Gjest Lizbet Skrevet 16. november 2002 #1 Del Skrevet 16. november 2002 Stiller spørsmålet igjen...når er det greit å sende julekort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #2 Del Skrevet 16. november 2002 Bruker å sende i begynnelsen på desember jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 16. november 2002 #3 Del Skrevet 16. november 2002 Vi også, prøver å få sendt så tidlig som mulig - men etter 1. søndag i advent. Jo tidligere vi sender, jo flere får vi... *sleip, ja* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 Sleipt .... vet ikke jeg....Liker å få julekort så kanskje dette er måten å gjøre det på! Sounds good to me! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 16. november 2002 #5 Del Skrevet 16. november 2002 Begynnelsen av desember er bra, og hvis du kommer på noen flere du burde ha sendt til (les: får julekort fra uten å ha sendt til selv) så kan du sende helt frem til lillejulaften til nød :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 16. november 2002 #6 Del Skrevet 16. november 2002 Ca en uke før julaften pleier jeg å sende......men vurderer å sende i begynnelsen av desember nå da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 I midten på desember sender jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 19. november 2002 #8 Del Skrevet 19. november 2002 Også er det jo selvfølgelig sånn at hvis du sender tidlig rekker også de som hadde glemt deg å sende deg kort før jul :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå