AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #21 Del Skrevet 1. november 2024 Jeg ville vendt oppmerksomheten tilbake på den som spør: hvorfor spør du så mye om dette? Hva er det med barndommen din som gjør at du hele tiden har behov for å diskutere dette tema? Og ikke minst, klarer du å la være å "redde stemningen" ved å smile eller late som om vitsen var morsom? Det er nok som andre påpeker noe hun gjør nettopp fordi du ikke deler, hvilket er helt utrolig shitty å gjøre. Kan du distansere deg fra vedkomne? Ingen grunn til å bygge videre på en relasjon som ikke respekterer grenser. En av de mest frustrerende traumeresponsene mine er at jeg kan ha en tendens til å traumedumpe på andre, så jeg har erfart det motsatte av deg. Folk blir veldig forsiktig med å spørre om slikt hvis du er en person som kan finne på å virkelig levere spenstige svar. Anonymkode: 03e98...29c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #22 Del Skrevet 1. november 2024 Livets harde skole. Anonymkode: 8ce33...6ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #23 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 17.41): Nei, hun vet ingenting om oppveksten min. Prøver å holde private ting utenom jobb. Men hun merker sikkert at jeg ikke deler noe når alle de andre mimrer over oppvekst og ungdomstid. Anonymkode: cbfbf...e52 Hvor gamle er dere? Jeg over 30 tenker sjeldent om oppveksten og forteller enda sjeldnere. Hadde trengt å summe litt hvis noen hadde spurt på jobben også. Rart ting å spørre om også. Anonymkode: 35756...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå