30+ kilo for mye.. jeg var stor og jeg visste det selv. Ts vet det jo selv og sier hun er ukomfortabel med det. Alt ts har skrevet kunne jeg skrevet selv for noen år siden og slike hode-i-sanden svar er så tullete. Selvfølgelig er man tjukk med en BMI på 30, over 25 så er man overvektig… ts, som noen andre her nevnte, goddiva kjolene brukte jeg. Veldig flatterende, knute i midjen, dekker overarmene og er lange. Veldig fine på mange kroppstyper og komfortable å ha på. Anonymkode: 29b07...588 Jeg har bmi på 34, og veier 25 kg for mye, og bruker mest str L/XL, men har noen plagg i M som og passer fint. Hadde jeg hatt bmi på 30, så hadde jeg veid bare 15 kg for mye. Anonymkode: 20e3b...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 4 timer siden #32 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 9.56): Men en bmi på 30 så finner du kjoler på en helt vandig butikk. Selv om zizi starter på L er de veldig store i størrelsen og blir for store. du er litt overvektig, må ikke handle på stor mote butikker 😅 Anonymkode: d7d57...f2a Zizzi starter på S, som tilsvarer 42/44. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 4 timer siden #33 Del Skrevet 4 timer siden Synes denne typen kjoler er flatterende når man har noen kilo ekstra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå