Gå til innhold

Hvaslags svindel har dere kvinner vært borti i på datingapper?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmm, de fleste av mine bilder er 5-6 år gamle, men jeg er 10kg lettere nå enn på bildene og håret er det samme. Er det ok da? ;)

Anonymkode: 0fded...0f1

Ikke om du ser ut anderledes. På 6 år er det somregel litt endring på alder, for hvert 7 år har alle kroppens celler fornyet seg. 

Anonymkode: 8a816...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hmm, de fleste av mine bilder er 5-6 år gamle, men jeg er 10kg lettere nå enn på bildene og håret er det samme. Er det ok da? ;)

Nei. Da ser du jo 10 kilo lettere og 6 år eldre ut

Anonymkode: 5e81f...92e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Da ser du jo 10 kilo lettere og 6 år eldre ut

Anonymkode: 5e81f...92e

Sant nok, men det har skjedd fint lite med utseendet fra 47 til 53 for min del, med unntak av vekttap. Og det er det vel kanskje ikke så mange som reagerer negativt på, siden jeg var overvektig tidligere?

Skal jeg ha bare nye bilder må jeg jo nesten gå til en fotograf, og da blir det bare oppstilte bilder. Ingen turbilder, på hurtigruta, på Capri osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Sant nok, men det har skjedd fint lite med utseendet fra 47 til 53 for min del, med unntak av vekttap. Og det er det vel kanskje ikke så mange som reagerer negativt på, siden jeg var overvektig tidligere?

Skal jeg ha bare nye bilder må jeg jo nesten gå til en fotograf, og da blir det bare oppstilte bilder. Ingen turbilder, på hurtigruta, på Capri osv. 

Folk trenger ikke bildebevis på en datingprofil på hva du bruker fritiden din på, så det er helt unødvendige bilder. En mann (antar du er kvinne?) bryr seg vel bare om å se et vanlig helfigurbilde og et ansiktsbilde for å få et ca overblikk. Noen lange serier med ferie og fritidsbilder tror jeg neppe de bryr seg om, selv om du synes det er stas å skryte litt.

Anonymkode: 4f0e6...3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ta nye bilder.

Anonymkode: 8a816...3e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som utga seg for å være en norsk greker som sa han drev et hotell på Skiathos sammen søsteren sin. Historien virket så vanntett og overbevisende med "at nå kom det et fly med Ving-turister" og mye detaljer, han sendte bilder av huset sitt og fortalte i detalj om familien sin, hvor de kom fra i Hellas osv. Inntil jeg fant ut at bildene han sendte meg av han selv var av en annen mann for noen år siden som nå var 50+ (også fra Skiathos). I tillegg fant jeg ikke han eller søsteren på noen bilder av hotellets "management".

Syntes det var rart han ville chatte på KIK fordi datteren hans visstnok hadde tilgang til hans snap. Og da jeg spurte han om hans fulle navn finnes ikke dette navnet i norsk folkeregister. Da jeg konfronterte han ble han bare sint og gjorde seg til offer. Så tok han plutselig kontakt og sa han skulle til Oslo før det ble stille. Har ennå ikke skjønt hva han ville, men svindel og lureri var det.

Anonymkode: fef0e...038

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess disse militær folka fra usa... som er på peace keeping mission i irak og kommer fra arizone og har en datter i  washington og looking for a serious realtionship.. 

En ting du kan fort se om de er fake.. legg merke til hvordan de skriver United States. 

En fra amerika ville aldri skrevet det feil. 

Men disse folka skriver ofte United State 

De glemmer s'en. 

Nå er det mest på tik tok da syns jeg. 

Jeg sendte jo en hyggelig melding på ukrainsk til en soldat der som legger ut tik tok'er i ny og ned.  Var ikke lenge etterpå så var den som utga seg for å være han.  Jeg skrev til han ekte karen og sa at noen utgir seg for å være han. På ukrainsk. Google transelator er min venn. 

Joda han svarte at han har bare en konto og det er  denne. Faktisk så er han en hyggelig mann denne ukraineren. Så får han hyggelige meldinger fra meg hver gang han legger ut en video. Han har vanvittig pene øyne by the way.  Og han svarer alltid.  

Gerard Butler aner jeg ikke hvor mange kontoer der ute. 

De som tar kontakt på DM på tik tok er stort sett fake's. 

En og annen på fb dating og ser jeg da. 

Noen ganger kan jeg snakke med noen bare for å kaste bort tida dems.  Tida de bruker på meg er da tid de misser på å lure noen andre. Jeg rapporterer alt jeg kommer over av fake kontoer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...