Gå til innhold

Noen dokumentkontrollere her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg vurderer å bytte beite fra HR til dokumentkontroll. Jeg har blitt kalt inn til intervju, så de må jo tenke jeg er kvalifisert selv om jeg ikke har noen som helst erfaring eller teknisk bakgrunn. 

Noen som jobber med dette, eller kjenner noen? Hvordan er hverdagen i denne type jobb?. Er det mye kontakt med mennesker? Jeg er ikke veldig utadvendt og det er noe av grunnen til at jeg ønsker å bevege meg bort fra HR. 

Anonymkode: 6607a...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer ann på hva slags sektor og rolle. Er du politi så er det en del menneskekontakt. Er du på museumet er det lite av det. 

Anonymkode: 65b6e...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker helst Innen olje og gass

Anonymkode: 6607a...dde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i en oljeservicebedrift, hos oss er dokumentkontrollere utstasjonert i prosjekter, da er det mye selvstendig arbeid og noe kontakt med andre i prosjektet, mest på e-post. Så er det litt opp til en selv hvor mye en deltar i det sosiale i prosjektene, noen har prosjektleder som har veldig fokus på å samle alle men det er langt i fra alle. Lykke til på intervju ☺️

Anonymkode: ffe14...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dokumentcontroller i arkiv. Så lenge du klarer å lære deg datasystemer så er du godt innenfor. 

Anonymkode: c9f7b...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...