Gå til innhold

Dele sexuelle tanker og fantasier i ekteskapet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (5 minutter siden):

Huff...Dette virker trist. Du kan dele de her på KG da 👏👏👏👏. Sikkert mange her inne som setter pris på det. Fantasier er jo veldig pirrende. 

Takk, skal ikke belemre dere med mine tanker og fantasier. Hvis noen har erfaring med å skape en god dialog med partner som ikke vil snakke om sex så tar jeg imot tips! Med dette mener jeg en måte som ikke presser, eller gjør partner ukomfortabel. 

Anonymkode: 3be94...f8a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hallo!

Jeg synes det kunne vært spennende å høre fra resten her - kvinner og menn, ++ - hva de tenkte var spennende, pirrende og kunne lekt videre med sammen med partner, om det bare så ble på fantasi plan og ikke fult ut realisert IRL. 

Rett og slett hvilke nr/tanker er/ kan være noe for deg?

Interessant å hvor "nivået" ligger blant andre, og hva slags tanker de hadde gjort seg hvis de fikk en sånn liste over lyster fra son partner?

Dette er meldingen jeg har delt med min kone:

Små ønsker og fantasier jeg deler med deg kjære: 

1. Jeg har lyst på en bryllupsnatt med deg! En dag i kjærlighetens navn, romantisk middag, og en herlig bryllupsnatt sammen på hotell. 

2. Jeg har lyst til å møtes ute på en bar/nattklubb i Oslo som ukjente, og så snakke og oppføre oss som fremmede som blir kjent. Først holder vi litt avstand, sender bare blikk og smil, gjerne kunne en eller begge blitt forsøkt sjekket opp av noen andre, som vi sitter med en stund og flørter åpenlyst med, før den andre av oss kommer og avbryter som en fremmed, og så vinner kampen om hverandre forran den/de andre beilerne. Så drar vi to hjem på hotellrom og har et herlig on night stand!

3. Jeg kunne tenke meg at vi hadde en hel uke hvor vi hadde sex hver dag, hadde ikke trengt å være samleie. Ville at vi skulle ha bestemt opplegget annenhver dag.

4. Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en nudiststrand. Først i norge, så er sted i utlandet. Kunne så utviklet seg til at vi besøkte et nudist hotel/retreat i syden.

5. Jeg kunne tenkt meg at vi begge setter oss inn i hvordan vi kan få deg til å squirte skikkelig. Tenner meg sånn å skulle se deg miste hemning og sprute ut i en herlig orgasme.

6. Jeg kunne tenkt meg at vi utforsket analsex, på en forsiktig stegvis måte som trygger deg.

7. Jeg kunne tenkt meg at vi sammen utforsket prostata stimulering for meg.

8. Jeg kunne tenkt meg at vi gikk på en classy strippeklubb sammen. Drakk litt og koste oss, flørtet og snakket om de fine kroppene vi så.

9. Jeg kunne tenkt meg vi bestilte oss tantrisk massasje for par, enten lå i samme rom, eller om vi lå i hvert vårt rom.

10. Jeg kunne tenkt meg at vi tok MDMA sammen. Skape en lun, trygg og god setting. Det er en helt utrolig opplevelse, den nærheten og kjærligheten vi kommer til å føle for hverandre er noe som vi ville ha levd på i lang lang tid. Vi hadde åpnet oss opp, delt, hatt en ny forståelse for hverandre og vi hadde følt en følelsesmessig kontakt på et helt nytt nivå.

Viderekommende bonus 1:

Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en high end sexklubb, for å observere, kjenne på stemningen, snakke med noen interessante folk, kanskje sett litt på hva andre gjør hvis vi føler for det, ellers bare hatt en avventende tilnærming til det hele, og hvis stemningen byr seg at vi to trekker oss unna for å kose oss bare oss to.

Viderekommende bonus 2:

Jeg kunne tenkt meg om vi utforsket ideen om å finne en mann til å dele deg med. Måtte være grundig research for å finne en rett kandidat vi begge liker. Lagd klare regler,og hatt total aksept fra alle parter at det går an å trekke seg når som helst. Måtte ha møtt vedkommende i en annen setting først for å både bli litt bedre kjent med vedkommende og finne ut om det er en kjemi mellom alle før man eventuelt etter nøye vurderinger hadde gått videre. Det å se deg nyte og bli tilfredsstilt av flere samtidig tror jeg hadde vært utrolig herlig å se.

Viderekommende bonus 3:

At vi hadde funnet et vennepar som vi hadde eksperimentert med, etter samme fremgangsmåte som en ekstra mann som beskrevet over. Kjemi, respekt og grenser hadde vært viktig, og at vi begge liker de begge andre.

Anonymkode: 37f8c...a33

Skal man havne i viderekommende med en partner som ikke har erfaring derfra så må man gå et og et forsiktig steg om gangen og ikke presentere hele løypa på en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hallo!

Jeg synes det kunne vært spennende å høre fra resten her - kvinner og menn, ++ - hva de tenkte var spennende, pirrende og kunne lekt videre med sammen med partner, om det bare så ble på fantasi plan og ikke fult ut realisert IRL. 

Rett og slett hvilke nr/tanker er/ kan være noe for deg?

Interessant å hvor "nivået" ligger blant andre, og hva slags tanker de hadde gjort seg hvis de fikk en sånn liste over lyster fra son partner?

Dette er meldingen jeg har delt med min kone:

Små ønsker og fantasier jeg deler med deg kjære: 

1. Jeg har lyst på en bryllupsnatt med deg! En dag i kjærlighetens navn, romantisk middag, og en herlig bryllupsnatt sammen på hotell. 

2. Jeg har lyst til å møtes ute på en bar/nattklubb i Oslo som ukjente, og så snakke og oppføre oss som fremmede som blir kjent. Først holder vi litt avstand, sender bare blikk og smil, gjerne kunne en eller begge blitt forsøkt sjekket opp av noen andre, som vi sitter med en stund og flørter åpenlyst med, før den andre av oss kommer og avbryter som en fremmed, og så vinner kampen om hverandre forran den/de andre beilerne. Så drar vi to hjem på hotellrom og har et herlig on night stand!

3. Jeg kunne tenke meg at vi hadde en hel uke hvor vi hadde sex hver dag, hadde ikke trengt å være samleie. Ville at vi skulle ha bestemt opplegget annenhver dag.

4. Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en nudiststrand. Først i norge, så er sted i utlandet. Kunne så utviklet seg til at vi besøkte et nudist hotel/retreat i syden.

5. Jeg kunne tenkt meg at vi begge setter oss inn i hvordan vi kan få deg til å squirte skikkelig. Tenner meg sånn å skulle se deg miste hemning og sprute ut i en herlig orgasme.

6. Jeg kunne tenkt meg at vi utforsket analsex, på en forsiktig stegvis måte som trygger deg.

7. Jeg kunne tenkt meg at vi sammen utforsket prostata stimulering for meg.

8. Jeg kunne tenkt meg at vi gikk på en classy strippeklubb sammen. Drakk litt og koste oss, flørtet og snakket om de fine kroppene vi så.

9. Jeg kunne tenkt meg vi bestilte oss tantrisk massasje for par, enten lå i samme rom, eller om vi lå i hvert vårt rom.

10. Jeg kunne tenkt meg at vi tok MDMA sammen. Skape en lun, trygg og god setting. Det er en helt utrolig opplevelse, den nærheten og kjærligheten vi kommer til å føle for hverandre er noe som vi ville ha levd på i lang lang tid. Vi hadde åpnet oss opp, delt, hatt en ny forståelse for hverandre og vi hadde følt en følelsesmessig kontakt på et helt nytt nivå.

Viderekommende bonus 1:

Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en high end sexklubb, for å observere, kjenne på stemningen, snakke med noen interessante folk, kanskje sett litt på hva andre gjør hvis vi føler for det, ellers bare hatt en avventende tilnærming til det hele, og hvis stemningen byr seg at vi to trekker oss unna for å kose oss bare oss to.

Viderekommende bonus 2:

Jeg kunne tenkt meg om vi utforsket ideen om å finne en mann til å dele deg med. Måtte være grundig research for å finne en rett kandidat vi begge liker. Lagd klare regler,og hatt total aksept fra alle parter at det går an å trekke seg når som helst. Måtte ha møtt vedkommende i en annen setting først for å både bli litt bedre kjent med vedkommende og finne ut om det er en kjemi mellom alle før man eventuelt etter nøye vurderinger hadde gått videre. Det å se deg nyte og bli tilfredsstilt av flere samtidig tror jeg hadde vært utrolig herlig å se.

Viderekommende bonus 3:

At vi hadde funnet et vennepar som vi hadde eksperimentert med, etter samme fremgangsmåte som en ekstra mann som beskrevet over. Kjemi, respekt og grenser hadde vært viktig, og at vi begge liker de begge andre.

Var veldig bamseklubbstemning over de fleste av disse. 

Anonymkode: 2c66b...27a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et stykke inn i et nytt forhold der vi begge er litt forsiktige. Mye fokus på heling og tillit ettersom vi er litt skadeskutt begge to. Mye sex og nærhet, men lite utover det vanlige så langt. 

Gleder jeg til vi kommer så langt at jeg kan fortelle at jeg vil bli holdt hard fast. Hold armene mine over hodet mitt eller bakpå ryggen min og ta meg. Klaps meg på rumpa mer enn en gang. Be meg ligge musestille mens du fingrer meg. 🙈

Anonymkode: ad2a8...bca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hadde vært fint å kunne snakke om sex med partner. Min kone har null interesse å snakke om sex. Prøvde meg 2-3 ganger men blir stengt ned med en gang. Så her brenner jeg inne med mine fantasier og ønsker til jeg dør

Anonymkode: 3be94...f8a

Har det på akkurat samme måten dessverre. Hver gang jeg prøver å innlede en samtale om sex avbryter hun meg med at det er ingenting å snakke om. Det blir sex max 2-3 ganger i måneden under dyna med lyset av. 🥺😢 Jeg "brenner inne" med mange fantasier. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (6 timer siden):

Har det på akkurat samme måten dessverre. Hver gang jeg prøver å innlede en samtale om sex avbryter hun meg med at det er ingenting å snakke om. Det blir sex max 2-3 ganger i måneden under dyna med lyset av. 🥺😢 Jeg "brenner inne" med mange fantasier. 

Men kurtiserer dere damene deres først da? Og da mener jeg ikke grafsing mens hun står bøyd over oppvaskmaskinen. 

Man må gi for å få her i verden, og for at dere skal få det dere trenger må dere gi henne hva hun trenger.

Overrask med å gjøre ting for henne som viser at du bryr deg, for eksempel ta en større del av oppgavene hjemme (det er garantert minst en ting hun har bedt deg en dullion ganger om å bli bedre på, gjør noe med det), flørt med henne og gi henne komplimenter uten å forvente at det skal føre til umiddelbar action, få henne til å le, mimre sammen om fine opplevelser dere har hatt sammen (ikke seksuelle men gjerne romantiske) og fortell henne hvordan de opplevdes for deg, vær en fantastisk pappa om dere har barn, ta vare på utseendet og gjør deg tiltrekkende for henne (ta en tur til frisøren, bruk klær du vet hun synes du er fin i), vis interesse for hva som foregår i livet hennes utenom forholdet, på jobb, familierelasjoner, venner, aktiviteter. Finn på ting sammen bare dere to, gå en tur, trene sammen, spill et spill, ta en tur på byen. Noe hun liker å gjøre. Ta initiativet til gode samtaler om både parforhold og livet ellers uten å hele tiden peile det inn på sex og deres behov. 

Poenget er at for at hun skal være lydhør for og ønske å imøtekomme deres seksuelle fantasier må hun føle at hennes behov har blitt tilfredsstilt først, så jobben deres er å finne ut av hva de er og hvordan dere kan møte disse og få henne mør og varm på dere. Hvis hun allerede føler at hun gir mer enn hun mottar blir sex enda et krav og en oppgave på to-do lista hennes og det er det siste dere vil. Sånt blir det skilsmisse av. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

911 skrev (8 timer siden):

Hvordan ser kroppen hennes ut og hvor gammel er hun? Har dere kjent hverandre lenge?

Anonymkode: d7650...29f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvordan ser kroppen hennes ut og hvor gammel er hun? Har dere kjent hverandre lenge?

Anonymkode: d7650...29f

Hun har fylt 50, men har en fantastisk kropp (synes jeg). Slank og fast. Vi har vært sammen over 30 år. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salamandra skrev (5 timer siden):

Men kurtiserer dere damene deres først da? Og da mener jeg ikke grafsing mens hun står bøyd over oppvaskmaskinen. 

Man må gi for å få her i verden, og for at dere skal få det dere trenger må dere gi henne hva hun trenger.

Overrask med å gjøre ting for henne som viser at du bryr deg, for eksempel ta en større del av oppgavene hjemme (det er garantert minst en ting hun har bedt deg en dullion ganger om å bli bedre på, gjør noe med det), flørt med henne og gi henne komplimenter uten å forvente at det skal føre til umiddelbar action, få henne til å le, mimre sammen om fine opplevelser dere har hatt sammen (ikke seksuelle men gjerne romantiske) og fortell henne hvordan de opplevdes for deg, vær en fantastisk pappa om dere har barn, ta vare på utseendet og gjør deg tiltrekkende for henne (ta en tur til frisøren, bruk klær du vet hun synes du er fin i), vis interesse for hva som foregår i livet hennes utenom forholdet, på jobb, familierelasjoner, venner, aktiviteter. Finn på ting sammen bare dere to, gå en tur, trene sammen, spill et spill, ta en tur på byen. Noe hun liker å gjøre. Ta initiativet til gode samtaler om både parforhold og livet ellers uten å hele tiden peile det inn på sex og deres behov. 

Poenget er at for at hun skal være lydhør for og ønske å imøtekomme deres seksuelle fantasier må hun føle at hennes behov har blitt tilfredsstilt først, så jobben deres er å finne ut av hva de er og hvordan dere kan møte disse og få henne mør og varm på dere. Hvis hun allerede føler at hun gir mer enn hun mottar blir sex enda et krav og en oppgave på to-do lista hennes og det er det siste dere vil. Sånt blir det skilsmisse av. 

Her var det mye å ta tak i så jeg må fordøye litt før jeg svarer. Tusen takk for et utfyllende svar 🤩

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takinova skrev (På 30.10.2024 den 19.07):

Jeg og kona har prøvd en nettside hvor vi hver for oss svarer på en rekke spørsmål om seksuelle fantasier. Så kommer det opp en oppsummering med hva vi er sammenfallende på og forslag til aktiviteter. Syns det er en bedre løsning enn denne.

Det virker som du har et endgame her: å cucke. 

Det hørtes gøy ut, hva er det for en side?

Anonymkode: 33a27...e2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 16.49):

Streng og lite inkluderende holdning at jeg forventer at min mann kommuniserer om slike ting løpende og på en ordnetlig måte i stedet for messenger? Jeg er helt uenig. Og at det er avtennende har ingenting med verken strenghet eller inkludering å gjøre. Mange ting er turn ons hos en mann: dette er ikke på den lista, for min del.

Anonymkode: 311ed...1e9

Ts.

Notert, selvutnevnt liberal når det kommer til sex, men konservativ i forhold til kommunikasjonsform og -plattform. Sånt som et nymotens skriftspråk og det store internettets meldingstjenester er ingenting for deg. Kun god gammeldags muntlig språk, 1 til 1, ikke presentert i en form av gradert liste form.

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 19.25):

Punkt 10 sjokkerer meg. Det er jo livsfarlig å drive med slike stoffer, og utrolig avhengighetsskapende. Og så er det jo kriminelt og straffbart. Dette bør dere la forbli en fantasi, for å gjøre det i virkeligheten er ren og skjær idioti.

Ellers er det nok en del kvinner som vil finne en slik liste, og i hvert fall en del av punktene, ganske avtennende, og kanskje frastøtende. Det blir for mye på en gang. Tror det er uklokt å sende en slik liste i sin helhet til en kvinne. 

Kona og jeg snakket litt om våre fantasier, men aldri gjort det skriftlig. Vi har hatt glede og nytte av Nøtt eller Sannhet (Truth or Dare), hvor vi har noen erotiske varianter med spørsmål for par. Noe har jeg laget ved å sette sammen fra lister på nett eller finne på selv, og dermed bestemt oppgaver og temaer, og noen er kjøpt som kortspill eller apper. Her kan det være spørsmål om hva man liker, fantasier man har og liknende, og det har fungert bra for oss, for da er vi liksom i modus for dette. Da får vi en blanding av deilige oppgaver som skal utføres og intime personlige spørsmål. Hvis du hadde gjort noe liknende, kunne du på en skånsom måte bringe flere av temaene fra din liste på banen, men nå er nok det for seint.

Lykke til!

Anonymkode: 94405...80e

Ts.

Ja her er det tydelig ulike ting som sjokkerer. MDMA og andre ulike psykedelika blir stadig mer forsket på og brukt i ulike terapeutiske sammenhenger i helsevesnet. Mulig dette er fremmed for deg, men flere av disse stoffene er anerkjente som effektive og forbundet med lite/milde bivirkninger sett opp mot andre medikamenter og ønsket effekt. Under de rette forhold og omstendigheter selvfølgelig.

Virker som vi er litt mer åpne oss imellom som kan ta sånt i både muntlig og skriftlig form. Selv om vi på langt nær kommuniserer helt fritt og åpent, så mulig app og spill kan være en smart måte for oss å åpne enda mer og ufarliggjøre mere deling - som jeg  tross alt ønsker og håper på 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette virker både initiativrikt og gøy, men at du inkluderer MDMA er ekstremt avtennende for min del. Ellers hadde jeg gladelig vært med på alt det andre. At vi ikke deler syn på narkotika, hadde gjort at jeg hadde avsluttet relasjonen. At du i tillegg kommer med «i helsevesenet så….» og «mulig dette er fremmed for deg» er ekstremt avtennende. Da daler du fra en spennende fyr til en æsj hos meg. Narkotika er alvorlig, det er kriminelt, det er økende blant unge og folk dør, mye på grunn av at det blir normalisert av mennesker som deg. Det har ingenting i et sunt sexliv å gjøre. 

Anonymkode: c654b...c89

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes dette virker både initiativrikt og gøy, men at du inkluderer MDMA er ekstremt avtennende for min del. Ellers hadde jeg gladelig vært med på alt det andre. At vi ikke deler syn på narkotika, hadde gjort at jeg hadde avsluttet relasjonen. At du i tillegg kommer med «i helsevesenet så….» og «mulig dette er fremmed for deg» er ekstremt avtennende. Da daler du fra en spennende fyr til en æsj hos meg. Narkotika er alvorlig, det er kriminelt, det er økende blant unge og folk dør, mye på grunn av at det blir normalisert av mennesker som deg. Det har ingenting i et sunt sexliv å gjøre. 

Anonymkode: c654b...c89

Enig. Det er himmelvid forskjell på å bruke et medikament under streng kontroll i helsevesenet, og å prøve noe du kjøpte av en dealer på hjørnet. Ikke bare støtter man organisert kriminalitet, men man vet heller ingenting om hva man faktisk får. 

Anonymkode: 419f2...a22

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts.

Notert, selvutnevnt liberal når det kommer til sex, men konservativ i forhold til kommunikasjonsform og -plattform. Sånt som et nymotens skriftspråk og det store internettets meldingstjenester er ingenting for deg. Kun god gammeldags muntlig språk, 1 til 1, ikke presentert i en form av gradert liste form.

👍

Måten du fremstiller dine fantasier oppleves kleint og veldig lite.... Mandig. For meg. 

Det ga meg "the ick", for å bruke nymotens uttrykk.

Forhåpentligvis er din partner helt ulik meg og mottok det på annet vis!

Anonymkode: 311ed...1e9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler i øst og vest av mitt indre av fantasier og lyster. Opplever at det er nitrist at jeg ikke får noe igjen eller at det er helt tomt for å høre hennes. Er og vært sånn helt siden vi ble ihop

Anonymkode: 6869d...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Salamandra skrev (På 31.10.2024 den 7.01):

Ts.

For et godt og gjennomtenkt innlegg, her er det nok mye til ettertanke for de aller fleste, og det du beskriver her er jo ikke noe man "gjør en gang og blir ferdig med". Virkelig gode poenger som er noe å strebe etter for alle og enhver vil nok jeg påstå - fra begge parter.

Og så for å oppsummere det hele av hva du beskriver så treffende og konkret; "så lett, men allikevel så utrolig vanskelig" 🤪

Det vanskelige er jo å utføre og være en sånn partner som "hele tiden", og over tid er god på dette. I hverdagens stress og mas så er dette noe av det vanskeligste som er å være konsekvent på. Men tusen takk for en virkelig grundig og god beskrivelse som skal til, noe å virkelig strekke seg etter for alle og enhver etter mitt syn 👍

Har du noen mer praktiske og konkrete tips på å få til dette i en travel småbarnsfase?

911 skrev (På 31.10.2024 den 0.00):

Kjenner meg igjen med dette å "brenne inne", for min del gjelder ikke dette bare rene sexuelle fantasier. Men også en del tanker og ønsker som jeg over tid erfarer at det ikke er takhøyde for å ha og/eller dele. Kjedelig og jeg har fortalt om dette problemet for kona mi, men det er alltids en balansegang å yttre dette savnet og mangelen, og det å mellom å oppfordre og legge til rette for åpenhet og takhøyde. Jeg har ikke funnet noen fasit her, og prøver å være tolmodig og bevege meg forsiktig. Men det blir jo et savn og noe uforløst når jeg ikke kan være helt åpen og "må" legge bånd på meg selv, holde tilbake og ikke dele alt fordi det ikke blir mottatt på en så positiv måte som det er ment å være. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 4.39):

Ts.

Ja her er det tydelig ulike ting som sjokkerer. MDMA og andre ulike psykedelika blir stadig mer forsket på og brukt i ulike terapeutiske sammenhenger i helsevesnet. Mulig dette er fremmed for deg, men flere av disse stoffene er anerkjente som effektive og forbundet med lite/milde bivirkninger sett opp mot andre medikamenter og ønsket effekt. Under de rette forhold og omstendigheter selvfølgelig.

Virker som vi er litt mer åpne oss imellom som kan ta sånt i både muntlig og skriftlig form. Selv om vi på langt nær kommuniserer helt fritt og åpent, så mulig app og spill kan være en smart måte for oss å åpne enda mer og ufarliggjøre mere deling - som jeg  tross alt ønsker og håper på 😀

TS, 

Det å bruke narkotiske stoffer i medisinsk behandling er ikke det samme som at det er bra til hobbybruk eller ufarlig. Vi bruker massevis av opiater i helsevesenet, men er du så dum at du tror at det betyr at heroin og andre opiater er "bra" til hobbybruk. 

Ecstasy er et sentral stimulerende med enn ugynstig sikkerhetsprofil, med stadige nye dødsfall hos fremfor alt yngre menn som bruker det. 

Vet ikke hvorfor du bruker KG til å spre usaklig narkotika propaganda. 

Til svar på ditt spørsmål. 

Hadde jeg fått en sånn liste fra min kone, så hadde det blitt skilsmisse. 

Endret av Fremmed fugl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at utgangspunktet er at det er positivt å kommunisere med sin partner.

Personlig har jeg ingen spesielle fantasier eller lignende jeg har noe behov for å kommunisere.

De få relativt vaniljefantasiene jeg har, er mine. Det er fantasier og ikke ønsker😊

Anonymkode: 060fc...a27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og kona har gjort mye av dette, og alltid hatt et veldig åpent seksuelt forhold, kanskje langt over gjennomsnittet. Tillit og kommunikasjon er viktig, og start forsiktig. Vi har swinget, hatt trekanter, hun har blitt gangbanget i regi av meg, blitt tatt av meg foran et publikum.. her er det bare fantasien som setter grenser. ;);) 

Anonymkode: e8d19...2f5

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...