Gå til innhold

Er svarte sokker stygt og usexy?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Snakket vi til kvinner eller menn?

Tenker det er helt basic og nøytralt og vanlig å bruke.

Anonymkode: fb76a...c5e

TS her, kvinner som snakket om menn. 

Anonymkode: 41475...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvite sokker er et ikke plagg hos meg. Har du gått bare litt med de uten sko, så blir de grå og "skitne" under med en gang, og det er det verste jeg ser.

Anonymkode: 18ebf...483

Svarte sokker blir jo grå under av møkk… Jeg bruker både hvite, gule, røde, blå, grønne også videre, de fleste jeg kjenner har det rent nok til at det ikke er veldig «fotavtrykk» på minste sokker i alle fall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er dette veldig unge folk som tilbringer litt for mye tid på TikTok og sånt?

Anonymkode: 166d8...2ff

De er i femtiårene, og i følge denne tråden delvis enige med tenåringer. Hvite sokker var det ikke snakk om, bare svarte. Men, noe som overrasket enda mer var at et to av kvinnene mente svarte joggesko var helt nei. Jeg går ofte i svarte joggesko. Jeg bruker lite svarte sokker, men fordi de er kjedelige. Bruker egentlig lite svart, utover svarte sko. Og en og annen svart genser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite blir skitne for fort og brune er stygge syns jeg. Så kjøper kun sorte for det meste. Passer alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Svarte sokker blir jo grå under av møkk… Jeg bruker både hvite, gule, røde, blå, grønne også videre, de fleste jeg kjenner har det rent nok til at det ikke er veldig «fotavtrykk» på minste sokker i alle fall. 

Har man et par barn i barnehage blir det fort møkkete ja, søler mat, skitne klær etter å ha lekt ute.. Men dette "problemet" har kanskje ikke du, eller du vasker gulvet hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 19.33):

Har lagt merke til at mange godt voksne og eldre kvinner ofte går med nylonstrømper nesten hele året. Om det bare er knestrømper eller strømpebukse ser man jo ikke under buksene.

Love it! 

Anonymkode: e93d0...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sokker liksom..... Jeg bryr meg virkelig ikke om de skal være sexy.... 😄 De skal holde meg varm på beina, det er den eneste funksjonen sokker har. Enten de er svarte eller rosa 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...