AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #21 Del Skrevet 30. oktober 2024 Liker best morgensex men når det skal knulles så er kvelden mer aktuell. Mykt, sakte og dypt om morgenen. Hardt og røft på kvelden. Anonymkode: b6f3a...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 30. oktober 2024 #22 Del Skrevet 30. oktober 2024 Kvart på fire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #23 Del Skrevet 30. oktober 2024 Morgensex er det beste 👌 Anonymkode: 08036...103 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 30. oktober 2024 #24 Del Skrevet 30. oktober 2024 Sex er godt uansett 😂😂😂😂. Tid på døgnet spiller ingen rolle, bare man får gjort det man skal 😂. Man kan bli litt trøtt til tider 🤣🤣🤣🤣. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 30. oktober 2024 #25 Del Skrevet 30. oktober 2024 Har egentlig ingen preferanser ... hele døgnet går greit for min del, og hvert tidspunkt har sin sjarm. Sex på morgenen er digg. Får en sånn deilig følelse i kroppen etter en orgasme og føler meg lett i steget helt fra til lunsj bare på et knull alene. Formiddagsknull når ungene er hos besteforeldre er fint fordi da har vi tid og er sikker på at det ikke kommer to små føtter tassende mens vi holder på. Eller stikke en tur hjemmom i lunsjen? Eller når vi har hjemmekontor begge to 😉 Kvelden er en klassiker, gjerne etter litt avslappende kos på sofaen når ungene har lagt seg. Og det er råsexy når kjæresten vekker meg på natta og sier "beklager å vekke deg, men jeg er så immari kåt. Jeg har så lyst på deg. Jeg trenger deg inni meg. Nå,". Blir lys våken og klar på 0.5 sek. ... så ja, hvert tidspunkt har sin sjarm og sin måte å ha sex på. Ja, takk til alle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #26 Del Skrevet 30. oktober 2024 Skikkelig grisete rævknull midt på dagen med gardinene åpne tenner meg veldig. At noen kanskje filmer med zoom. Anonymkode: 6c1cd...316 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #27 Del Skrevet 3. november 2024 Når kona er på jobb og jeg har hjemmekontor. Anonymkode: 53e95...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #28 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 19.12): Definitivt spoone-sex om morgenen Anonymkode: 045dd...7ad Samme her. Anonymkode: fda21...201 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
er56er Skrevet 3. november 2024 #29 Del Skrevet 3. november 2024 - Du Perikles - ka' du sige mig hvornår smager en Tuborg bedst? --Hver gang!-- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå