Gå til innhold

Tenker dere at single og barnløse menn på 40 er tapermenn?

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 20.40):

Som har lav status, lav utdanning etc? Med dårlig helse, usunt kosthold, røyker og drikker? Kanskje utseendemessige handicap som hårtap, tynn eller overvektig?

Hvis ikke noe av dette, hva tenker dere om barnløse menn på 40?

Anonymkode: 03633...2fe

Tenker at menn som røyker, drikker og har usunt kosthold er stusselige tapere uansett. 

Barnløse menn er jo en stor fordel, jeg er helt uinteressert i å omgås andre menneskers avkom. Menn som formerer seg med flere enn en, er skikkelig turn off. Kåte hannkatter som parrer seg i hytt og pine, ugh.

Anonymkode: c9c78...2d3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi man trenger dame for å få barn, og hårtap er en dealbreaker for en god del kvinner. Altså man snevrer inn mulighetene.

Som mor til barn har jeg møtt på så mange håpløse menn med gjevnaldrene barn i barnehage, skole og fritidsaktiviteter. Viss de klarer det klarer andre det. Viss mann som 40+ skylder på skallet hode for mangelen på barn lurer jeg virkelig på hva som faktisk er galt med mannen. Det er så mange ulike menn som er fedre der ute. Tjukk, skallet, nærsynt, fattig, rik, kjekkas, rødhåret, black metal fan, bipolar, lik bleik, acne arr, nordlending, ny i Norge, servitør, fisker, rørlegger, aksje megler, døv, gammal, ung, liten skjeggvekst, mye skjeggvekst, lav, skaller i taket, kverulerende, kjempe hyggelig, hjelpsom, lat, permanent rørlegger sprekk, ansikt og nakke tattovert, hjertesyk, amputert bein, influenser, danseband fan, maga tilhenger, medlem av mdg, stammer, fregner and the list goes on...

Anonymkode: 64072...172

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg gift. Men da jeg var singel, datet jeg kun menn uten barn. De har tid og råd til å fokusere på interessene sine, slik som meg. Mannen min og jeg, vi er i 40-årene. Vi har god økonomi, ingen barn. Perfekt for oss.

Anonymkode: e89fd...2b3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker de er super attraktive! Hilsen singel kvinne uten barn

Anonymkode: e29e2...8e7

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to single brødre og to med ektefelle og barn. Av de barnløse har en mastergrad og er en leder i et stort offentlig selskap , den andre offshore arbeider m to fagbrev. Begge har inntekt på langt over en mil, gjeldfrie med hus i en av landets dyreste byer. Begge er sosiale trivelige menn og helt supre onkler. Mistenker at de er litt gift med jobben 😅 men tapere? Nei!!  viktig ressurs for sitt lokale miljø og Norge som nasjon.. 

Anonymkode: 3e529...723

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Har ingen tro på at du kan begrunne disse påstandene med annet at du føler (og kanskje håper) at det er slik.

De lykkeligste mennene jeg kjenner er er barnløse og "snirkler nedover i alder".

Hva mener du med at de burde gå etter jevnaldrende? De jevnaldrende er ikke tilfeldigvis på din alder 😅

Anonymkode: 32bf1...45f

Da er de mest sannsynlig playere og dårlig nytt. Jeg er i sesongen til å bli møtt av disse, men har ikke lyst og ser på det at de er kravstore på alder som et tegn på lav mulighet for langt forhold og ute etter sex og spenning forbi det de kan tilby meg som yngre enn dem.

Anonymkode: 67264...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker ikke noe spesielt om "barnløse menn over 40". Kjenner både attraktive/høystatusmenn og uattraktive/lavstatusmenn i kategorien "barnløse menn over 40". De har ikke stort annet til felles enn barnløshet og alderen. Barnløsheten kan forresten være både frivillig og ufrivillig...

Anonymkode: 41d51...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man overbevist om at dersom man velger å ikke få barn,så er man taper,så er de vel taper i dine øyne. Det går jo begge veier det. Godt mulig de ville sett på deg som en taper for en eller annen grunn også. Folk som liker å legge seg opp i andres liv har en tendens til å dømme de nord og ned,dersom de ikke passer inn i deres lille A4 boks uansett. 

Tror neppe de aktuelle tar seg veldig nær av det. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (5 timer siden):

Er man overbevist om at dersom man velger å ikke få barn,så er man taper,så er de vel taper i dine øyne. Det går jo begge veier det. Godt mulig de ville sett på deg som en taper for en eller annen grunn også. Folk som liker å legge seg opp i andres liv har en tendens til å dømme de nord og ned,dersom de ikke passer inn i deres lille A4 boks uansett. 

Tror neppe de aktuelle tar seg veldig nær av det. 

Enig.

Vinnere bruker ikke livet på å legge seg opp i hvordan andre måtte leve sine liv. De sløser heller ikke bort tid på å gruble over hva andre måtte mene om dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 20.45):

Jeg syns menn MED barn er turn off. Syns barn er ekle og kunne aldri vært sammen med en mann med barn. 

Anonymkode: c2483...83f

Hehe, ærlig sak, men det er nok flere som syns du er litt ‘turn off’ i tankegangen din enn motsatt😅

Anonymkode: afd9a...389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du skal snu spm ditt? Kanskje dei er "hard to get", ikkje hoppa på det første alternativet. Ventar på den rette. 😊 Å setje folk i bås slik som du beskriver er utruleg usunt og turn off.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som har lav status, lav utdanning etc? Med dårlig helse, usunt kosthold, røyker og drikker? Kanskje utseendemessige handicap som hårtap, tynn eller overvektig?

Jeg tenker at mennesker som tenker at andre er tapere egentlig er de store taperne. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg syns menn som behandler kvinner dårlig, er utro, kjefter på kjæresten sin og har lavt moralsk kompass er tapere uavhengig av yrke, kroppsform, antall barn eller status. 

Anonymkode: 10c9f...817

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som mor til barn har jeg møtt på så mange håpløse menn med gjevnaldrene barn i barnehage, skole og fritidsaktiviteter. Viss de klarer det klarer andre det. Viss mann som 40+ skylder på skallet hode for mangelen på barn lurer jeg virkelig på hva som faktisk er galt med mannen. Det er så mange ulike menn som er fedre der ute. Tjukk, skallet, nærsynt, fattig, rik, kjekkas, rødhåret, black metal fan, bipolar, lik bleik, acne arr, nordlending, ny i Norge, servitør, fisker, rørlegger, aksje megler, døv, gammal, ung, liten skjeggvekst, mye skjeggvekst, lav, skaller i taket, kverulerende, kjempe hyggelig, hjelpsom, lat, permanent rørlegger sprekk, ansikt og nakke tattovert, hjertesyk, amputert bein, influenser, danseband fan, maga tilhenger, medlem av mdg, stammer, fregner and the list goes on...

Anonymkode: 64072...172

Nærsynt er turn Off, tar heller en langsynt mdg tilhengende nordlending. 

Anonymkode: 3c223...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel som beskrevet her med unntak av dårlig helse, rus og overvekt (trener 5 ganger i uka). Vet ikke om folk ser på meg som "taper" , men virker som alle tar det for gitt at jeg er singel og barneløs. Aldri noen som har spurt om jeg har samboer eller barn, men de tenker kanskje det er lite sannsynlig pga objektivt nederst på det som anses som attraktiv ihht utseende.

Anonymkode: 1a419...84f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hehe, ærlig sak, men det er nok flere som syns du er litt ‘turn off’ i tankegangen din enn motsatt😅

Anonymkode: afd9a...389

Men hvorfor mener du at det er en god match å bli sammen med noen som har barn om man ikke liker barn? Det ville vært det samme som at jeg skulle vært sammen med en som hater hunder. 

Er det ikke best å finne noen som er lik seg selv? 

Finnes noen for ts og jeg syns ikke noe om å kalle folk for tapere. Er bare de som utnytter andre/er kriminelle og i den duren som jeg vil kalle tapere. Og selv der er vel ikke alt svart-hvitt. 

Anonymkode: c2483...83f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tenker du om single kvinner på 40+ uten barn? Synes du de er tapere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 time siden):

Hva tenker du om single kvinner på 40+ uten barn? Synes du de er tapere? 

Kan deles i 4 kategorier. De som ikke vil ha barn, de som ikke kan få, de som har hatt uflaks og de som har for høye krav til partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Kan deles i 4 kategorier. De som ikke vil ha barn, de som ikke kan få, de som har hatt uflaks og de som har for høye krav til partner.

Synes du de er tapere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...