Katten.2.0 Skrevet 1. november 2024 #341 Del Skrevet 1. november 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): En kan ikke bare tie stille Ah, jeg skulle ønske det. Det du kan gjøre er å jobbe med deg selv slik at du tar igjen på andre områder. Det er ikke bare én vei til Rom her. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #342 Del Skrevet 1. november 2024 askjiir skrev (1 time siden): Det er naivt å tro at utseende ikke spiller en stor rolle i slike interaksjonener. Det er klart det er flere variabler i bildet, men dette er trenden man ser hele tiden i det daglige liv. Attraktive menn får kanskje en del "gratis" på førsteinntrykket, men det betyr ikke at mindre attraktive menn ikke har en sjans. Det som definitivt er lite attraktivt er overdreven selvmedlidenhet og offer-mentalitet. Anonymkode: 12604...ac7 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #343 Del Skrevet 1. november 2024 askjiir skrev (24 minutter siden): En kan ikke bare tie stille Skal du tvinge kvinnfolk til å være hyggelig mot alle da? Eller hvordan tenkte du å fikse denne urettferdigheten? Anonymkode: d77d2...0df 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #344 Del Skrevet 1. november 2024 askjiir skrev (På 28.10.2024 den 15.59): I denne videoen utføres det et eksperiment. To unge menn prøver seg på 100 damer ute på byen. Den ene regnes for å være en mindre pen mann og den andre regnes for å være en klassisk pen mann, ingen av dem har mye selvtillit og de er begge sosialt klønete i måten de går frem på. Forskjellen på måten de blir behandlet på er veldig stor, selv når den pene mannen blir avvist gjøres det på en vennlig måte og med et smil, det er tydelig at mange av damene er glad for oppmerksomheten og lyser opp i øyeblikket de ser han, mens noen av damene løper vekk fra den mindre pene mannen, kaller han fæle ting og behandler han veldig dårlig. Ignorer "Chad" og "sub5" lingoen, som jeg vet samtlige her misliker og vil henge seg opp i stedet for å diskutere saken. Det er er resultatene her som teller. 8 Jeg forstår ikke hva du vil med dette ts (jeg har ikke lest alle 18 sider med innlegg, så mulig det kommer frem). Ja det er for mye fokus på utseende, og ja det er kipt å være mindre pen/ stygg. Jeg synest ikke det er riktig at det er sånn. Jeg tror det er enda verre for damer å være mindre pen/ stygg enn for menn, fordi utseende teller enda mer for "verdien" som settes på kvinner. Mindre pene menn kan fortsatt være populære og attraktive partnere for kvinner om de feks har penger, utdannelse, god jobb eller annen status. Kvinner øker ikke like mye i popularitet ved god økonomi eller karriere, faktisk kan det bli ett minus om hun har for god jobb eller tjener mye mer en mannen. Jeg er en ikke spesielt pen/stygg kvinne, og har "lidd under" det hele livet. Jeg har dog merket at jeg var mer populær da jeg gikk veldig mye ned i vekt(grensen til undervektig) enn da jeg var lett overvektig. For overvektige både kvinner og menn blir diskriminert i både kjærlighetsliv, arbeidsliv og andre arenaer. Anonymkode: 1e16d...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 1. november 2024 #345 Del Skrevet 1. november 2024 Ser mindre pene menn med pene damer i sentrum hvor jeg jobber hver dag. Virkeligheten gjenspeiler ikke bilde skildret av bitre incels 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2024 #346 Del Skrevet 1. november 2024 askjiir skrev (4 timer siden): Det er urettferdig. Det er jo en svært umoden tankegang. En del av det å bli voksen er å akseptere at det stort sett alltid er noen som er vakrere, smartere, mer populære, rikere eller hyggeligere. Man lærer seg å spille på, og utvikle sine beste sider for å bli en bra person. Det er ikke kun det ytre som teller. Om det er det for noen, så må det jo bli veldig vanskelig her i livet. Anonymkode: b6582...a0f 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 2. november 2024 Forfatter #347 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 0.29): Det er jo en svært umoden tankegang. En del av det å bli voksen er å akseptere at det stort sett alltid er noen som er vakrere, smartere, mer populære, rikere eller hyggeligere. Man lærer seg å spille på, og utvikle sine beste sider for å bli en bra person. Det er ikke kun det ytre som teller. Om det er det for noen, så må det jo bli veldig vanskelig her i livet. Anonymkode: b6582...a0f Å nei ikke du. Du skrev "og godt er det" som svar på at noen uattraktive folk aldri finner noen og dør i ensomhet. Du er en kald, priviligert og arrogant person og er den siste jeg vil høre fra. Endret 3. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2024 #348 Del Skrevet 2. november 2024 askjiir skrev (24 minutter siden): Å nei ikke du. Du skrev "og godt er det" som svar på at noen uattraktive folk aldri finner noen og dør i ensomhet. Du er en priviligert og arrogant person og er den siste jeg vil høre fra. Jeg er klar for å avslutte tråden folkens, trenger ikke flere svar. Det var ikke jeg som skrev det. Mulig jeg er privilegert fordi jeg legger vekt på andre verdier hos meg selv og andre annet enn utseende, som det å være hyggelig , ha humor, utstråling mer enn å være offer for mine og andres tilkortkommenheter. Anonymkode: b6582...a0f 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 2. november 2024 Forfatter #349 Del Skrevet 2. november 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 2.11.2024 den 13.06): Det var ikke jeg som skrev det. Mulig jeg er privilegert fordi jeg legger vekt på andre verdier hos meg selv og andre annet enn utseende, som det å være hyggelig , ha humor, utstråling mer enn å være offer for mine og andres tilkortkommenheter. Anonymkode: b6582...a0f Ok det var a3e som skrev det. Endret 3. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3. november 2024 Forfatter #350 Del Skrevet 3. november 2024 (endret) hocane skrev (På 1.11.2024 den 22.15): Ser mindre pene menn med pene damer i sentrum hvor jeg jobber hver dag. Virkeligheten gjenspeiler ikke bilde skildret av bitre incels Og venninnene er ofte ikke begeistret: "Hvorfor er du sammen med han der? Du kunne hatt noen mye bedre." "Bedre." Med andre ord noen penere. Endret 3. november 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #351 Del Skrevet 3. november 2024 askjiir skrev (3 timer siden): Og venninnene er ofte ikke begeistret: "Hvorfor er du sammen med han der? Du kunne hatt noen mye bedre." "Bedre." Med andre ord noen penere. du motsier jo deg selv. du er som de som kritiserer rike mennesker. men som blir den verste rikingen ever hvis de blir rik selv. Anonymkode: ed02d...fe7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 3. november 2024 Forfatter #352 Del Skrevet 3. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): du motsier jo deg selv. du er som de som kritiserer rike mennesker. men som blir den verste rikingen ever hvis de blir rik selv. Anonymkode: ed02d...fe7 Jeg beskriver hva de ofte sier, det er ikke mine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #353 Del Skrevet 3. november 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Jeg beskriver hva de ofte sier, det er ikke mine ord. Hvordan vet du hva de sier? Anonymkode: d77d2...0df 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2024 #354 Del Skrevet 3. november 2024 Tror det er mer personligheten som hindrer ts i å finne seg noen. Anonymkode: 3606c...854 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 4. november 2024 #355 Del Skrevet 4. november 2024 Hvis noen snakker om å finne noen bedre/fortjene noen bedre handler det mer om dem som abdiserer hjemme og forventer at kjæresten skal være mammaen deres og lage mat/vaske klær, ikke om de ser slik eller sånn ut. Ikke hørt det EN gang. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #356 Del Skrevet 4. november 2024 askjiir skrev (17 timer siden): Og venninnene er ofte ikke begeistret: "Hvorfor er du sammen med han der? Du kunne hatt noen mye bedre." "Bedre." Med andre ord noen penere. Det samme hører mannen min ofte. Anonymkode: 500fd...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå