Kryneren Skrevet 28. oktober #1 Del Skrevet 28. oktober Kanskje du eller familien/ vennekretsen bruker noe som nesten blir et ordtak, litt morsomt, uten at det egentlig er et ordtak? For eksempel: I dag skal jeg gjøre ingenting. Det gjorde jeg i går og, men jeg ble ikke helt ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #2 Del Skrevet 28. oktober Kryneren skrev (9 timer siden): I dag skal jeg gjøre ingenting. Det gjorde jeg i går og, men jeg ble ikke helt ferdig. Du er ikke fra Sørlandet? Fikk veldig sørlandsvibb av ordtaket. Her i huset sier vi: I går var i morgen i forgårs. Anonymkode: 62b58...c07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #3 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke fra Sørlandet? Fikk veldig sørlandsvibb av ordtaket. Her i huset sier vi: I går var i morgen i forgårs. Anonymkode: 62b58...c07 Nei, er fra Østlandet. 🤗 Men kan nok være påvirket av folk rundt meg som snakker forskjellige dialekter. Anonymkode: cad67...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #4 Del Skrevet 29. oktober Har min egen vri på enkelte ordtak: - Ane fred og all fare - Holde tunga i rett munn - What doesn't kill you makes you older - Ny dag nye nederlag Anonymkode: f96f3...a9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 29. oktober Forfatter #5 Del Skrevet 29. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Har min egen vri på enkelte ordtak: - Ane fred og all fare - Holde tunga i rett munn - What doesn't kill you makes you older - Ny dag nye nederlag Anonymkode: f96f3...a9f Så bra! Takk for bidraget 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 31. oktober #6 Del Skrevet 31. oktober Fram og tilbake er dobbelt så langt Det er aldri godt å ikke vite 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå