Gå til innhold

Hvor kan jeg parkere i/utenfor Oslo i over 2 døgn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Reign skrev (57 minutter siden):

Skal jeg være oppløftende da når du kommer med feilaktige påstander…?

Du kan i hvertfall jobbe med å være mindre arrogant. 

Anonymkode: afb2e...a7f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du kan i hvertfall jobbe med å være mindre arrogant. 

I det minste har jeg rett. Du får jobbe med faktasjekkingen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (9 minutter siden):

I det minste har jeg rett. Du får jobbe med faktasjekkingen din.

Ja det er klart. Det er alltid å ha rett som er viktig, ikke å være et allright menneske. 
Lykke til. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja det er klart. Det er alltid å ha rett som er viktig, ikke å være et allright menneske. 
Lykke til. 

Er det allright å komme med feilopplysninger da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Har det falt deg inn at jeg kommenterte fordi jeg trodde det var slik? Det er menneskelig å ta feil. Men du kan jo bare fortsette å være nedlatende, for jeg ser du ikke evner til annet. 

Reign skrev (10 timer siden):

Er det allright å komme med feilopplysninger da?

Ingen som aldri tar feil. Jeg tar heller feil enn å være en ass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen som aldri tar feil. Jeg tar heller feil enn å være en ass. 

Hvordan skulle jeg snakket til deg da?

"Beklager om jeg støter deg nå, men du har muligens kanskje dessverre litt feil i dine uttalelser"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Reign skrev (3 timer siden):

Hvordan skulle jeg snakket til deg da?

"Beklager om jeg støter deg nå, men du har muligens kanskje dessverre litt feil i dine uttalelser"?

"Skjønner ikke folk som absolutt skal kommentere ting de ikke har peiling på…"

...kan alltids erstattes med

"Det stemmer ikke. Alle kan parkere på beboerparkering mot betaling". 

Balanse er fint. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart ingen med enebolig rett utenfor Oslo gjør forretning av slike folk! La dem få parkere og skysse dem til togstasjonen for noen kroner. Vinn vinn! 

Anonymkode: 3479d...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Rart ingen med enebolig rett utenfor Oslo gjør forretning av slike folk! La dem få parkere og skysse dem til togstasjonen for noen kroner. Vinn vinn! 

Du skal være ganske i beita for penger før du gidder å skysse folk til toget for småpenger. Foretrekker å ha p plassen min selv. De færreste av oss har plass til mer enn to biler og da den ene etter den andre. 

Anonymkode: 49e87...7b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du skal være ganske i beita for penger før du gidder å skysse folk til toget for småpenger. Foretrekker å ha p plassen min selv. De færreste av oss har plass til mer enn to biler og da den ene etter den andre. 

Anonymkode: 49e87...7b6

Alle monner drar i disse tider. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette har noen tenkt på, det finnes en app: https://voids.no/guide-leie-ut-parkeringsplass-privatperson/
Men, det er begrenset hvor mange plasser som er leid ut på denne måte, og prisene er forholdsvis høye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

"Skjønner ikke folk som absolutt skal kommentere ting de ikke har peiling på…"

...kan alltids erstattes med

"Det stemmer ikke. Alle kan parkere på beboerparkering mot betaling". 

Balanse er fint. 

Jeg kan ikke ta hensyn til krenkehysteriet. Du må seriøst bli litt mindre sensitiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 10.51):

Har det falt deg inn at jeg kommenterte fordi jeg trodde det var slik? Det er menneskelig å ta feil. Men du kan jo bare fortsette å være nedlatende, for jeg ser du ikke evner til annet. 

Det er da ikke nedlatende å gi beskjed om at folk ikke må gi feilaktige opplysninger. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 17.59):

Hei! Jeg har noen ting jeg skal gjøre i Oslo (ikke jobb), fra formiddag torsdag x dato til formiddag lørdag x dato. Det er mellom Frogner/Sentrum jeg skal, og skal sove på hotell de nettene.

Hvor kan jeg parkere bilen i 48 timer? Det går fint å parkere litt utenfor byen, men ikke for langt... Og det føles tryggere ut med parkering innendørs mtp hærverk... 

Tusen takk for svar!😀

Anonymkode: b05ed...a88

Send meg en pm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Bedre business å leie ut midt i sentrum. En jeg kjenner eier ikke bil, men var såpass fremsynt han kjøpte parkeringsplass sammen med leiligheten. Leid ut for 15 K i snitt i året. Dratt inn 200 K siden han kjøpte. Parkeringsplass i Ring1 i Oslo er gull, og i fremtiden enda mer gull. 

Anonymkode: b8e85...c75

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke anbefale Hellerud/Tveita/Godlia-området. Der har de vært heldige å fått parkeringsforbud stort sett over hele fjøla, så der det fortsatt finnes plasser er det lite ledig. Utfartsparkeringer er mye lurere - eller dropp bilen.

Anonymkode: 99711...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Bedre business å leie ut midt i sentrum. En jeg kjenner eier ikke bil, men var såpass fremsynt han kjøpte parkeringsplass sammen med leiligheten. Leid ut for 15 K i snitt i året. Dratt inn 200 K siden han kjøpte. Parkeringsplass i Ring1 i Oslo er gull, og i fremtiden enda mer gull. 

Anonymkode: b8e85...c75

Akkurat. Under 50 kroner dagen. Det er ikke akkurat gull 😂 Det er knapt etterspørsel etter parkeringsplasser i Oslo. Alle sykler eller tar t-banen.

Elendig investering. 

Anonymkode: 91bcc...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunello skrev (2 timer siden):

Det er da ikke nedlatende å gi beskjed om at folk ikke må gi feilaktige opplysninger. 

Det er ikke hva han formidlet, men hvordan. Glem det, man kan vel ikke forvente mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke hva han formidlet, men hvordan. Glem det, man kan vel ikke forvente mer. 

Man må ta i litt noen ganger. Sitter man og sprer direkte gal informasjon, holder det ikke å påpeke at det er feil. Man må få frem at det er idiotisk å mene noe om det man ikke kan noe om der det er en fasit.

Når det gjelder forhold som kan diskuteres, er jeg enig i at man kan holde en høflig tone.

Og spar deg for billig hersketeknikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...