AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Noe jeg lurer på, til tider så legger noen ut bilder av tinderprofiler med strenge/rare krav til fremtidig partner. en ting som ofte blir latterliggjort er gravide kvinner som søker partner Hva er egentlig så galt med det? hvorfor er det liksom bedre å være 3 barnsmor/far med alt i fra alder på barna fra baby til sent tenårene hvorfor er det egentlig så gale når du tenker på de som velger partner med barn fra før, hva er da egentlig problemet å være med å følge barnet til partneren du velger fra starten? jeg har en venninne som ble gravid med en idiot, og når babyen var 4 mnd så møtte hun mannen i sitt liv, og han senere adopterte barnet «hennes» (biologisk far brydde seg jo ikke) hva er logikken med det? Anonymkode: 90aa5...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg har selv vært gravid alene, og det siste jeg tenkte på da var dating. En ting er å tilfeldigvis møte noen, det kan skje og har sikkert skjedd mange ganger, men å aktivt gå inn for å date via Tinder el. når man er gravid tenker jeg nok på som litt...spesielt. Jeg ville nok også vært skeptisk til en mann som ville date en gravid dame 😄 Det er jo egentlig bare en fordom man har, men en jeg lever godt med. Anonymkode: 220c3...65e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har selv vært gravid alene, og det siste jeg tenkte på da var dating. En ting er å tilfeldigvis møte noen, det kan skje og har sikkert skjedd mange ganger, men å aktivt gå inn for å date via Tinder el. når man er gravid tenker jeg nok på som litt...spesielt. Jeg ville nok også vært skeptisk til en mann som ville date en gravid dame 😄 Det er jo egentlig bare en fordom man har, men en jeg lever godt med. Anonymkode: 220c3...65e Når jeg tenker meg om er min kusine og heller ikke ekte kusine. min onkel møtte en ung gravid kvinne og det ble de 2(3) høres lettere ut det en å bli kjent med sure Hanna på 13, tøysete Henrik på 6 og lubne lille lilli på 2 Anonymkode: 90aa5...63d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvorfor er det egentlig så gale når du tenker på de som velger partner med barn fra før, hva er da egentlig problemet å være med å følge barnet til partneren du velger fra starten? Forskjellen mellom å date en gravid kvinne som snart har et nyfødt barn kontra ei alenemor til et barn på 6-8 år er utrolig stor, særlig om man som mann ikke er særlig glad i småbarnsfasen - som f.eks jeg er. Jeg er barnløs og kunne aldri funnet meg en kvinne med et nyfødt eller lite barn, med mindre det var mitt barn det var snakk om. Utover det er det ingenting som er logisk med Tinder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det skader jo ikke. Jeg skjønner mange kvier seg i å være alene i en av livets største prøvelser. Det er litt kleint kanskje, å jeg som føler meg sårbar med kroppp og alt annet, tenker det er modig at gravide med alle hormonene, endringene, smertene og stresset skal møte dette. Men jeg håper og tror de vil møte en mer skånsom gjeng, du må jo ta hensyn til ei gravid dame. Anonymkode: b2068...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #6 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det skader jo ikke. Jeg skjønner mange kvier seg i å være alene i en av livets største prøvelser. Det er litt kleint kanskje, å jeg som føler meg sårbar med kroppp og alt annet, tenker det er modig at gravide med alle hormonene, endringene, smertene og stresset skal møte dette. Men jeg håper og tror de vil møte en mer skånsom gjeng, du må jo ta hensyn til ei gravid dame. Anonymkode: b2068...e9c Det er jo ikke sånn at menn blir tvinge mener jeg, men at de som faktisk forelsker seg finner hverandre i en litt spesiel situsjon. Anonymkode: b2068...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #7 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det er jo noe feil hvis noen håner damer som er gravid og vil finne en partner. Litt spesielt er det men har aldri sett noe slikt selv, å skulle bli sammen med en gravid og oppdra en annens baby ville jeg sett på litt av det samme som å hente en Thaidame, ikke førstevalget og ville lurt på om man blir valgt ut på grunn av situasjonen Mann Anonymkode: fcc47...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #8 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noe jeg lurer på, til tider så legger noen ut bilder av tinderprofiler med strenge/rare krav til fremtidig partner. en ting som ofte blir latterliggjort er gravide kvinner som søker partner Hva er egentlig så galt med det? hvorfor er det liksom bedre å være 3 barnsmor/far med alt i fra alder på barna fra baby til sent tenårene hvorfor er det egentlig så gale når du tenker på de som velger partner med barn fra før, hva er da egentlig problemet å være med å følge barnet til partneren du velger fra starten? jeg har en venninne som ble gravid med en idiot, og når babyen var 4 mnd så møtte hun mannen i sitt liv, og han senere adopterte barnet «hennes» (biologisk far brydde seg jo ikke) hva er logikken med det? Anonymkode: 90aa5...63d Menn blir bare litt opprørt av hvor strenge krav kvinner kan ha på dating apps. At det faktisk fungerer gjør oss bare mer opprørt fordi det føltes så urettferdig ut at det skal være så mye lettere for kvinner. Selvsagt er jeg egentelig bare glad for at dere kan få det som gjør dere lykkelige. Jeg skulle bare ønske det var like lett for menn. Anonymkode: dcb06...8d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #9 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Menn blir bare litt opprørt av hvor strenge krav kvinner kan ha på dating apps. At det faktisk fungerer gjør oss bare mer opprørt fordi det føltes så urettferdig ut at det skal være så mye lettere for kvinner. Selvsagt er jeg egentelig bare glad for at dere kan få det som gjør dere lykkelige. Jeg skulle bare ønske det var like lett for menn. Anonymkode: dcb06...8d3 Jeg er enig i denne, er glad for alle som finner en god partner og blir lykkelige. Det med denne urettferdigheten kommer av kjønnsbalansen på tinder som er helt ødelagt med 75% menn og 25% damer. Det er ikke rart at det blir mye enklere for damer der. Jeg har selv skaffet meg dame i utlandet med datter, så jeg hadde nok ikke vært helt borte fra muligheten med en gravid dame om hun hadde vært en veldig god person når jeg var på søken. Nå har jeg slått meg ned med kone og datter. Anonymkode: 3cafe...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #10 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Menn blir bare litt opprørt av hvor strenge krav kvinner kan ha på dating apps. At det faktisk fungerer gjør oss bare mer opprørt fordi det føltes så urettferdig ut at det skal være så mye lettere for kvinner. Selvsagt er jeg egentelig bare glad for at dere kan få det som gjør dere lykkelige. Jeg skulle bare ønske det var like lett for menn. Anonymkode: dcb06...8d3 På et vis er det ikke lettere, for da hadde jo mange menn også møtt noen der. Istede er det vanskelig for begge begge de involverte gruppene på vært sitt vis. På en side mangler noen typisk oppmerksomhet og savner det. På den andre siden får noen oppmerksomhet som verken passer for dem, eller er en god opplevelse og savner den de søker. Pg andre ting. Men som ei som ikke er på tinder, jeg misunner ikke kvinner på tinder for å ha tilgang til å ligge, eller bli kjennt med en som har stor sannsynlighet for å utsette å avslå til fordel for å igjen få ligge om det ikke bar rett for forhold, mens hun tenker de enda er i den zonen og ofte nok til at det er velkjent blir såret og forlatt rett etter det de trodde var noe fint dem i mellom. Kvinner vil også ha sex, og mange ganger kan sikkert menn ønske mer og kvinner ikke. Men det er den jeg har hørt igjen når noen åpner seg, slik menn åpner seg om å være helt uten muligheter som må være ekstremt sårbart. Jeg som appløs har ikke lyst på app og det er kun i desperat ensomme situasjoner(hver måned du vet når 😉🩸😭) tanken får surre der, må jeg diiiit!? Sippeleppe og tårer. Har medfølelse for menn, men vit at det ikke i det hele tatt virker som app er så flott fra kvinne synspunktet. Bare drama og lag på lag med såre følelser og utrygghet. Skulle også ønske menn fikk mer oppmerksomhet. Og kvinner av den sorten de søker. Anonymkode: b2068...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå