AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #21 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I min verden tar mannen kontakt i starten ikke jeg. Har latt menn jeg liker gå fordi de ikke gjorde der. Har lyst på en mann og ikke en venninne. Anonymkode: d4eb1...ebe Etter egen erfaring, er ikke menn interesserte, om ikke de initierer og opprettholder kontakten i starten. Der kvinnen er mest «på», dør det hele hen, grunnet manglende og genuin interesse fra hans side. Trist, men sant. Dette er ikke en definitiv påstand, men min og mine venninners erfaring, og har vist seg å stemme 10/10 ganger. Anonymkode: a153e...7f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparkling_Pink Skrevet 3. november 2024 #22 Del Skrevet 3. november 2024 Jeg kan godt la noe dø hen om han ikke har i seg å gjøre avtaler og ta initiativ. Og jeg kan være opptatt med å bearbeide møtet med han og ting som gjør at jeg ikke er tilgjengelig for tomprat i mellom møtene. Det går ikke på at jeg ikke er interessert, det er et samspill som må funke og jeg tenker og føler så dypt at det kan gå opptil noen uker å få plassert ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #23 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Etter egen erfaring, er ikke menn interesserte, om ikke de initierer og opprettholder kontakten i starten. Der kvinnen er mest «på», dør det hele hen, grunnet manglende og genuin interesse fra hans side. Trist, men sant. Dette er ikke en definitiv påstand, men min og mine venninners erfaring, og har vist seg å stemme 10/10 ganger. Anonymkode: a153e...7f1 Det stemmer ikke i min, men jeg anbefaler ingen å prøve å presse til seg oppmerksomhet fra menn som ikke vil gi den nei. Forholdet vårt varte i 11-12 år. Anonymkode: 74147...f23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #24 Del Skrevet 3. november 2024 ekstremt forvirret skrev (På 28.10.2024 den 19.30): Jeg var nylig på date med ei fra Hinge. Vi tekstet ganske mye før hun var komfortabel med å møtes, og daten gikk ganske bra og følte vi hadde god kjemi. Hun har sagt ja til en ny date som allerede er planlagt, men svarene på meldingene jeg sender har blitt veldig korte og hun initierer ikke kontakt. Har opplevd dette før. Har gått på flere dates med ei dame og hun sier ja til og møtes, men de er aldri den som tar kontakt... Hvorfor er det sånn? Er de egentlig ikke så interessert. Har aldri vært en overtenker, men dette gjør meg det. Jeg er ikke så flink til å initiere kontakt. Grunnen er vel at jeg går stortsett ut i fra at de ikke er så interessert om de ikke maser litt på meg. Grunnen er vel sikkert at man hører at menn liker å jage og jeg vil ikke presse noen som ikke vil være med meg. Mulig der kommer fra traumer fra å være "utstøtt". Anonymkode: c4edc...871 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå