AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har pcos og har problemer med at jeg får veldig mye utslett og inngrodde hår på lårene og rumpa, og håret vokser fort tilbake etter barbering. Har brukt IPL laser i et år snart, men med mindre effekt enn jeg håpa. Når jeg barberer rumpa og lårene, så går det ca 1 dag før jeg får masse smertefulle utslett og kviser, som varer ca en uke. Men voksing er dyrt og jeg liker ikke de ukene håret gror. Derfor leter jeg etter en vidunderkrem jeg kan bruke etter barbering, sånn at jeg kan bruke IPL laseren oftere! Gjerne en som forsinker hårvekst også, men først og fremst inngrodde hår! Anonymkode: eb875...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Skyller du med kaldt vann etter at du har barbert? Det har hjulpet meg stort på irritasjon etter barbering. Anonymkode: f7493...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skyller du med kaldt vann etter at du har barbert? Det har hjulpet meg stort på irritasjon etter barbering. Anonymkode: f7493...101 Nei, har ikke prøvd det. Bruker bare å skrubbe først, og vaske med såpe og skylle etterpå. Og smører med salisylsyre etterpå. Anonymkode: eb875...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, har ikke prøvd det. Bruker bare å skrubbe først, og vaske med såpe og skylle etterpå. Og smører med salisylsyre etterpå. Anonymkode: eb875...22a Prøv med iskaldt vann neste gang og se om det hjelper, du bør heller ikke skrubbe rett før du barberer. Anonymkode: f7493...101 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #5 Del Skrevet 1. november 2024 Hvilken laser bruker du? Kanskje du trenger en sterkere en pga PCOS-en? Anonymkode: 88922...844 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå