ekstremt forvirret Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg var nylig på date med ei fra Hinge. Vi tekstet ganske mye før hun var komfortabel med å møtes, og daten gikk ganske bra og følte vi hadde god kjemi. Hun har sagt ja til en ny date som allerede er planlagt, men svarene på meldingene jeg sender har blitt veldig korte og hun initierer ikke kontakt. Har opplevd dette før. Har gått på flere dates med ei dame og hun sier ja til og møtes, men de er aldri den som tar kontakt... Hvorfor er det sånn? Er de egentlig ikke så interessert. Har aldri vært en overtenker, men dette gjør meg det. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 Dette kan skje begge kjønn. Ofte er du ikke interessant nok som partner, men de kan gå ut med deg som tidtrøyte. Kanskje håpet hun på å få ligge, men du skal kjede henne med chat, så hun bare fader deg ut. Anonymkode: 46d09...9b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 De er nok ikke så interessert Anonymkode: 27722...d52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 She’s just not that into you. Handlingen er like klokkeklar, som om hun hadde brukt de ordene selv, dog en litt mer «lettvint» versjon. Regner med at du har konkludert likt selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #5 Del Skrevet 28. oktober 2024 Veldig mange kvinner er konfliktsky, egentlig så er de bare feig. så de fader deg ut fremfor å svare at de ikke er intrssert Anonymkode: 29444...3d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 28. oktober 2024 #6 Del Skrevet 28. oktober 2024 For min del, handler det da om at det er noe jeg reagerer på, som er en dealbreaker. Det kan være alt fra måten han er på til noe med utseendet. Ikke småting som at han er blond i stedet for mørk i håret altså. Men ting jeg ikke klarer å se forbi. Men 99% av gangene har det vært noe med oppførselen/snakkingen jeg reagerer på 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #7 Del Skrevet 28. oktober 2024 De er narsissister som de fleste andre i samfunnet. Jeg har også spurt meg selv om er det verdt å gå bort til henne bak kassa i helsekost butikken, men så vet jeg at hun avviser fordi hun er narsissist. Jenter i dagens samfunn er bare opptatt sv oppmerksomhet. Og er du kjekk nok, ja da får du en ekstra uke av henne.. fy f Anonymkode: 2c471...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #8 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det er ikke alle som liker å chatte masse mellom møtene. Anonymkode: 4c8d5...184 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #9 Del Skrevet 28. oktober 2024 Menn er også slik. Jeg gikk på tur med en venn jeg kjenner ganske godt og dagen etter sluttet han å snakke med meg. Jeg sendte tre meldinger i løpet av en uke og fikk bare noen korte, avmålte svar. Han hadde det plutselig så travelt. Det såret meg veldig og automatisk begynner man å gå igjennom hva jeg kan ha sagt eller gjort galt. Ja, jeg har slitt i flere måneder pga den oppførselen hans men tenker det er han som har problemer med seg selv. Ikke snakk om at jeg sender flere meldinger, ihverfall. Anonymkode: 7303e...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #10 Del Skrevet 28. oktober 2024 Når du sier ja til noen sier du ja til noen. Det burde begge kjønn samles om, spesielt kvinnen. Men dagens modernitet krever at du er noe mer (hva mer?), jo fordi gresset er grønnere. Det er aldri grønnere. Dette er typisk narsissistisk holdning, at usikkerheten blir hyllet, at det å være feig blir hyllet. Det er så lite menneskelig du får det. Og jeg ser gjennom det nå, heldigvis, så lykke til dere andre. Anonymkode: 2c471...fe1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seff Skrevet 28. oktober 2024 #11 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Menn er også slik. Jeg gikk på tur med en venn jeg kjenner ganske godt og dagen etter sluttet han å snakke med meg. Jeg sendte tre meldinger i løpet av en uke og fikk bare noen korte, avmålte svar. Han hadde det plutselig så travelt. Det såret meg veldig og automatisk begynner man å gå igjennom hva jeg kan ha sagt eller gjort galt. Ja, jeg har slitt i flere måneder pga den oppførselen hans men tenker det er han som har problemer med seg selv. Ikke snakk om at jeg sender flere meldinger, ihverfall. Anonymkode: 7303e...71f Av og til passer man bare ikke sammen, andre ganger er det omstendigheter som gjør at det ikke fungerer. Man kan ikke gå rundt og tro at det er ens egen feil hver gang et potensielt forhold ikke fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #12 Del Skrevet 29. oktober 2024 Seff skrev (8 timer siden): Av og til passer man bare ikke sammen, andre ganger er det omstendigheter som gjør at det ikke fungerer. Man kan ikke gå rundt og tro at det er ens egen feil hver gang et potensielt forhold ikke fungerer. Helt riktig. Dette var hans feil og jeg vet hvorfor. Anonymkode: 7303e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #13 Del Skrevet 29. oktober 2024 ekstremt forvirret skrev (12 timer siden): Jeg var nylig på date med ei fra Hinge. Vi tekstet ganske mye før hun var komfortabel med å møtes, og daten gikk ganske bra og følte vi hadde god kjemi. Hun har sagt ja til en ny date som allerede er planlagt, men svarene på meldingene jeg sender har blitt veldig korte og hun initierer ikke kontakt. Har opplevd dette før. Har gått på flere dates med ei dame og hun sier ja til og møtes, men de er aldri den som tar kontakt... Hvorfor er det sånn? Er de egentlig ikke så interessert. Har aldri vært en overtenker, men dette gjør meg det. Erfaringsmessig har slik adferd blitt et soleklart tegn for at interessen ikke er tilstedet. Joda, hun blir gjerne med på date i mangel på bedre ting å finne på, og hvem vet? Kanskje skulle hun plutselig bli interessert? For min del så fader jeg fort ut når jeg merker denne adferden. Jeg mister interessen, og prioriterer andre ting og mennesker. Min fritid er veldig verdifull for meg, og den vil jeg helst bare bruke på mennesker som har lyst å være med meg og jeg dem. Og slikt må man nesten være i stand til å vise for at jeg skal kjenne det samme. Verre er det ikke Anonymkode: fb55b...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 29. oktober 2024 #14 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Erfaringsmessig har slik adferd blitt et soleklart tegn for at interessen ikke er tilstedet. Joda, hun blir gjerne med på date i mangel på bedre ting å finne på, og hvem vet? Kanskje skulle hun plutselig bli interessert? For min del så fader jeg fort ut når jeg merker denne adferden. Jeg mister interessen, og prioriterer andre ting og mennesker. Min fritid er veldig verdifull for meg, og den vil jeg helst bare bruke på mennesker som har lyst å være med meg og jeg dem. Og slikt må man nesten være i stand til å vise for at jeg skal kjenne det samme. Verre er det ikke Anonymkode: fb55b...a19 Enig i denne. Hadde det vært en mann som ikke tok noe kontakt mellom datene så hadde jeg antatt at han ikke var interessert, selv om vi hadde avtalt en date. Nå ville jeg spurt rett ut jeg da, det er slik jeg er, gidder ikke kaste bort tid. Hvorfor skal vi gå på en date til hvis han egentlig ikke er interessert liksom? Jeg viser interessse hvis jeg er interessert. Tror kvinner og menn er ganske like akkurat der. Viser de lite interesse så er det lite interesse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #15 Del Skrevet 29. oktober 2024 Dere kvinner og menn kan holde på å fade hverandre ut og behandle hverandre dårlig mens dere desperat leter etter nestemann. Jeg dater ikke og det er herlig🙂 å slippe å leve i den falske datingverdenen. Katten min har større verdi enn det. Anonymkode: 7303e...71f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #16 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere kvinner og menn kan holde på å fade hverandre ut og behandle hverandre dårlig mens dere desperat leter etter nestemann. Jeg dater ikke og det er herlig🙂 å slippe å leve i den falske datingverdenen. Katten min har større verdi enn det. Anonymkode: 7303e...71f Katt 💖🐱 Men opplever ikke du at katten er litt fader når dere møtes ute og h*n ikke vil inn? Anonymkode: 74147...f23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 1. november 2024 #17 Del Skrevet 1. november 2024 Tråden er ryddet for brukerangrep, brukerdebatt, innlegg skrevet av brukere som utgir seg for å være flere personer, avsporinger og samtlige svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #18 Del Skrevet 1. november 2024 I min verden tar mannen kontakt i starten ikke jeg. Har latt menn jeg liker gå fordi de ikke gjorde der. Har lyst på en mann og ikke en venninne. Anonymkode: d4eb1...ebe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2. november 2024 #19 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 20.33): Menn er også slik. Jeg gikk på tur med en venn jeg kjenner ganske godt og dagen etter sluttet han å snakke med meg. Jeg sendte tre meldinger i løpet av en uke og fikk bare noen korte, avmålte svar. Han hadde det plutselig så travelt. Det såret meg veldig og automatisk begynner man å gå igjennom hva jeg kan ha sagt eller gjort galt. Ja, jeg har slitt i flere måneder pga den oppførselen hans men tenker det er han som har problemer med seg selv. Ikke snakk om at jeg sender flere meldinger, ihverfall. Anonymkode: 7303e...71f Da er det bedre om han er tydelig og sier ifra syns jeg. Noen mennesker er bare feige...Sånn er livet 😂. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #20 Del Skrevet 2. november 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): I min verden tar mannen kontakt i starten ikke jeg. Har latt menn jeg liker gå fordi de ikke gjorde der. Har lyst på en mann og ikke en venninne. Anonymkode: d4eb1...ebe Jaja det er jo ditt tap. Anonymkode: caa46...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå