AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #41 Del Skrevet 19. november 2024 Fremmed fugl skrev (13 timer siden): TS, Det å bruke narkotiske stoffer i medisinsk behandling er ikke det samme som at det er bra til hobbybruk eller ufarlig. Vi bruker massevis av opiater i helsevesenet, men er du så dum at du tror at det betyr at heroin og andre opiater er "bra" til hobbybruk. Ecstasy er et sentral stimulerende med enn ugynstig sikkerhetsprofil, med stadige nye dødsfall hos fremfor alt yngre menn som bruker det. Vet ikke hvorfor du bruker KG til å spre usaklig narkotika propaganda. Til svar på ditt spørsmål. Hadde jeg fått en sånn liste fra min kone, så hadde det blitt skilsmisse. Ts her. På ingen måte at jeg sprer usakelig propaganda. Jeg kjøper helt deres kritikk rundt dette tross alt er snakk om for øyeblikket ulovlige rusmidler, men å kritisere meg blindt om risikoprofil så kan man fint lese seg opp på at det er en rekke lovlige rusmidler med en langt mer skadelig risikoprofil enn MDMA. Jeg skrev ingenting om i hvilken form eller hvilken kilder dette midlet skulle inntas. Som sagt det finnes klinikker som tilbyr dette i behandling både i Norge og i itlandet. Det kan være et alternativ. Snakket om MDMA, det rene stoffet, ikke Ecstasy som kan være en blanding av diverse mer eller mindre rene og mer skadelige stoffer. Men er forslag for å kanskje balansere ditt syn på dette så er det et par anerkjente reportasje programmer som har dedikert episoder for dette den siste tiden hvor de har en balansert tilnærming til bruken av MDMA og andre lignende stoffer i terapi i helsevesnet, men også fra individer som har brukt det i selvmedisinering, blant annet Norge bak fasaden, og Insider. Og nå drives det forskning på en rekke av disse midlene i det norske helsevesenet. Dette er ikke snakk om propaganda, men anerkjent -dog kontroversielt i visse kretser - vitenskap, hvor funnene er lovende. For min del så er ikke dette er noe som var en stor del av listen eller noe som jeg har noe behov å diskutere, men skal dere først slå ned på meg for usakelig propaganda", så setter jeg pris på om dere selv om holder dere saklige og setter dere litt mer inn i hva dette faktisk dreier seg om hva jeg foreslo for min kone som en måte for at vi kan komme hverandre nærmere, åpne oss lettere og bryte ned tabuer og barrierer som kan ligge i mellom oss. Og ikke bare baserer svarene på deres egne fordommer og begrensede innsikt i et tema. Anonymkode: 37f8c...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #42 Del Skrevet 19. november 2024 Når jeg begynte å lese tenkte jeg gurimeg så søtt.. ..men så måtte jeg stoppe å lese ettersom det ble litt for drøyt for min smak😅 Men vet du hva? Creds til deg! Som virkelig gjør en innsats i forholdet! Som er åpen og deler fantasiene dine, ting du kunne tenkt å prøvd ut uten å tvinge det på. Er nok av oss som synes parforholdet døde for mange år siden og man egentlig bare bor sammen av praktiske årsaker. Det er tøfft gjort av deg og det viser bare at du oppriktig elsker din partner og ønsker å utvikle dere videre sammen! Anonymkode: 85428...adf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #43 Del Skrevet 20. november 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Når jeg begynte å lese tenkte jeg gurimeg så søtt.. ..men så måtte jeg stoppe å lese ettersom det ble litt for drøyt for min smak😅 Men vet du hva? Creds til deg! Som virkelig gjør en innsats i forholdet! Som er åpen og deler fantasiene dine, ting du kunne tenkt å prøvd ut uten å tvinge det på. Er nok av oss som synes parforholdet døde for mange år siden og man egentlig bare bor sammen av praktiske årsaker. Det er tøfft gjort av deg og det viser bare at du oppriktig elsker din partner og ønsker å utvikle dere videre sammen! Anonymkode: 85428...adf Ts her Tusen takk! Snille ord, føler du forstår meg, mine intensjoner, og forstår det jeg ønsket å formidle! Ærlig sak at mye av det ble for drøyt for deg med flere, fullstendig klar over at det antagelig var sånn. Er du kvinne eller mann forresten? Alder? Har en partner? Eventuelt hvordan hadde du reagert på et sånt her initativ fra din bedre halvdel? Anonymkode: 37f8c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2024 #44 Del Skrevet 20. november 2024 Fremmed fugl skrev (19 timer siden): TS, Det å bruke narkotiske stoffer i medisinsk behandling er ikke det samme som at det er bra til hobbybruk eller ufarlig. Vi bruker massevis av opiater i helsevesenet, men er du så dum at du tror at det betyr at heroin og andre opiater er "bra" til hobbybruk. Ecstasy er et sentral stimulerende med enn ugynstig sikkerhetsprofil, med stadige nye dødsfall hos fremfor alt yngre menn som bruker det. Vet ikke hvorfor du bruker KG til å spre usaklig narkotika propaganda. Til svar på ditt spørsmål. Hadde jeg fått en sånn liste fra min kone, så hadde det blitt skilsmisse. Altså, her sprer du like mye usaklig propaganda selv. Jeg skal på ingen måte anbefale noen å bruke MDMA og bruk av MDMA, spesielt jevnlig og i større doser kan være både problematisk og farlig, men å faktisk dø av en normal dose MDMA, forutsatt at det faktisk er snakk om MDMA og det ikke kombineres med andre rusmidler, er ekstremt usannsynlig. Anonymkode: 98fe0...9ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 20. november 2024 #45 Del Skrevet 20. november 2024 Mitt inntrykk er at du har ei dame som i utgangspunktet er kjedelig i senga. Eller kjøkkenbenken for den del. Du valgte feil dame, og slik er og blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
telerose Skrevet 20. november 2024 #46 Del Skrevet 20. november 2024 Tenker at de av dere som kritiserer ts for å ha skrevet dette i Messenger med sin kone, kan ta seg en bolle, og innse at folk kommuniserer for forskjellig vis. Jeg og min mann (vært sammen i 15,5 år) kommuniserer 70% over Messenger. Både fordi vi prater med hverandre gjennom hele dagen (har jobb hvor det er mulig), når vi er hjemme så er det ofte ikke mulig å prate oss imellom før kidsa er i seng, i tillegg så har vi begge til tider litt trøbbel med å få sagt det vi vil si muntlig. Vi ler, vi flørter, vi har et utrolig godt liv sammen, men prater mer alvorlige ting over Messenger. En kommunikasjonsmåte som VI har funnet ut er best for OSS. Vi kan sitte i samme sofa, i armene på hverandre, le og skravle. Samtidig som vi kan sende partner en melding. Da får vi med alle ordene vi ønsker. Vi får formulert oss slik vi vil. Ting blir ikke misforstått. Men vi begge har brukt Messenger og tidligere msn som kommunikasjonskanal i 15-20-25 år. TS, jeg ville respondert veldig godt på en slik liste. Jeg ville kommet med hva jeg ville ha likt og hva jeg ikke er åpen for. Samt at jeg ville kommet med hva jeg fantaserer om. Slike meningsutvekslinger over Messenger kan være både gøy å pirrende! Fortsett videre med det! Og mulig det blir sendt noen meldinger til min mann om fantasier til han mens han er på jobb i morgen 😇 takk for litt inspirasjon! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå