AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #1 Del Skrevet 29. oktober 2024 Hei. Jeg skal gifte meg, men har ikke klart å lande hva jeg skal ha på meg. Jeg er over 40 år, min mann og jeg har vært sammen i over 20 år. Jeg har ikke lyst til å ha hvit brudekjole. Er det merkelig å gifte seg i bunad? Anonymkode: bfa3d...1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. oktober 2024 #2 Del Skrevet 29. oktober 2024 Bunad er vel noe av det mest normale å gifte seg i, etter brudekjole. Jeg har vært i flere bryllup hvor brudeparet eller bare bruden har stilt i bunad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 29. oktober 2024 #3 Del Skrevet 29. oktober 2024 Det er ikke merkelig med bunad, veldig fint og høytidelig. Vi nærmer oss femti og funderer også på antrekk. Jeg ser på selskapskjoler i ulike butikker, men synes det er vanskelig. Jeg kunne giftet meg i bunad, men brudgommen har ikke. For meg må det være begge eller ingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #4 Del Skrevet 29. oktober 2024 Kålrota skrev (26 minutter siden): Det er ikke merkelig med bunad, veldig fint og høytidelig. Vi nærmer oss femti og funderer også på antrekk. Jeg ser på selskapskjoler i ulike butikker, men synes det er vanskelig. Jeg kunne giftet meg i bunad, men brudgommen har ikke. For meg må det være begge eller ingen. Det er mulig å leie Synes det er veldig fint i selve seremonien. Særlig om man oppfordrer gjestene til det samme. Og så bytte til middagen. Anonymkode: ffb82...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 Jeg er litt i samme sko og har gått for en kjole som nikker litt mot 40-50-tallet. Tea length og ikke så brudete selv om den er hvit. Det er en kjole jeg ser for meg å bruke også i andre anledninger. Bunad er helt nydelig å gifte seg i det også, ditt bryllup, dine valg er riktige for deg😊 Anonymkode: 25c2c...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. november 2024 #6 Del Skrevet 1. november 2024 Føl deg fri til å gå med det du har lyst til er min oppfordring til deg 👏👏👏👏. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bursdagsdøl Skrevet 2. november 2024 #7 Del Skrevet 2. november 2024 Jeg synes det er veldig stilig å gifte seg i bunad. Det går an å leie en brudekrone hvis du vil ha litt ekstra schwung over det! Nye ekstra søljer eller annet tilbehør kan jo også være stas. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå