AnonymBruker Skrevet 16. januar #21 Del Skrevet 16. januar Jeg tok en på nett. Jeg mener å huske at jeg fikk 134...eller noe sånt. Jeg var så glad at jeg ringte min far. Han var derimot ikke like overbevist 😅 ....og etter den har jeg aldri tatt en test. Jeg skal leve på den resten av livet. Jeg tør ikke ta en ny. Anonymkode: 56b65...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #22 Del Skrevet 16. januar Jeg har tatt flere tester online og ligger som regel mellom 130 og 140 en plass. Men det er som regel uten å bruke ppp tiden og mens jeg har små barn løpende rundt. Gidder ikke ta den fysiske testen, har ikke noe ønsker om å bli medlem. Den som burde fått premie som smart er den som oppfant Mensa og som garantert tjener fett på alle de som betaler for å bli målt og bli med i skryteklubben. Anonymkode: 614e9...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #23 Del Skrevet 16. januar Tok en på som gikk på TV en gang 😂 noen som husker hva det het? Fikk 128 der, men tror ikke det var veldig pålitelig. Så hadde vi typisk IQ-test på sesjon. Men der fikk vi ikke score, fikk 9 av 10. Anonymkode: 7e6b3...93d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar #24 Del Skrevet 16. januar Anonym90059005 skrev (På 1.1.2025 den 19.57): Nei, du kan ikke trene deg veldig opp på dette, kun i liten grad. Hvis det var mulig, så hadde jo ikke begrepet IQ/intelligens eksistert, hvis alle bare kunne øve seg opp på IQ-tester. Det kan helt klart trenes opp, som i at en som egentlig har IQ på over 130 kan feile om de aldri har sett slike oppgaver før, men det er lett når man har øvd litt - ikke som i at en med IQ på 105 eller 97 bare kan øve og så består de den. Anonymkode: f3091...64b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå