Gakkepus Skrevet søndag kl 16:24 Forfatter #61 Del Skrevet søndag kl 16:24 (endret) Er det virkelig søndag? Jeg har bare lyst til å grave meg ned i dyna, og bli der. Ellers er formen god. Jeg trener, spiser sunt, sover godt, og tar livet helt piano. Kjenner at energien ikke er den samme som før, men det er nok kun midlertidig. I dag er jeg, i følge Premom, 4+6. Endret søndag kl 16:25 av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 9 timer siden Forfatter #62 Del Skrevet 9 timer siden (endret) 5+1 følger meg overhode ikke gravid. Glemmer at jeg er det. Tisser oftere, er øm her og der, kanskje litt trøtt, men jeg våkner 05:30 hver dag og pendler til jobb, så det er jo ikke rart.. eneste forskjellen er at jeg har sluttet å slumre, halleluja!! Enten er det fordi jeg er så tissetrengt på morgenen eller ikke vet jeg. Jeg har lagt inn ferie. Det er 5 mnd og 27 dager til jeg går ut i ferie. Det føles bra, en gulrot å se frem til. Gleder meg uendelig til å slå opp med pendlingen og sykehuset (for en stund 😅). ellers har jeg fått time til jordmor 24.02. Spent på hva vi finner (pessimistiske meg vil jo også skrive «om vi finner», men jeg har lovet meg selv å være positiv). Mange tanker rundt det å bli tobarnsmor. Ingen konkrete, men jeg gleder meg. Det gjør jeg. Lurer av og til på hvem som har flyttet inn., Endret 7 timer siden av Gakkepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå