Hansehan Skrevet 30. oktober 2024 #221 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (På 28.10.2024 den 16.39): De gjør det på internett, sier uttalige ganger at utseende hos mannen ikke er viktig når virkeligheten er stikk motsatt. «De gjør det på internett?» Hva med å logge av, gå opp av kjelleren og ut i verden og faktisk møte virkelige mennesker? 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. oktober 2024 #222 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (1 minutt siden): Den er svært relevant. Hadde jeg spurt menn om hvor mange prosent av kvinner de synes er fysisk attraktive, ville resultatene vært mer generøst fordelt. Ja men realiteten viste seg å være at vi tolket dette ulikt. Om vi re- tolket det på hverandres måter ble også resultatet mye mer likt. Spørsmålet er for upresist stilt til at resultatet kan tillegges noe. Det er diskutert og avklart, og derfor er ikke den grafen der av interesse. Da må du lage en ny, med spørsmålet stilt slik at menn og kvinner, og individ for individ, tolker spørsmålet likt. Undersøkelser på kg er i utgangspunktet tvilsom statistikk, for det er ingen kontroll på hvilket kjønn som svarer, og så er nok ikke dette for folk med såpass lite forståelse av faget at de stiller spørsmål på måter som medfører ulik tolkning av det. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #223 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (58 minutter siden): Eldre menn i følge artikkelen. Slike tall er i stadig ending og neppe grundig gjennomført. Hvordan kan de vite at Sara og Vegar I Tromsø ble sammen når de ikke bor sammen enda, og de ikke akkurat går rundt på hver enkelt sin Instagram profil, Facebook, andre steder for å lukke til seg info om alle sammen. Aner ikke om min sivilstatus noen sinne har blitt dokumentert, har aldri blitt spurt. Kanskje om de har dokumentert samboer og hvem, og notert alder for begge? Ikke tro på alt, det er urealistisk at de vet alt. Anonymkode: c7779...946 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #224 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (54 minutter siden): Jeg vet, men det er ikke menn som kommer med "bare vær selvsikker og grei" propagandaen. Er ikke ansiktet på plass så stanser det som regel der, enten du er selvsikker eller ei. Så alle damer dater og får barn med mannlige modeller? Anonymkode: 3606c...854 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. oktober 2024 #225 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så alle damer dater og får barn med mannlige modeller? Anonymkode: 3606c...854 Ja eldre mannlige modeller tydeligvis. Man kan ta seg en tur på et kjøpesenter og beundre disse lekre adonisene som har fått seg dame, der de spankulerer rundt med kone og/eller barn. De er over 180 cm og svært heldige med utseendet hver og en av dem som er etablert med familien selvfølgelig. 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #226 Del Skrevet 30. oktober 2024 Hansehan skrev (33 minutter siden): «De gjør det på internett?» Hva med å logge av, gå opp av kjelleren og ut i verden og faktisk møte virkelige mennesker? Hvor de vil være mer ærlige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #227 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ikke noe kjekkere enn kjekke menn alle andre steder, mange er også eldre og ikke min gruppe. Dette er på grunn av uniformen at jeg legger merke til hvor de jobber, men håndverkere av ulike slag har jeg lagt merke til har en høy mengde kjekke i mine øyne. Kjekke menn kan dukke opp overalt. Du er aldri trygg 😅 En mann veldig mange fant kjekk, Freddie fra love is blind er begravelsesagent. Jeg mener ikke en mann må se ut som han for å være kjekk, han er ganske urealistisk og ikke egentlig min type selv om han virker veldig snill. Anonymkode: c7779...946 Hvorfor forteller du meg dette? Endret 30. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 30. oktober 2024 #228 Del Skrevet 30. oktober 2024 Yeah no shit! Dere damer driter i stort sett alt bare man ser grei ut eller er høy. Som en vis mann sa til meg her inne en gang.. "du blir en vandrende fetisj om du er høyere enn 1.95." Meget sant. For en verden vi lever i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #229 Del Skrevet 30. oktober 2024 Ingar-André skrev (1 minutt siden): Dere damer driter i stort sett alt bare man ser grei ut eller er høy. Som en vis mann sa til meg her inne en gang.. "du blir en vandrende fetisj om du er høyere enn 1.95." Litt som menns syn på små damer der altså? Anonymkode: 3606c...854 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 30. oktober 2024 #230 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Litt som menns syn på små damer der altså? Anonymkode: 3606c...854 På hvilken måte? Jeg driter i høyde. Hilsen meget høy mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #231 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) Trolltunge skrev (38 minutter siden): Ja men realiteten viste seg å være at vi tolket dette ulikt. Om vi re- tolket det på hverandres måter ble også resultatet mye mer likt. Ømm.. nei. Du snakker bare for deg selv. De fleste brukerne på kg er kvinner, jeg er lei av manne unnskyldningen dere kommer med hele tiden, den er ikke oppriktig. Endret 30. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. oktober 2024 #232 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (Akkurat nå): Ømm.. nei. Du snakker bare for deg selv. De fleste brukerne på kg er kvinner, jeg er lei av manne unnskyldningen dere kommer med hele tiden, den er uærlig. Hvilken manneunnskyldning? Jeg snakker som eneste kvinne her inne for meg selv? Tusen hjertelig takk! Det er en stor ære når det kommer fra deg. Nå håper jeg inderlig at flere kvinner får rettighetene til å snakke for seg selv også. Om du gir den rettighetene til en og en av oss over tid kan dette bli bra til slutt. 😊👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 31. oktober 2024 #233 Del Skrevet 31. oktober 2024 askjiir skrev (På 28.10.2024 den 15.59): I denne videoen utføres det et eksperiment. To unge menn prøver seg på 100 damer ute på byen. Den ene regnes for å være en mindre pen mann og den andre regnes for å være en klassisk pen mann, ingen av dem har mye selvtillit og de er begge sosialt klønete i måten de går frem på. Forskjellen på måten de blir behandlet på er veldig stor, selv når den pene mannen blir avvist gjøres det på en vennlig måte og med et smil, det er tydelig at mange av damene er glad for oppmerksomheten og lyser opp i øyeblikket de ser han, mens noen av damene løper vekk fra den mindre pene mannen, kaller han fæle ting og behandler han veldig dårlig. Ignorer "Chad" og "sub5" lingoen, som jeg vet samtlige her misliker og vil henge seg opp i stedet for å diskutere saken. Det er er resultatene her som teller. Innen du poster. Sjekk bittelitt. Jeg gjorde faktisk det, og disse to ulike aktørene jobber ulike markedssegmenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #234 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ingar-André skrev (4 timer siden): Yeah no shit! Dere damer driter i stort sett alt bare man ser grei ut eller er høy. Som en vis mann sa til meg her inne en gang.. "du blir en vandrende fetisj om du er høyere enn 1.95." Meget sant. For en verden vi lever i. Dere menn driter stort sett i alt, bare man ser grei ut eller ikke er over 60 kg. 🙄🙄 Anonymkode: d77d2...0df 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #235 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere menn driter stort sett i alt, bare man ser grei ut eller ikke er over 60 kg. 🙄🙄 Anonymkode: d77d2...0df Menn driter i alt så lenge dama har fin kropp. Anonymkode: 34498...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #236 Del Skrevet 31. oktober 2024 Ingar-André skrev (5 timer siden): På hvilken måte? Jeg driter i høyde. Hilsen meget høy mann. Noen menn fetisjerer små damer, på samme måte som noen kvinner fetisjer høye menn. Anonymkode: 3606c...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #237 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Menn driter i alt så lenge dama har fin kropp. Anonymkode: 34498...33c Jepp. Anonymkode: d77d2...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #238 Del Skrevet 31. oktober 2024 Mitt inntrykk i mitt eget liv, har levd i snart 60 år, er følgende, uansett kjønn, vekt og utseende: Det hjelper veldig å ha en god holdning, vekta er ikke en avgjørende faktor. Men å være kledd i noenlunde "normalt" tøy, rak i ryggen og hodet på rett plass, altså ikke subbe og se ned i bakken. Møte blikket til folk, gjerne med et smil, vise at selvtillit og selvfølelse er til stede, selv om man ikke alltid føler det sånn selv. Smil er viktig! Være høflig i væremåten, slippe folk foran seg hvis man er på vei enn samme sted, vike om man går mot hverandre, gjøre en håndbevegelse og gi et smil når man lar folk gå foran, enten det er på senteret, i matbutikken eller i trafikken. Være oppmerksom på folk rundt seg og alltid ha et hevet hode med et smil rundt munnen. Akkurat det med å være oppmerksom på andre og smile, er alfa og omega generelt! Si hei når man kommer inn et sted, møte blikket til alle andre i rommet. Være vennlig når man prater med andre og spørre andre om ting i stedet for å snakke om seg selv. Har man et kompliment i tillegg på lur, man trenger ikke å mene det nødvendigvis, men hva som helst duger (ikke snakk om kroppen eller utseende), men at den fargen kler deg, den jakka ser fin ut, de skoene ser skikkelig gode ut, så fin bilen din er osv. La alt ha en positiv undertone. Disse tingene over her, gjør utrolig mye i hverdagen og kan bidra til gode utgangspunkt videre i livet. ØV på å være et positivt menneske og vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg. Anonymkode: cf30c...de2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #239 Del Skrevet 31. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mitt inntrykk i mitt eget liv, har levd i snart 60 år, er følgende, uansett kjønn, vekt og utseende: Det hjelper veldig å ha en god holdning, vekta er ikke en avgjørende faktor. Men å være kledd i noenlunde "normalt" tøy, rak i ryggen og hodet på rett plass, altså ikke subbe og se ned i bakken. Møte blikket til folk, gjerne med et smil, vise at selvtillit og selvfølelse er til stede, selv om man ikke alltid føler det sånn selv. Smil er viktig! Være høflig i væremåten, slippe folk foran seg hvis man er på vei enn samme sted, vike om man går mot hverandre, gjøre en håndbevegelse og gi et smil når man lar folk gå foran, enten det er på senteret, i matbutikken eller i trafikken. Være oppmerksom på folk rundt seg og alltid ha et hevet hode med et smil rundt munnen. Akkurat det med å være oppmerksom på andre og smile, er alfa og omega generelt! Si hei når man kommer inn et sted, møte blikket til alle andre i rommet. Være vennlig når man prater med andre og spørre andre om ting i stedet for å snakke om seg selv. Har man et kompliment i tillegg på lur, man trenger ikke å mene det nødvendigvis, men hva som helst duger (ikke snakk om kroppen eller utseende), men at den fargen kler deg, den jakka ser fin ut, de skoene ser skikkelig gode ut, så fin bilen din er osv. La alt ha en positiv undertone. Disse tingene over her, gjør utrolig mye i hverdagen og kan bidra til gode utgangspunkt videre i livet. ØV på å være et positivt menneske og vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg. Anonymkode: cf30c...de2 Men alle oppegående mennesker gjør jo allerede det du nevner her. Det her er jo bare et minstekrav av anstendighet hvis man er over 16 år. Anonymkode: 34498...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2024 #240 Del Skrevet 31. oktober 2024 askjiir skrev (5 timer siden): Ømm.. nei. Du snakker bare for deg selv. De fleste brukerne på kg er kvinner, jeg er lei av manne unnskyldningen dere kommer med hele tiden, den er ikke oppriktig. Det er så mye til realiteten, det er ikke unnskyldninger det er varianter av muligheter og mye er vår personlige sannhet men den inneholder også så sykt mye forskjellig. Anonymkode: c7779...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå