AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har sett flere legge ut i kattegrupper på facebook i det siste at man bør holde svarte katter inne på Halloween. Siden så mange barn (og særlig gutter) liker å torturere og plage svarte katter den dagen. Dette fenomenet har jeg aldri hørt om, er det virkelig vanlig? Lærer foreldre opp barna sine til å sparke og mishandle svarte katter på Halloween? Isåfall er det ganske sjukt. Anonymkode: ea17c...0d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sett flere legge ut i kattegrupper på facebook i det siste at man bør holde svarte katter inne på Halloween. Siden så mange barn (og særlig gutter) liker å torturere og plage svarte katter den dagen. Dette fenomenet har jeg aldri hørt om, er det virkelig vanlig? Lærer foreldre opp barna sine til å sparke og mishandle svarte katter på Halloween? Isåfall er det ganske sjukt. Anonymkode: ea17c...0d0 Aldri hørt om. Anonymkode: 819eb...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Du lurer oppriktig på om foreldre lærer opp ungene til å torturere katter? Er du rusk? Anonymkode: 5e98d...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Ingen lærer barna sine det. De færreste (gutter og jenter) liker å torturere katter. Dessverre finnes det noen syke folk som mishandler dyr, jeg tror ikke de gjør det mer på halloween 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Dette har jeg aldri hørt om før. Vår svarte kattepus går nok ut som vanlig, men vi bor landlig til og her kommer det ingen på Halloween uansett. Anonymkode: e8447...cd3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå