AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #21 Del Skrevet 6 timer siden En salig blanding 😅 På grunn av et generelt fargerikt hjem må pynten være litt matchende. Har alle farger på treet, men i pynten holdes det til treverk, grønn og mørk burgunder i stue/ kjøkken, bortsett fra et par nisser som MÅ frem hver jul i sterkere farger. I gangen passer det best med hivtt, grønt og tre, så der et det litt granbar og snømenn. På døren henger krans med kuler i turkise toner og bronse. Ser ikke ut som det er samme person som har pyntet de ulike stedene, men vi trives 😂🎅 Anonymkode: 1cd5e...43a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #22 Del Skrevet 5 timer siden Julepynt for meg skal være det vi har kjøpt eller arvet gjennom mange år. Ting med minner og affeksjonsverdi. Vil absolutt ikke ha et stylet julehus med siste nytt av alt 🙂. Men jeg liker at det ikke blir overfylt med pynt. Og jeg vil ha masse stearinlys. Røde de første dagene av jula, og hvite når det nærmer seg nyttårsaften. Anonymkode: 2aa51...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #23 Del Skrevet 5 timer siden Jeg har pynt i rødt, gull/messing, hvitt og grønt for det meste. Noe har jeg kjøpt selv, noe har barna laget, noe har jeg fått og noe har jeg arvet fra besteforeldre. Det som er arvet har også andre farger som rosa og blått. Anonymkode: bba93...84a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 4 timer siden #24 Del Skrevet 4 timer siden Julepynten er i alle mulige farger, jeg liker best de gamle tingene vi har arvet. Det er mye pynt, og absolutt ikke noe "less is more" i julen her i huset! Julen varer fra 22. 23. desember til 6 januar som regel. Mye levende lys i tillegg og digert juletre. Slik må det bare være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #25 Del Skrevet 4 timer siden Mine julefarger er rød og grønn selv om også brunt er fint. Men av erfaring så blir det nok litt hummer og kanari her Anonymkode: 88af8...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå