Gå til innhold

Hva sier du som har hatt en dårlig oppvekst?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ville vendt oppmerksomheten tilbake på den som spør: hvorfor spør du så mye om dette? Hva er det med barndommen din som gjør at du hele tiden har behov for å diskutere dette tema? Og ikke minst, klarer du å la være å "redde stemningen" ved å smile eller late som om vitsen var morsom? 

Det er nok som andre påpeker noe hun gjør nettopp fordi du ikke deler, hvilket er helt utrolig shitty å gjøre. Kan du distansere deg fra vedkomne? Ingen grunn til å bygge videre på en relasjon som ikke respekterer grenser. En av de mest frustrerende traumeresponsene mine er at jeg kan ha en tendens til å traumedumpe på andre, så jeg har erfart det motsatte av deg. Folk blir veldig forsiktig med å spørre om slikt hvis du er en person som kan finne på å virkelig levere spenstige svar.

Anonymkode: 03e98...29c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 17.41):

Nei, hun vet ingenting om oppveksten min. Prøver å holde private ting utenom jobb. Men hun merker sikkert at jeg ikke deler noe når alle de andre mimrer over oppvekst og ungdomstid. 

Anonymkode: cbfbf...e52

Hvor gamle er dere? Jeg over 30 tenker sjeldent om oppveksten og forteller enda sjeldnere. Hadde trengt å summe litt hvis noen hadde spurt på jobben også. Rart ting å spørre om også. 

Anonymkode: 35756...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...