AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #161 Del Skrevet 29. oktober 2024 Pippi Lotta skrev (4 minutter siden): Føler du deg bedre om jeg sier jeg er veldig opptatt av utsene da? Utsene har mye og si på tinder eller om man sjeker folk opp på gatta. Det betyr ikke at det ikke finnes situasjoner hvor man kan bli kjent med folk skikelig. Se deg rundt altslaks folk har kjøreste, ikke bare Brad Pitt.... Ikke sant? Mange forskjellige menn rundt meg har koner og samboere - den veldig overvektige, men hysterisk morsomme rørleggeren, den innbitte ingeniøren med skallet hode og "resting bitch face", den lille, snurrige saksbehandleren i kommunen på 1,60 (fyren har også seks barn), og så videre. Det er ikke slik at andre menn enn modeller får seg dame. Anonymkode: 500fd...ff8 3 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #162 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (1 time siden): Jeg skulle akkurat til å svare deg. Det er uvanlig at jeg leser om kvinner som sliter med å få mannlig oppmerksomhet. Avvist 9 av 10 ganger? Det du opplever er det menn flest opplever. Det er ikke uvanlig i det hele tatt. Men du har hengt deg opp i at alle kvinner blir sjekket opp og avviser over en lav sko. Dette er ikke vanlig. De fleste normalt attraktive kvinner blir ikke sjekket opp hele tiden. Kanskje en gang i blant av fulle menn på byen) Og om du er noe under normalt attraktiv så blir du ikke sjekket opp eller får oppmerksomhet fra menn. Eller, kanskje negativ oppmerksomhet. Jeg har aldri, virkelig aldri, blitt sjekket opp av en mann. Jeg er usynlig for menn på den måten. Det er ganske frustrerende at noen menn tror de vet så mye bedre enn kvinner hvordan det er å være kvinne. Anonymkode: c544c...e60 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 29. oktober 2024 #163 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Debatten blir fyllt opp med søppel fordi du foretrekker å stemple heller enn å bruke argumenter. Har du noen gang blitt stemplet som feminist? Kommunist? Anonymkode: 37f4f...13f Kanskje du burde lage en en egen tråd om dette istedet. Avsporer tråden hele tiden. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #164 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Og fordi menn ofte tror de er mer attraktive enn de er, og prøver seg på uoppnåelige kvinner. Jeg har sett flere ganger at eldre, overvektige menn prøvde seg på purunge, slanke damer. Anonymkode: 500fd...ff8 Så kvinner rater menn og hvis mannen er i feil liga mhp BMI så er han uaktuell? Anonymkode: 37f4f...13f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #165 Del Skrevet 29. oktober 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så kvinner rater menn og hvis mannen er i feil liga mhp BMI så er han uaktuell? Anonymkode: 37f4f...13f Kvinner har mer realistisk syn på seg selv, viser forskning. https://www.nettavisen.no/menn/sjekking/utseende/menn-tror-de-er-penere-enn-de-er/s/12-95-3720963 https://www.forskning.no/psykologi-kjonn-og-samfunn-overvekt/menn-tror-kvinner-veier-for-mye/740662 https://www.klikk.no/mote/detnye/skjonnhet/du-er-penere-enn-du-tror-2907259 Anonymkode: 500fd...ff8 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 29. oktober 2024 Forfatter #166 Del Skrevet 29. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Og fordi menn ofte tror de er mer attraktive enn de er, og prøver seg på uoppnåelige kvinner. Anonymkode: 500fd...ff8 Det er oftere kvinner som tror de er mer attraktive enn de er, siden de pleier å få mye mer oppmerksomhet. Jeg ser hele tiden gjennomsnittlige damer som tror de er en åtter eller tier. Ja det finnes unntak, men her er det snakk om gjennomsnittet. Endret 29. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #167 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (5 minutter siden): Det er oftere kvinner som tror de er mer attraktive enn de er, siden de pleier å få mye mer oppmerksomhet. Jeg ser hele tiden gjennomsnittlige damer som tror de er en åtter eller tier. Ja det finnes unntak, men her er det snakk om gjennomsnittet. Merkelig da at utallige undersøkelser viser at det er flere kvinner enn menn som er usikre og misfornøyde med utseende sitt. Et bevis på det er vel at det er langt flere kvinner som tar kosmetisk kirurgi, slanker seg, lider av spiseforstyrrelser og er opptatt av utseendet sitt. Så tror ikke på det «gjennomsnittet» ditt. Anonymkode: b6582...a0f 7 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #168 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (38 minutter siden): Det er oftere kvinner som tror de er mer attraktive enn de er, siden de pleier å få mye mer oppmerksomhet. Jeg ser hele tiden gjennomsnittlige damer som tror de er en åtter eller tier. Ja det finnes unntak, men her er det snakk om gjennomsnittet. Jeg har linket til forskning. Hvor er din forskning, som du viser til? Nei, du ser ikke gjennomsnittlige damer. De er usynlige for deg, slik de er for menn flest. Mange menn anser sylslanke damer med velformede pupper, sprettrumpe og pent ansikt som "gjennomsnittlige". Anonymkode: 500fd...ff8 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2024 #169 Del Skrevet 29. oktober 2024 askjiir skrev (1 time siden): Det er oftere kvinner som tror de er mer attraktive enn de er, siden de pleier å få mye mer oppmerksomhet. Jeg ser hele tiden gjennomsnittlige damer som tror de er en åtter eller tier. Ja det finnes unntak, men her er det snakk om gjennomsnittet. Og får de også 9 av 10 menn de prøver seg på? Anonymkode: 99f06...53d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 30. oktober 2024 #170 Del Skrevet 30. oktober 2024 Det er knapt noen "gjennomsnittlige damer som tror de er åttere eller niere". Tvert imot er sånt langt vanligere blant menn. Hvis en først skal kjøre dette "kjønnene er så og så forskjellige"-opplegget, er vel selvtillit noe av de forskjellene en mener er der og da er det visstnok alltid mannen som har mest av den. Likevel lander en altså på at kvinner overvurderer sin egen attraktivitet, når realiteten er at kvinner er langt mer selvkritiske til eget utseende enn de trenger være? Jeg lurer jo også på hva slags idioter en spør, som faktisk går rundt og karaktersetter eget utseende. Alle oppegående vesener skjønner at de kan være en nier for en person og en firer for en annen på slike skalaer, slik at det er meningsløst å prøve å sette et "objektivt riktig tall" fordi det ikke finnes så mye objektivitet i dette gamet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #171 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (På 28.10.2024 den 23.00): Det er faktisk noen få som viser mild interesse for han ene, dette blir vist frem. Statistikken og forskjellene på reaksjonene/kroppsspråk er allikevel åpenbare. Har du oversikt over antall tråder du har startet om nøyaktig samme tema? Du er vel som regel AB når du masseproduserer dem, men er det ikke snart nok? Hva har du personlig oppnådd? Har det blitt flere damer på deg etter all sutringen din gjennom måneder her på forumet? At personer med et vakkert ytre får fordeler gjennom livet, både i yrkeslivet og i kjærlighetslivet, er ikke noe kontroversielt. Sånn har det vært gjennom alle tider. Like fullt ser du at helt vanlige folk finner hverandre ute IRL. Det blir født barn hver eneste dag, og det av mennesker i alle kategorier. Anonymkode: e5ad1...8dc 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #172 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 16.31): Jeg kommer ikke til å se på den videoen, men hvem er den attraktive av de to på bildet? Jeg ser to ganske vanlige fyrer, en blid og en sur. Anonymkode: 3eeee...70e Er du redd for å få virus på maskinen din? 🤣😂 Anonymkode: be72a...403 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #173 Del Skrevet 30. oktober 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har du oversikt over antall tråder du har startet om nøyaktig samme tema? Du er vel som regel AB når du masseproduserer dem, men er det ikke snart nok? Hva har du personlig oppnådd? Har det blitt flere damer på deg etter all sutringen din gjennom måneder her på forumet? At personer med et vakkert ytre får fordeler gjennom livet, både i yrkeslivet og i kjærlighetslivet, er ikke noe kontroversielt. Sånn har det vært gjennom alle tider. Like fullt ser du at helt vanlige folk finner hverandre ute IRL. Det blir født barn hver eneste dag, og det av mennesker i alle kategorier. Anonymkode: e5ad1...8dc Tråden har vært en suksess, endelig har dere gitt opp og innrømmet det uten den vanlige gaslightingen. Endret 30. oktober 2024 av askjiir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #174 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (57 minutter siden): Tråden har vært en suksess, endelig har dere gitt opp og innrømmet det uten den vanlige gaslightingen. Alle kvinner liker kun menn som er kjekke. Dere andre driter vi i og vi kommer aldri til å vie dere vår tid. Vi har det lettvint, vi kan få hvem vi vil, og vi må til og med avvise i fleng. Så du har helt rett. Kvinner suger og det er så synd i alle dere som ikke er kjekke eller rike. Men sånn må det nok bare være, fordi det er jo aldri noen som har ordinær lønn og/eller ordinært utseende som før seg noe. De må sitte alene og råtne i stua si fordi alle de slemme kvinnfolk avskyr dem og behandler dem som dritt. Så, du har selvfølgelig helt rett. Du gjennomskuet oss, din smarting. Sånn, fornøyd? Anonymkode: d77d2...0df 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #175 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Alle kvinner liker kun menn som er kjekke. Dere andre driter vi i og vi kommer aldri til å vie dere vår tid. Vi har det lettvint, vi kan få hvem vi vil, og vi må til og med avvise i fleng. Så du har helt rett. Kvinner suger og det er så synd i alle dere som ikke er kjekke eller rike. Men sånn må det nok bare være, fordi det er jo aldri noen som har ordinær lønn og/eller ordinært utseende som før seg noe. De må sitte alene og råtne i stua si fordi alle de slemme kvinnfolk avskyr dem og behandler dem som dritt. Så, du har selvfølgelig helt rett. Du gjennomskuet oss, din smarting. Anonymkode: d77d2...0df Se der ja, vi ser stadig flere fremskritt 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #176 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle kvinner liker kun menn som er kjekke. Dere andre driter vi i og vi kommer aldri til å vie dere vår tid. Vi har det lettvint, vi kan få hvem vi vil, og vi må til og med avvise i fleng. Så du har helt rett. Kvinner suger og det er så synd i alle dere som ikke er kjekke eller rike. Men sånn må det nok bare være, fordi det er jo aldri noen som har ordinær lønn og/eller ordinært utseende som før seg noe. De må sitte alene og råtne i stua si fordi alle de slemme kvinnfolk avskyr dem og behandler dem som dritt. Så, du har selvfølgelig helt rett. Du gjennomskuet oss, din smarting. Sånn, fornøyd? Anonymkode: d77d2...0df Trenger ikke å sitte i stua da. Kan ligge med unge modeller hvis du har penger til det. Man blir litt kynisk etter et langt liv. Anonymkode: fc936...b4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
askjiir Skrevet 30. oktober 2024 Forfatter #177 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 15.44): Og får de også 9 av 10 menn de prøver seg på? Anonymkode: 99f06...53d Kvinner prøver seg kun på en liten andel av menn, menn prøver seg på langt flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #178 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trenger ikke å sitte i stua da. Kan ligge med unge modeller hvis du har penger til det. Man blir litt kynisk etter et langt liv. Anonymkode: fc936...b4d Nå snakker jeg selvsagt om de som ikke er rike. De får seg ikke noe, det har jo ts avklart i tidligere tråder. Kvinner går etter looks og cash. Anonymkode: d77d2...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #179 Del Skrevet 30. oktober 2024 askjiir skrev (3 minutter siden): Se der ja, vi ser stadig flere fremskritt 👍 Er det ikke deilig å ha rett? Synd da, for det hjelper jo ikke deg akkurat... Anonymkode: d77d2...0df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #180 Del Skrevet 30. oktober 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 7.33): ...Leste nylig en artikkel om «red flags», der var det en jente på 17 år som hadde 1500 red flags på listen sin. Ikke lett å slippe igjennom nåløyet da. Anonymkode: 10aab...fef En ting var nå at det var mange, men flere av flaggene var direkte teite. Ting jeg hadde lurt på om en 35-åring var mindre intelligent hvis hun hadde det på lista. Typisk tenåring med sosial angst. De orker jo ikke en gang sitte nær noen på bussen som gir dem "ick". Anonymkode: 3606c...854 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå