AnonymBruker Skrevet 29. oktober #21 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Brukte originalt 1, men nå bruker jeg to. En i nakken og en på klærne. My way- Armani. Forsvinner? 😩 Føler jeg kunne ha sprayet i evigheter og det fortsatt bare forsvinner. Bruker bum bum også, kremen på nakken og brystet. Noen ganger under klær for at lukten skal smitte av på dem. Men jeg føler jeg aldri lukter noe som helst? Eneste jeg har følt jeg luktet av var å smøre hele kroppen med bum bum og oppå der smøre litt av strawberry and champagne(som de ikke selger lengre 💔) men da luktet jeg for sterkt igjen tror jeg. Huff. Anonymkode: b00c1...0e6 Det forsvinner ikke, du er bare så vandt til lukta at hjernen din ignorerer den. Alle andre derimot 😵💫 Anonymkode: a72e0...62b 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #22 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det forsvinner ikke, du er bare så vandt til lukta at hjernen din ignorerer den. Alle andre derimot 😵💫 Anonymkode: a72e0...62b Er du sikker? For jeg kan sprute noen på håndleddet, for å så lukte det senere. Denne forsvinner. Anonymkode: b00c1...0e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #23 Del Skrevet 29. oktober Capazitet skrev (14 timer siden): Spørs kor sterk parfymen i utgangspunktet er. Enkelte er så svake og "vasslige" at det trengs 10-12 spray for å få noko effekt og varighet, medan andre treng kanskje tre spray for å merkast. Sikker på at du ikke bør få sjekket luktesansen din? Ingen trenger så mye, og jeg hadde fått migrene av å måtte være i samme rom som deg. Anonymkode: a4657...2e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #24 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er du sikker? For jeg kan sprute noen på håndleddet, for å så lukte det senere. Denne forsvinner. Anonymkode: b00c1...0e6 Kan det være at du vasker det vekk når du vasker hender? Anonymkode: a4657...2e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #25 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 7.15): Sikker på at du ikke bør få sjekket luktesansen din? Ingen trenger så mye, og jeg hadde fått migrene av å måtte være i samme rom som deg. Anonymkode: a4657...2e9 Det kommer helt klart an på parfymen så klart, mange EdC er så lette at de forsvinner etter 20 minutter. Kan nevne Chanel sin Edu de Cologne i exlusifs serien. Borte etter 15 minutter. Så det er helt klart en duft hvor man må spraye 10 ganger på klærne for i det hele tatt skal være noe lukt. Anonymkode: ba39b...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #26 Del Skrevet 30. oktober Det kommer jo an på. Parfyme pyttelitt, EdP litt mer, EdT en dæsj. Vann fra Köln også kalt Eu De Cologne kjøper jeg aldri. Det har knapt noe duft i seg. Anonymkode: 15959...148 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #27 Del Skrevet 30. oktober Skal jeg være han dusten som sier at jeg tar det på for min egen del. Hva andre måtte lukte og tenke bryr jeg meg faktisk ikke om. Anonymkode: 7baf8...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #28 Del Skrevet 30. oktober Fire-fem sprut 🙂 har ikke tung eller kvalmende parfymer, men lette, friske og fruktige. Har diskutert dette med folk på jobb, og har fått tilbakemelding om at folk ikke plages av min parfyme, heller ikke de som «vanligvis» reagerer. Jobbet med en person tidligere som var hyperlensitiv, og da avsto jeg fra all parfyme og kremer med sterk lukt. Anonymkode: 5f9b5...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november #29 Del Skrevet 1. november En sprut i lufta, også går jeg igjennom. Aldri mer enn en sprut! Etter en stund blir nasa di vant med lukta, og du tror du må spraye flere spruter for å lukte den seg. En sprut er mer enn nok for alle. Anonymkode: 9d412...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 3. november #30 Del Skrevet 3. november På halsen og håndledd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #31 Del Skrevet 3. november Bruker parfyme kun om jeg skal noe spesielt, og da er det 1-2 sprayer. Anonymkode: 9cb34...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #32 Del Skrevet 3. november Jeg bruker parfyme hver dag, det får meg til å føle meg vell🙂Etter kveldsdusjen tar jeg også på meg en sprut, selv om jeg skal legge meg alene😂 (men bruker ikke favoritten da👍) Bruker 1-2 spruter, en på hver side av halsen. Har flere parfymer jeg varierer med👍 Anonymkode: ab4f8...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #33 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 15.58): Bruker ikke parfyme, klarer ikke lukta på noen. Har veldig sensitiv luktesans at det er helt grusomt. Anonymkode: 0ed9f...64d Enig! Parfyme er virkelig ille, blir uvel av å være i nærheten av folk med parfyme🤢 Anonymkode: 0c836...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #34 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 16.02): Ta minst mulig vær så snill. Jeg er veldig allergisk. Det verste er når dere mikser alle mulige slags lukter, og har på nyvasket tøy med parfymert vaskemiddel, vasker håret om morgenen (og hatt noe stylinggreie oppi?) og så sprayer dere dere ned i parfyme i tillegg. Ta hensyn til andre på kollektiv og kontorlandskap. Anonymkode: 22439...0c2 Ja enig, må lufte kontoret om nokon så vidt har vore innom med parfyme + unngår buss og kollektivtransport som pesten. Anonymkode: 0c836...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #35 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 15.52): Jeg synes jeg har en parfyme-flaske i evigheter, så jeg skjønner ikke helt hvordan dere klarer å bruke de opp sånn at dere kjøper nye hele tiden 😅 Jeg tar som regel bare en sprut foran på bryst og en bak i nakken, og heller ikke hver dag. Anonymkode: db2b5...922 Bruker ikke parfyme. Folk er redd Temu, Ftalater og alt mulig, men å gå i sin egen parfymelukt 24/7 det er plutselig ingen redd for. Parfyme inneholder en mengde kjemiske stoffer som påvirker hjernen på lik linje med skyllemiddel. Opplyste mennesker holder seg unna parfyme. Anonymkode: b163f...506 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #36 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 30.10.2024 den 14.20): Fire-fem sprut 🙂 har ikke tung eller kvalmende parfymer, men lette, friske og fruktige. Har diskutert dette med folk på jobb, og har fått tilbakemelding om at folk ikke plages av min parfyme, heller ikke de som «vanligvis» reagerer. Jobbet med en person tidligere som var hyperlensitiv, og da avsto jeg fra all parfyme og kremer med sterk lukt. Anonymkode: 5f9b5...cfe Folk har nok veldig ulik luktesans, i tillegg er det lite sannsynlig at alle tørr sei frå om dei syns lukta er ubehagelig. Eg liker ingen parfymer, blir litt uvel/kvalm, men unngår heller å være i nærheten av folk med parfyme enn å be dei slutte med parfyme. Anonymkode: 0c836...c6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå