AnonymBruker Skrevet 30. oktober #1 Del Skrevet 30. oktober Hallo! Jeg synes det kunne vært spennende å høre fra resten her - kvinner og menn, ++ - hva de tenkte var spennende, pirrende og kunne lekt videre med sammen med partner, om det bare så ble på fantasi plan og ikke fult ut realisert IRL. Rett og slett hvilke nr/tanker er/ kan være noe for deg? Interessant å hvor "nivået" ligger blant andre, og hva slags tanker de hadde gjort seg hvis de fikk en sånn liste over lyster fra son partner? Dette er meldingen jeg har delt med min kone: Små ønsker og fantasier jeg deler med deg kjære: 1. Jeg har lyst på en bryllupsnatt med deg! En dag i kjærlighetens navn, romantisk middag, og en herlig bryllupsnatt sammen på hotell. 2. Jeg har lyst til å møtes ute på en bar/nattklubb i Oslo som ukjente, og så snakke og oppføre oss som fremmede som blir kjent. Først holder vi litt avstand, sender bare blikk og smil, gjerne kunne en eller begge blitt forsøkt sjekket opp av noen andre, som vi sitter med en stund og flørter åpenlyst med, før den andre av oss kommer og avbryter som en fremmed, og så vinner kampen om hverandre forran den/de andre beilerne. Så drar vi to hjem på hotellrom og har et herlig on night stand! 3. Jeg kunne tenke meg at vi hadde en hel uke hvor vi hadde sex hver dag, hadde ikke trengt å være samleie. Ville at vi skulle ha bestemt opplegget annenhver dag. 4. Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en nudiststrand. Først i norge, så er sted i utlandet. Kunne så utviklet seg til at vi besøkte et nudist hotel/retreat i syden. 5. Jeg kunne tenkt meg at vi begge setter oss inn i hvordan vi kan få deg til å squirte skikkelig. Tenner meg sånn å skulle se deg miste hemning og sprute ut i en herlig orgasme. 6. Jeg kunne tenkt meg at vi utforsket analsex, på en forsiktig stegvis måte som trygger deg. 7. Jeg kunne tenkt meg at vi sammen utforsket prostata stimulering for meg. 8. Jeg kunne tenkt meg at vi gikk på en classy strippeklubb sammen. Drakk litt og koste oss, flørtet og snakket om de fine kroppene vi så. 9. Jeg kunne tenkt meg vi bestilte oss tantrisk massasje for par, enten lå i samme rom, eller om vi lå i hvert vårt rom. 10. Jeg kunne tenkt meg at vi tok MDMA sammen. Skape en lun, trygg og god setting. Det er en helt utrolig opplevelse, den nærheten og kjærligheten vi kommer til å føle for hverandre er noe som vi ville ha levd på i lang lang tid. Vi hadde åpnet oss opp, delt, hatt en ny forståelse for hverandre og vi hadde følt en følelsesmessig kontakt på et helt nytt nivå. Viderekommende bonus 1: Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en high end sexklubb, for å observere, kjenne på stemningen, snakke med noen interessante folk, kanskje sett litt på hva andre gjør hvis vi føler for det, ellers bare hatt en avventende tilnærming til det hele, og hvis stemningen byr seg at vi to trekker oss unna for å kose oss bare oss to. Viderekommende bonus 2: Jeg kunne tenkt meg om vi utforsket ideen om å finne en mann til å dele deg med. Måtte være grundig research for å finne en rett kandidat vi begge liker. Lagd klare regler,og hatt total aksept fra alle parter at det går an å trekke seg når som helst. Måtte ha møtt vedkommende i en annen setting først for å både bli litt bedre kjent med vedkommende og finne ut om det er en kjemi mellom alle før man eventuelt etter nøye vurderinger hadde gått videre. Det å se deg nyte og bli tilfredsstilt av flere samtidig tror jeg hadde vært utrolig herlig å se. Viderekommende bonus 3: At vi hadde funnet et vennepar som vi hadde eksperimentert med, etter samme fremgangsmåte som en ekstra mann som beskrevet over. Kjemi, respekt og grenser hadde vært viktig, og at vi begge liker de begge andre. Anonymkode: 37f8c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #2 Del Skrevet 30. oktober Mye å se frem til her da, om konen din er med på notene 😃 Anonymkode: d7650...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. oktober #3 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er meldingen jeg har delt med min kone: Oppfinnsom og omtenksom mann du TS, det skal du ha👏 Om hun oppfyller alle disse punktene, så skal du være snar å gifte deg med henne❣️😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Del Skrevet 30. oktober Bamseklemmer skrev (48 minutter siden): Oppfinnsom og omtenksom mann du TS, det skal du ha👏 Om hun oppfyller alle disse punktene, så skal du være snar å gifte deg med henne❣️😉 TS her Vi er sammen på 15 året, og gift på 10 året. vet jeg nok er på noe vell ukjent farvann her, og utenfor hennes i hvertfall nåværende komfortsone med noen av dette, selv om det stort sett har vært ting vi har lekt med tanken og fantasert om sammen tidlig i forholdet. Sexlivet har ikke helt kommet tilbake etter siste barn på 4år, vært en merkbar bedring etter mye innsats det siste halve året. Så jeg velger å prøve å åpne opp om mine lyster og kanskje vekke noen tanker hos henne forhåpentligvis. Anonymkode: 37f8c...a33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #5 Del Skrevet 30. oktober Jeg hadde tenkt "faen for et mas", for vi snakker om slikt og skriver ikke brev til hverandre. Sexen vår er nok mer åpen og fri enn ts sin, da mye av listen er en del av hverdagssexen vår. Anonymkode: 1e171...f4e 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #6 Del Skrevet 30. oktober Kom dette helt ut av det blå? Hvorfor skrive i stedet for å ta det verbalt? Dette var veldig mye på èn gang, selv for meg som er veldig åpen. Ville nok lurt på hvorfor i all verden dette kom i skriftlig form, da man må kunne snakke om ting før man gjør dem. Ville nok tvilt på vår kommunikasjon for å være ærlig. Nå er jeg kinky, og kommunikasjon er alfa og omega. Ville sett på det som en liste min partner tydeligvis har gått og båret på en stund uten p formidle det til meg. Det ville gjort meg trist.. Anonymkode: f12da...62e 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #7 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hallo! Jeg synes det kunne vært spennende å høre fra resten her - kvinner og menn, ++ - hva de tenkte var spennende, pirrende og kunne lekt videre med sammen med partner, om det bare så ble på fantasi plan og ikke fult ut realisert IRL. Rett og slett hvilke nr/tanker er/ kan være noe for deg? Interessant å hvor "nivået" ligger blant andre, og hva slags tanker de hadde gjort seg hvis de fikk en sånn liste over lyster fra son partner? Dette er meldingen jeg har delt med min kone: Små ønsker og fantasier jeg deler med deg kjære: 1. Jeg har lyst på en bryllupsnatt med deg! En dag i kjærlighetens navn, romantisk middag, og en herlig bryllupsnatt sammen på hotell. 2. Jeg har lyst til å møtes ute på en bar/nattklubb i Oslo som ukjente, og så snakke og oppføre oss som fremmede som blir kjent. Først holder vi litt avstand, sender bare blikk og smil, gjerne kunne en eller begge blitt forsøkt sjekket opp av noen andre, som vi sitter med en stund og flørter åpenlyst med, før den andre av oss kommer og avbryter som en fremmed, og så vinner kampen om hverandre forran den/de andre beilerne. Så drar vi to hjem på hotellrom og har et herlig on night stand! 3. Jeg kunne tenke meg at vi hadde en hel uke hvor vi hadde sex hver dag, hadde ikke trengt å være samleie. Ville at vi skulle ha bestemt opplegget annenhver dag. 4. Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en nudiststrand. Først i norge, så er sted i utlandet. Kunne så utviklet seg til at vi besøkte et nudist hotel/retreat i syden. 5. Jeg kunne tenkt meg at vi begge setter oss inn i hvordan vi kan få deg til å squirte skikkelig. Tenner meg sånn å skulle se deg miste hemning og sprute ut i en herlig orgasme. 6. Jeg kunne tenkt meg at vi utforsket analsex, på en forsiktig stegvis måte som trygger deg. 7. Jeg kunne tenkt meg at vi sammen utforsket prostata stimulering for meg. 8. Jeg kunne tenkt meg at vi gikk på en classy strippeklubb sammen. Drakk litt og koste oss, flørtet og snakket om de fine kroppene vi så. 9. Jeg kunne tenkt meg vi bestilte oss tantrisk massasje for par, enten lå i samme rom, eller om vi lå i hvert vårt rom. 10. Jeg kunne tenkt meg at vi tok MDMA sammen. Skape en lun, trygg og god setting. Det er en helt utrolig opplevelse, den nærheten og kjærligheten vi kommer til å føle for hverandre er noe som vi ville ha levd på i lang lang tid. Vi hadde åpnet oss opp, delt, hatt en ny forståelse for hverandre og vi hadde følt en følelsesmessig kontakt på et helt nytt nivå. Viderekommende bonus 1: Jeg kunne tenkt meg at vi besøkte en high end sexklubb, for å observere, kjenne på stemningen, snakke med noen interessante folk, kanskje sett litt på hva andre gjør hvis vi føler for det, ellers bare hatt en avventende tilnærming til det hele, og hvis stemningen byr seg at vi to trekker oss unna for å kose oss bare oss to. Viderekommende bonus 2: Jeg kunne tenkt meg om vi utforsket ideen om å finne en mann til å dele deg med. Måtte være grundig research for å finne en rett kandidat vi begge liker. Lagd klare regler,og hatt total aksept fra alle parter at det går an å trekke seg når som helst. Måtte ha møtt vedkommende i en annen setting først for å både bli litt bedre kjent med vedkommende og finne ut om det er en kjemi mellom alle før man eventuelt etter nøye vurderinger hadde gått videre. Det å se deg nyte og bli tilfredsstilt av flere samtidig tror jeg hadde vært utrolig herlig å se. Viderekommende bonus 3: At vi hadde funnet et vennepar som vi hadde eksperimentert med, etter samme fremgangsmåte som en ekstra mann som beskrevet over. Kjemi, respekt og grenser hadde vært viktig, og at vi begge liker de begge andre. Anonymkode: 37f8c...a33 Hva var hennes tilbakemeldinger? Anonymkode: cb9e8...5b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #8 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Kom dette helt ut av det blå? Hvorfor skrive i stedet for å ta det verbalt? Dette var veldig mye på èn gang, selv for meg som er veldig åpen. Ville nok lurt på hvorfor i all verden dette kom i skriftlig form, da man må kunne snakke om ting før man gjør dem. Ville nok tvilt på vår kommunikasjon for å være ærlig. Nå er jeg kinky, og kommunikasjon er alfa og omega. Ville sett på det som en liste min partner tydeligvis har gått og båret på en stund uten p formidle det til meg. Det ville gjort meg trist.. Anonymkode: f12da...62e Ts. Turnus jobbing, og kona jobbet natt. Vi hadde hatt et par fine flørtende dager, med mye meldingsutveksling. Hatt mye fokus på hva den enkelte av oss kan gjøre for at vi skal få opp lidenskapen igjen, pratet om at vi begge skal strekke seg for å møte den andre. Så dette kom i en messenger melding en sein mattetime, ikke i brev form nei...hehe AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg hadde tenkt "faen for et mas", for vi snakker om slikt og skriver ikke brev til hverandre. Sexen vår er nok mer åpen og fri enn ts sin, da mye av listen er en del av hverdagssexen vår. Anonymkode: 1e171...f4e Ts. Ikke brev nei, som en del av en lengre meldingsutveksling på messenger. Anonymkode: 37f8c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #9 Del Skrevet 30. oktober Hos oss er det stor takhøyde for å dele fantasier, også fantasier som omhandler andre enn oss to og fantasier som aldri vil bli noe annet fantasier. Kjenner meg igjen i de fleste av ideene dine. Noe på listen din er allerede prøvd, noe er snakket om og noe er ikke interessant. Anonymkode: 98fe0...9ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #10 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts. Turnus jobbing, og kona jobbet natt. Vi hadde hatt et par fine flørtende dager, med mye meldingsutveksling. Hatt mye fokus på hva den enkelte av oss kan gjøre for at vi skal få opp lidenskapen igjen, pratet om at vi begge skal strekke seg for å møte den andre. Så dette kom i en messenger melding en sein mattetime, ikke i brev form nei...hehe Ts. Ikke brev nei, som en del av en lengre meldingsutveksling på messenger. Anonymkode: 37f8c...a33 Ekstremt spesielt tenker nå jeg. Det meste på denne lista burde avsolutt ha blitt kommunisert ansikt til ansikt, ikke som denne punktvise lista - og jeg er veldig liberal og seksuelt utforskende, men dette er jo fullstendig avtennende. For det første, viser det at du har gått rundt å tenkt MYE på alt dette - uten å dele det! Rødt flagg for min del... Det ville fått meg til å tenke på om du har vurdert, eller vært, utro også. Vær så snill å oppdater oss om din kones respons til dette? 🙈 Anonymkode: 311ed...1e9 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #11 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ekstremt spesielt tenker nå jeg. Det meste på denne lista burde avsolutt ha blitt kommunisert ansikt til ansikt, ikke som denne punktvise lista - og jeg er veldig liberal og seksuelt utforskende, men dette er jo fullstendig avtennende. For det første, viser det at du har gått rundt å tenkt MYE på alt dette - uten å dele det! Rødt flagg for min del... Det ville fått meg til å tenke på om du har vurdert, eller vært, utro også. Vær så snill å oppdater oss om din kones respons til dette? 🙈 Anonymkode: 311ed...1e9 Ts. Jøss det var da en streng og lite inkluderende holdning å skulle møte sin partner med. Som jeg har svart på over her, så er disse tingene diskutert og delt med kona tidligere. Og ting vi har kost oss i felleskap med som gjensidige fantasier. Og heldigvis så har vi en større tillit i ekteskapet så jeg vet at min kone ikke mistenker tanker om utroskap fra min side 😀 Ja kan komme med oppdatering om respons etterhvert. Anonymkode: 37f8c...a33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #12 Del Skrevet 30. oktober Uff, du virker masete. Hadde hatet å få en sånn liste. Og hadde blitt veldig sint over at du deler den på internett. Anonymkode: de999...2cd 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #13 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Ts. Jøss det var da en streng og lite inkluderende holdning å skulle møte sin partner med. Som jeg har svart på over her, så er disse tingene diskutert og delt med kona tidligere. Og ting vi har kost oss i felleskap med som gjensidige fantasier. Og heldigvis så har vi en større tillit i ekteskapet så jeg vet at min kone ikke mistenker tanker om utroskap fra min side 😀 Ja kan komme med oppdatering om respons etterhvert. Anonymkode: 37f8c...a33 Streng og lite inkluderende holdning at jeg forventer at min mann kommuniserer om slike ting løpende og på en ordnetlig måte i stedet for messenger? Jeg er helt uenig. Og at det er avtennende har ingenting med verken strenghet eller inkludering å gjøre. Mange ting er turn ons hos en mann: dette er ikke på den lista, for min del. Anonymkode: 311ed...1e9 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingv38 Skrevet 30. oktober #14 Del Skrevet 30. oktober Jeg hadde ikke likt en slik liste, men at begge kan dele sine fantasier face to face derimot😃 Sånt kan være både spennende og en berikelse for forholdet😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 30. oktober #15 Del Skrevet 30. oktober Jeg og kona har prøvd en nettside hvor vi hver for oss svarer på en rekke spørsmål om seksuelle fantasier. Så kommer det opp en oppsummering med hva vi er sammenfallende på og forslag til aktiviteter. Syns det er en bedre løsning enn denne. Det virker som du har et endgame her: å cucke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #16 Del Skrevet 30. oktober Punkt 10 sjokkerer meg. Det er jo livsfarlig å drive med slike stoffer, og utrolig avhengighetsskapende. Og så er det jo kriminelt og straffbart. Dette bør dere la forbli en fantasi, for å gjøre det i virkeligheten er ren og skjær idioti. Ellers er det nok en del kvinner som vil finne en slik liste, og i hvert fall en del av punktene, ganske avtennende, og kanskje frastøtende. Det blir for mye på en gang. Tror det er uklokt å sende en slik liste i sin helhet til en kvinne. Kona og jeg snakket litt om våre fantasier, men aldri gjort det skriftlig. Vi har hatt glede og nytte av Nøtt eller Sannhet (Truth or Dare), hvor vi har noen erotiske varianter med spørsmål for par. Noe har jeg laget ved å sette sammen fra lister på nett eller finne på selv, og dermed bestemt oppgaver og temaer, og noen er kjøpt som kortspill eller apper. Her kan det være spørsmål om hva man liker, fantasier man har og liknende, og det har fungert bra for oss, for da er vi liksom i modus for dette. Da får vi en blanding av deilige oppgaver som skal utføres og intime personlige spørsmål. Hvis du hadde gjort noe liknende, kunne du på en skånsom måte bringe flere av temaene fra din liste på banen, men nå er nok det for seint. Lykke til! Anonymkode: 94405...80e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. oktober #17 Del Skrevet 30. oktober Jeg elsker å spille spill. Lærerikt og gøy er det også 👏👏👏👏. Så kan man bli bedre kjent med seg selv og hverandre. Det er morsomt 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #18 Del Skrevet 30. oktober Hadde vært fint å kunne snakke om sex med partner. Min kone har null interesse å snakke om sex. Prøvde meg 2-3 ganger men blir stengt ned med en gang. Så her brenner jeg inne med mine fantasier og ønsker til jeg dør Anonymkode: 3be94...f8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. oktober #19 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde vært fint å kunne snakke om sex med partner. Min kone har null interesse å snakke om sex. Prøvde meg 2-3 ganger men blir stengt ned med en gang. Så her brenner jeg inne med mine fantasier og ønsker til jeg dør Anonymkode: 3be94...f8a Huff...Dette virker trist. Du kan dele de her på KG da 👏👏👏👏. Sikkert mange her inne som setter pris på det. Fantasier er jo veldig pirrende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #20 Del Skrevet 30. oktober Er ikke alt man bør dele min sin partner. *lært ei lekse* 😅 Med mine elskere har jeg utforsket ekstremt mye, tror ikke det er noe man gjør i et romantisk forhold. Mye lettere med en elsker, der relasjonen er sex. Anonymkode: 79016...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå