Gå til innhold

Når andre kvinner åpenlyst flørter med typen

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt, hvorfor skal du gjøre noe som helst?

Anonymkode: 78f7b...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med kvinnemennesker som på død og liv driver på slik å tar kontakt og prater og prøver seg på menn som de ser er sammen med dama si, eier de ingen skam? Oppmerksomhetssyke? Hadde aldri falt meg inn å dure på slik, herregud altså..

Anonymkode: f7d60...e04

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er dette et problem, så lenge du stoler på kjæresten din og han oppfører seg greit i disse situasjonene? Hvis han synes det er så grusomt å bli tatt på armen (som er der mest uskyldige stedet å berøre noen), klarer han vel å ta et skritt bakover?

Anonymkode: 86f0e...0e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hva er det med kvinnemennesker som på død og liv driver på slik å tar kontakt og prater og prøver seg på menn som de ser er sammen med dama si, eier de ingen skam? Oppmerksomhetssyke? Hadde aldri falt meg inn å dure på slik, herregud altså..

Jeg kjenner flere damer som nok hadde blitt mistenkt for å flørte med ukjente menn med dame, men disse er bare utrolig ekstroverte og snakker med "alle" på en måte som noen ville tolket som flørting.

Jeg har fått kjeft av andre damer fordi jeg visstnok har lagt an på typen deres. Det har aldri vært i mine tanker at det kan tolkes på den måten. 

Anonymkode: 47ac0...800

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg kjenner flere damer som nok hadde blitt mistenkt for å flørte med ukjente menn med dame, men disse er bare utrolig ekstroverte og snakker med "alle" på en måte som noen ville tolket som flørting.

Jeg har fått kjeft av andre damer fordi jeg visstnok har lagt an på typen deres. Det har aldri vært i mine tanker at det kan tolkes på den måten. 

Hva er greia med den trangen til å opptre slik? En ting å være åpen men oppsøke kontakt på den måten burde vel kunne begrenses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sendt henne noen blikk, med tydelig advarsel at om hun ikke lar han være i fred så får hun problemer! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så la typen få ordne opp i dette selv og la vær å gå rundt å vær så mistenksom og sjalu.

Anonymkode: 57386...235

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 6.46):

Han svarer med en hyggelig tone tilbake, og jeg tror disse kvinnene innerst inne klarer å skille mellom høflighet og flørting. Spesielt tatt i betraktning at de vet at han allerede er opptatt...

Det toppet seg for min del i helgen når en gjenganger begynte å ta på og holde rundt armen hans "spøkfult" når vi sto og pratet sammen i plenum. Det var direkte ekkelt å se på. Jeg synes det er respektløst, samtidig som det kommuniserer hva slags syn hun har på meg. Dette er ingen nær venninne eller noe sånt. Hun er i tidlig tyveårene, mens vi er i slutten av tyveårene, og jeg har lurt på om sånn type oppførsel er mer normalt blant TikTok-generasjonen. Ikke det at det rettferdiggjør oppførselen i mine øyne.

Anonymkode: 3e35e...aa5

Nei, det er ikke en generasjons-ting. Hadde ei jeg bodde sammen med som gjorde sånn, og foran masse andre folk også. Vet ikke hva hun trodde, men alle de andre reagerte med 😬 Etterpå, når vi var mer alene sa jeg det rett frem at det er jævelig merkelig at hun driver og flørter med typen min, og ingen syntes at det hun gjorde var greit. Hun lata som hun ikke visste hva jeg snakka om, og jeg svarte ned at hun kan slutte å prøve å bullshitte meg, for det går jeg ikke på. Typen min syntes også det var skikkelig rart, men reagerte ikke der og da, for man vet ofte ikke helt hva som kommer, og blir litt satt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke gjort noenting med faktisk, ut over å informere typen om at han ble flørta med etterpå for slikt får han ikke med seg😂

Han skjønner at jeg flørter med han etter 11 år og mange påminnelser men ellers faller det han ikke in at det er det som skjer.

Anonymkode: d2065...2ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 6.40):

Jeg synes det er mye mer dust når man bare prater med en mann, ofte uten å flørte i det hele tatt, og så kommer kjæresten bort og markerer terreng og skal ha meg vekk. 

Anonymkode: fbe39...a7d

Kjenner du kroppsspråket ditt godt nok til at du VET du ikke flørter? 

Anonymkode: 7274b...f81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva er greia med den trangen til å opptre slik? En ting å være åpen men oppsøke kontakt på den måten burde vel kunne begrenses.

Hvorfor skal man måtte begrense seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal man måtte begrense seg?

En gang så møter du feil person, og da kan du ende på sykehus. Neppe lyst til det tror jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kjenner du kroppsspråket ditt godt nok til at du VET du ikke flørter? 

Nå ble jeg litt nysgjerrig på, eventuelt bekymret for, hvordan du definerer flørting, og for så vidt også hvordan du leser andres kroppsspråk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang så møter du feil person, og da kan du ende på sykehus. Neppe lyst til det tror jeg?

Feil person? Ei sur, sjalu KG-megge, da? Jeg tror jeg tar sjansen jeg 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg litt nysgjerrig på, eventuelt bekymret for, hvordan du definerer flørting, og for så vidt også hvordan du leser andres kroppsspråk...

Kvinner har en veldig enkel måte å flørte på, blant annet holde på med håret, hvile ene hånden på hoften, vise nakken, større pupiller osv.

Feil person? Ei sur, sjalu KG-megge, da? Jeg tror jeg tar sjansen jeg 😂

Hva skal jeg være sjalu på? Du hadde ikke hatt sjans på min uansett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kvinner har en veldig enkel måte å flørte på, blant annet holde på med håret, hvile ene hånden på hoften, vise nakken, større pupiller osv.

Hva skal jeg være sjalu på? Du hadde ikke hatt sjans på min uansett. 

Jeg vil ikke ha typen din om jeg får han kastet etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet folk er sjalu. Damer må gjerne flørte med samboeren min 🤭 det er artig å se, han er fullstendig uinteressert og plukker ikke opp noe som helst.

med det sagt så er jeg en fysisk person, når jeg snakker med folk jeg genuint liker så tar jeg gjerne de på armen om vi snakker og jeg blir entusiastisk. Uten at det betyr noe som helst 🙃 hadde følt det ekstremt kleint om en illsint kjæreste hadde kommet og påstått jeg flørtet med typen hennes- det er helt surrealistisk rett og slett 😅

Anonymkode: 99dc9...576

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg vil ikke ha typen din om jeg får han kastet etter meg.

Du har vel nok med din egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har vel nok med din egen.

Ja, jeg har vært sammen med the love of my life i 20 år nå. Han klarer å motstå andre damer helt på egenhånd.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...