AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #21 Del Skrevet 28. oktober 2024 Spurte min motebevisste datter nå, og nå er det kun hvite tennissokker som gjelder. Hun syns også svarte sokker er stygt, mønstrete sokker enda styggere og ankelsokker var visst verste sort 😂 Hva med til dress og finklær da, lurte jeg. Da skal man ikke ha sokker, og man skal ha loafers i stedet for finsko. Jeg ser jo på treningssenteret, at nå er det hvite tennissokker utenpå tightsen som gjelder, og gutta har hvite tennissokker dratt godt opp på leggen. Anonymkode: ff9ea...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #22 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Var på en middag med flere vennepar av et vennepar av meg i helgen og diskusjon rundt mote og klær kom opp. Det som overrasket meg var at så mange kvinner tok opp at de syntes svarte sokker var direkte stygt. Jeg har alltid tenkt at det var klassisk og noe alle andre enn meg likte. Jeg bruker ikke svarte sokker (nesten), noen gang. Men mest fordi jeg synes det er utrolig kjedelig. Jeg er ikke tilhenger av Ole Brum og andre tegneseriefigurer, eller masse dilldall. Jeg bruker for det meste ensfargede sokker men i alle mulige farger, eventuelt med striper i andre farger øverst. Synes striper nedover hele sokken blir veldig rotete. Men tilbake til saken, ble veldig overrasket over at så mange rundt bordet mislikte svarte sokker. Jeg trodde det var den tryggeste havnen i verden? Anonymkode: 41475...349 Jeg har nesten bare sorte sokker 😊 Det styggeste jeg ser på en voksen kvinne/mann er sokker med figurer/tegneserie og motiver...det er jo for barn i mine øyne. Smak og behag, men hvordan kan en sort sokk være stygt? Er jo helt plain og klassisk ❤️ Anonymkode: 3685e...390 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #23 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spurte min motebevisste datter nå, og nå er det kun hvite tennissokker som gjelder. Hun syns også svarte sokker er stygt, mønstrete sokker enda styggere og ankelsokker var visst verste sort 😂 Hva med til dress og finklær da, lurte jeg. Da skal man ikke ha sokker, og man skal ha loafers i stedet for finsko. Jeg ser jo på treningssenteret, at nå er det hvite tennissokker utenpå tightsen som gjelder, og gutta har hvite tennissokker dratt godt opp på leggen. Anonymkode: ff9ea...2c6 Man må jo ikke gjøre som andre Men for min del er ankelsokker skikkelig stygt. Anonymkode: 3685e...390 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #24 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Spurte min motebevisste datter nå, og nå er det kun hvite tennissokker som gjelder. Hun syns også svarte sokker er stygt, mønstrete sokker enda styggere og ankelsokker var visst verste sort 😂 Hva med til dress og finklær da, lurte jeg. Da skal man ikke ha sokker, og man skal ha loafers i stedet for finsko. Jeg ser jo på treningssenteret, at nå er det hvite tennissokker utenpå tightsen som gjelder, og gutta har hvite tennissokker dratt godt opp på leggen. Anonymkode: ff9ea...2c6 Det er jo nettopp det. Ungdommen forbinder ankelsokker med foreldre og besteforeldre, og svarte sokker litt det samme. Dermed synes de det er stygt, og det de selv har kommet opp med som motreaksjon som "pent". Mens vi andre heldigvis ikke trenger å være enige. Vi kan fortsette som før i de svarte sokkene våre og være fornøyde. Og slippe å gå barbeint i klamme sko. (Det fremstår som uhygienisk og ekkelt for meg.) Og for min del så er svarte sokker langt mer sexy til dress, enn bleke, hårete ankler... Anonymkode: 98c7a...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #25 Del Skrevet 28. oktober 2024 Kjæresten er vel nesten bare svarte sokker, aldri tenkt på at det er noe galt med hun bruker det Anonymkode: 32f55...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #26 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er jo nettopp det. Ungdommen forbinder ankelsokker med foreldre og besteforeldre, og svarte sokker litt det samme. Dermed synes de det er stygt, og det de selv har kommet opp med som motreaksjon som "pent". Mens vi andre heldigvis ikke trenger å være enige. Vi kan fortsette som før i de svarte sokkene våre og være fornøyde. Og slippe å gå barbeint i klamme sko. (Det fremstår som uhygienisk og ekkelt for meg.) Og for min del så er svarte sokker langt mer sexy til dress, enn bleke, hårete ankler... Anonymkode: 98c7a...873 Hva med tynne knestrømper da? Blir ikke nevnt av din datter her, så da er vel det innafor? Nude er jo en populær farge her på KG ha ha Anonymkode: 18ebf...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #27 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er jo nettopp det. Ungdommen forbinder ankelsokker med foreldre og besteforeldre, og svarte sokker litt det samme. Dermed synes de det er stygt, og det de selv har kommet opp med som motreaksjon som "pent". Mens vi andre heldigvis ikke trenger å være enige. Vi kan fortsette som før i de svarte sokkene våre og være fornøyde. Og slippe å gå barbeint i klamme sko. (Det fremstår som uhygienisk og ekkelt for meg.) Og for min del så er svarte sokker langt mer sexy til dress, enn bleke, hårete ankler... Anonymkode: 98c7a...873 Og jeg ikke "enig" med min datter, for jeg bruker de sokkene jeg vil altså 😃 Men det er litt gøy å høre fra de som følger med på moten, hva som er in og ikke. Jeg husker at jeg skjemtes over min far da jeg var ung, for han gikk i dressokker, godt dratt opp over leggene, når han gikk med shorts. Det var bare såååå teit. Sikkert akkurat sånn som dagens ungdom tenker om oss foreldregenerasjonen som kommer i ankelsokker. Anonymkode: ff9ea...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #28 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Man må jo ikke gjøre som andre Men for min del er ankelsokker skikkelig stygt. Anonymkode: 3685e...390 Og jeg trodde ankelsokker var "in", helt frem til i sommer. Tvang til og med mannen min til å gå med det til shorts, for jeg trodde det var teit med lange sokker til shorts 🙈😬 Anonymkode: ff9ea...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #29 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hva med tynne knestrømper da? Blir ikke nevnt av din datter her, så da er vel det innafor? Nude er jo en populær farge her på KG ha ha Anonymkode: 18ebf...483 Nylonstrømper er jo et av symbolene på sexy. Men sorte plain bomullssokker man kjøper i en 10-pakning på Rema er ikke sexy. Anonymkode: 3af9e...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #30 Del Skrevet 28. oktober 2024 Alltid svarte/mørke sokker til mørke bukser. Hvite sokker er et sommerplagg hos meg. Anonymkode: da1d4...ea4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #31 Del Skrevet 28. oktober 2024 Har 20 par identiske sokker, alle svarte! Zero fks given. Anonymkode: 845c5...887 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #32 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alltid svarte/mørke sokker til mørke bukser. Hvite sokker er et sommerplagg hos meg. Anonymkode: da1d4...ea4 Hvite sokker er et ikke plagg hos meg. Har du gått bare litt med de uten sko, så blir de grå og "skitne" under med en gang, og det er det verste jeg ser. Anonymkode: 18ebf...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #33 Del Skrevet 28. oktober 2024 Dette er noe disse folka mest sannsynlig har plukket opp fra en eller annen gen z-er på tiktok. Den generasjonen elsker jo alt vi gikk med på 90 og 2000-tallet og hater alt annet. Som f.eks sorte sokker. Så er det eldre millennials som prøver å holde seg aktuelle/trendy ved å kaste seg på disse trendene eller meningene. Det er min erfaring i hvert fall. Men hvorfor i alle dager skal vi eldre kle oss som kidsa? Sorry ass, men jeg bruker de sorte sokkene mine uten å ofre det en tanke. Ankelsokkene og! Hilsen kvinner f.1986 Anonymkode: e2e15...710 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #34 Del Skrevet 28. oktober 2024 Jeg bruker svarte sokker, hvite sokker, mønstrete sokker, ankelsokker, knestrømper osv., det viktigste at det jeg har på føttene passer til resten av antrekket mitt 😊 Anonymkode: ed558...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #35 Del Skrevet 28. oktober 2024 Det var da en merkelig konklusjon. Sorte sokker passer til mye. Sexy? Tja, det kommer vel ann på helheten. Men tror ikke man kan se på sorte sokker som verken stygt eller usexy. Er vel nylon som kan dekkes av ordet sexy i så fall. Anonymkode: e93d0...900 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #36 Del Skrevet 28. oktober 2024 Nylon er alltid sexy. Så da damer har dere knekt koden 😅👏 Anonymkode: e93d0...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #37 Del Skrevet 28. oktober 2024 Vafforno? Har jeg vært stygg og usexy i årevis?! Javel. Anonymkode: 5267b...513 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #38 Del Skrevet 28. oktober 2024 Har lagt merke til at mange godt voksne og eldre kvinner ofte går med nylonstrømper nesten hele året. Om det bare er knestrømper eller strømpebukse ser man jo ikke under buksene. Anonymkode: 18ebf...483 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2024 #39 Del Skrevet 28. oktober 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Men tilbake til saken, ble veldig overrasket over at så mange rundt bordet mislikte svarte sokker. Anonymkode: 41475...349 Er dette veldig unge folk som tilbringer litt for mye tid på TikTok og sånt? Anonymkode: 166d8...2ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 28. oktober 2024 #40 Del Skrevet 28. oktober 2024 Wow… kunne ikke brudd meg mindre kjøper min 5 pk svarte sokker på Kiwi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå