AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #1 Del Skrevet 28. oktober 2024 Hei! Jeg har noen ting jeg skal gjøre i Oslo (ikke jobb), fra formiddag torsdag x dato til formiddag lørdag x dato. Det er mellom Frogner/Sentrum jeg skal, og skal sove på hotell de nettene. Hvor kan jeg parkere bilen i 48 timer? Det går fint å parkere litt utenfor byen, men ikke for langt... Og det føles tryggere ut med parkering innendørs mtp hærverk... Tusen takk for svar!😀 Anonymkode: b05ed...a88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #2 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei! Jeg har noen ting jeg skal gjøre i Oslo (ikke jobb), fra formiddag torsdag x dato til formiddag lørdag x dato. Det er mellom Frogner/Sentrum jeg skal, og skal sove på hotell de nettene. Hvor kan jeg parkere bilen i 48 timer? Det går fint å parkere litt utenfor byen, men ikke for langt... Og det føles tryggere ut med parkering innendørs mtp hærverk... Tusen takk for svar!😀 Anonymkode: b05ed...a88 Hvorfor spør du ikke på hotellet du skal bo? Mange hotell har i tillegg parkering eller avtale om parkering for sine gjester. Anonymkode: 94612...cdb 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 28. oktober 2024 #3 Del Skrevet 28. oktober 2024 Et godt tips er https://no.parkopedia.com En del reklame på nettsiden, men den viser etter min erfaring riktig informasjon, men sjekk gjerne med driveren av plassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #4 Del Skrevet 28. oktober 2024 Ikke det du spør om, men det eneste fornuftige svaret på dette er følgende: Ikke ta bilen. Siden du sier at du vil parkere bilen i 48 timer, og kan parkere utenfor sentrum, regner jeg med at du ikke trenger bilen under oppholdet ditt, og heller ikke har en tilstand som gjør deg ute av stand til å ta andre transportmidler. Anonymkode: bfc4b...89b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 29. oktober 2024 #5 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Jeg har noen ting jeg skal gjøre i Oslo (ikke jobb), fra formiddag torsdag x dato til formiddag lørdag x dato. Det er mellom Frogner/Sentrum jeg skal, og skal sove på hotell de nettene. Hvor kan jeg parkere bilen i 48 timer? Det går fint å parkere litt utenfor byen, men ikke for langt... Og det føles tryggere ut med parkering innendørs mtp hærverk... Tusen takk for svar!😀 Anonymkode: b05ed...a88 Det er større sjanse for at du blir utsatt for vold enn at bilen din blir utsatt for hærverk fordi den er gateparkert. Spesielt på Frogner. Gateparkering er det klart billigste alternativet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #6 Del Skrevet 31. oktober 2024 Reign skrev (På 29.10.2024 den 11.21): Det er større sjanse for at du blir utsatt for vold enn at bilen din blir utsatt for hærverk fordi den er gateparkert. Spesielt på Frogner. Gateparkering er det klart billigste alternativet. Det er vel soneparkering og kun lov å parkere gatelangs for de som har beboerparkering. Anonymkode: afb2e...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #7 Del Skrevet 31. oktober 2024 Jeg ville parkert på en togstasjon og tatt toget inn. Anonymkode: 1fb78...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 31. oktober 2024 #8 Del Skrevet 31. oktober 2024 (endret) Finner man ikke ledige plasser rundt i gatene ved vestkanttorvet? Det er en park. Sjekk der er min anbefaling. Endret 31. oktober 2024 av Fighter83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #9 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er vel soneparkering og kun lov å parkere gatelangs for de som har beboerparkering. Anonymkode: afb2e...a7f Man kan fint betale for å parkere selv om det er beboerparkering, feks med Easypark-appen. Anonymkode: eee97...6d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #10 Del Skrevet 31. oktober 2024 Bil i Oslo-appen Anonymkode: 240a5...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 31. oktober 2024 #11 Del Skrevet 31. oktober 2024 På Oslo kommune sine plasser kan bil i Oslo appen benyttes, eller EasyPark.. Om en ikke betaler en fast månedsavgift til EasyPark legges det til en prosentandel på parkering. Det gjøres ikke i Bil i Oslo appen, som blir litt rimeligere enn EasyParka. (Har en abonnement blir det samme pris.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #12 Del Skrevet 31. oktober 2024 Finnes områder i oslo med god gateparkering hvor det ikke er beboerparkering. Sjekk kartet for betalt parkering i Oslo. Beboerparkerings soner. Parkerte kun på gateparkering før jeg flyttet å fikk garasje, har aldri opplevd hærverk. Områder jeg har lest hvor biler har blitt tent på er vel mellom furuset til haugerud. Mortensrud til bøler. Grorud området. Men dette skjer jo ikke ofte. Ville parkert i et område ikke langt fra t-bane nettet slik at du raskt kommer deg dit du skal. Godlia, Skullerud, Tveita, Hellerud, Lambertseter, Karlsrud, Munkelia, bergkrystallen. Eller på vestkanten i gatene med småhus bebyggelse. Typ linje 3 Kolsås, linje 2 Østerås. Eller oppe på sognsvann er det en gedigen parkeringsplass rett hed banen. Kjenner ikke til hvor lenge mann kan stå der, det må sjekkes. Skal du stå i parkeringshus kan du likesågodt parkere sentralt. Anonymkode: bf58d...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #13 Del Skrevet 31. oktober 2024 Utfartsparkeringen på Skullerud er gratis. Populær med nederlandske bobilturister om sommeren men naturlig nok ikke mange av dem der nå. Anonymkode: 49e87...7b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #14 Del Skrevet 31. oktober 2024 Parkeringen på Sognsvann er vel gratis i 48 t Anonymkode: b8e85...c75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #15 Del Skrevet 31. oktober 2024 Rosenholmstasjon ved Holmlia. Rett ved toget som går til Oslo. Det er et litt øde sted hvor det ikke er særlig vanlig at det ferdes folk til fots. Gratis parkering og masse plass. https://www.google.no/maps/@59.823955,10.796635,3a,75y,135.03h,70.69t/data=!3m7!1e1!3m5!1s87Gs_hI87CtIOlDWCDrDZw!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fcb_client%3Dmaps_sv.tactile%26w%3D900%26h%3D600%26pitch%3D19.312701292215678%26panoid%3D87Gs_hI87CtIOlDWCDrDZw%26yaw%3D135.03190499494977!7i16384!8i8192?coh=205410&entry=ttu&g_ep=EgoyMDI0MTAyOS4wIKXMDSoASAFQAw%3D%3D Anonymkode: 1a687...019 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 1. november 2024 #16 Del Skrevet 1. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er vel soneparkering og kun lov å parkere gatelangs for de som har beboerparkering. Anonymkode: afb2e...a7f Skjønner ikke folk som absolutt skal kommentere ting de ikke har peiling på… 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #17 Del Skrevet 1. november 2024 Reign skrev (9 timer siden): Skjønner ikke folk som absolutt skal kommentere ting de ikke har peiling på… Skjønner ikke folk som absolutt må være nedlatende.. Anonymkode: afb2e...a7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3. november 2024 #18 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (På 1.11.2024 den 16.22): Skjønner ikke folk som absolutt må være nedlatende.. Anonymkode: afb2e...a7f Hvorfor kommenterte du når du ikke vet sannheten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #19 Del Skrevet 3. november 2024 Reign skrev (3 timer siden): Hvorfor kommenterte du når du ikke vet sannheten? Har det falt deg inn at jeg kommenterte fordi jeg trodde det var slik? Det er menneskelig å ta feil. Men du kan jo bare fortsette å være nedlatende, for jeg ser du ikke evner til annet. Anonymkode: afb2e...a7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 3. november 2024 #20 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har det falt deg inn at jeg kommenterte fordi jeg trodde det var slik? Det er menneskelig å ta feil. Men du kan jo bare fortsette å være nedlatende, for jeg ser du ikke evner til annet. Anonymkode: afb2e...a7f Skal jeg være oppløftende da når du kommer med feilaktige påstander…? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå