Gjest KATTAstrofe Skrevet 19. november 2002 #21 Del Skrevet 19. november 2002 Hei Hårfin! Jeg har akkurat samme hårtype som deg, tynne hårstrå, men fryktelig mange. Jeg er kjempefornøyd med shampoen fra Biotherm hair re.source. Bruker balsam fra KMS til; color reconstrucor eller noe i den duren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 6. desember 2002 #22 Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for tips, Milla! Jeg har prøvd mye rart for flyvehår, men det har fungert bare halvveis. Nå har jeg prøvd meg på Tigi. Kjøpte ikke det samme produktet som du anbefalte men det virker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylvalin Skrevet 6. desember 2002 #23 Del Skrevet 6. desember 2002 Det var en her som rådet Hårfin til å spørre frisøren. Det er selvfølgelig forskjell på frisører, men de jeg har vært hos har en tendens til å være like sneversynte i valg av hårprodukter som hva frøken Quincampoix er. Derfor valgte jeg utprøvingsmetoden, og er superfornøyd med Kérastase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 6. desember 2002 #24 Del Skrevet 6. desember 2002 Takk for tips, Milla! Jeg har prøvd mye rart for flyvehår, men det har fungert bare halvveis. Nå har jeg prøvd meg på Tigi. Kjøpte ikke det samme produktet som du anbefalte men det virker :D Det var hyggelig og høre Meta, Tigi har lansert endel nye produkter, bla. serien Catwalk som er råbra. Anbefaler alle å forsøke Tigi Catwalk serien. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå