Gå til innhold

Hvor mange egenmeldinger har dere tatt i år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blitt fire i år. Aldri vært så mye syk, men nå har jeg også to små barn…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Sist jeg brukte egenmelding var i 2016. 

Anonymkode: 8b7f6...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.11.2024 den 7.28):

Syk for meg er feber og/eller nedsatt allmenntilstand.  Kan være tett i nesa og hoste uten feber eller nedsatt allmenntilstand. 

Anonymkode: 5dbea...141

Mens jeg blir forferdelig syk av forkjølelse, feber er lett i sammenligning. Mange av de du hoster og nyser på vil sannsynligvis bli mye sykere enn deg. 

Anonymkode: 5e11d...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært utrolig heldig og ikke vært syk siden 2015. Da trynet jeg noe inni hampen med sykkel og var borte i 10 dager.

Anonymkode: 85971...187

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker alle. Jeg trives nemlig ikke i jobben. Gruer meg hver dag til å gå på jobb. Ser etter ny jobb, men uten utdanning blir jeg værende der jeg er inntil videre. Det positive med jobben er fine kollegaer, god lønn og gode ordninger på alle områder. 

Anonymkode: 30f7a...7d5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 11.16):

Jeg syns det er utrolig ubehagelig å ringe inn syk, men begynner å bli skikkelig dårlig, influensa typ dårlig, og er nødt til å ringe inn syk...

Hvor mange egenmeldinger er det normalt å ta iløpet av et år?

Anonymkode: d808d...8f7

Jeg har ingen siden 2019. Jobber i NAV. Som regel har jeg pc-veska med hjem og er jeg for «syk» til å være på kontoret tar jeg hjemmekontor om jeg er smittsom og utsetter eventuelle møter med brukere. Interne møter tas på teams.  Har jeg ikke med pc-veska kjører jeg til kontoret tidlig på morgenen og henter den hjem. Har 10 min å kjøre. Er jeg for syk til å hente den er jeg for syk også for hjemmekontor. Jeg har vel hatt hjemmekontor pga smittefare 2 dager i snitt i året. 

Anonymkode: f1444...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har ingen siden 2019. Jobber i NAV. Som regel har jeg pc-veska med hjem og er jeg for «syk» til å være på kontoret tar jeg hjemmekontor om jeg er smittsom og utsetter eventuelle møter med brukere. Interne møter tas på teams.  Har jeg ikke med pc-veska kjører jeg til kontoret tidlig på morgenen og henter den hjem. Har 10 min å kjøre. Er jeg for syk til å hente den er jeg for syk også for hjemmekontor. Jeg har vel hatt hjemmekontor pga smittefare 2 dager i snitt i året. 

Anonymkode: f1444...83e

Er man for syk til å dra på kontoret, så er man for syk til å jobbe.

Anonymkode: 9fb7b...dd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor skal vi slite oss ut når vi har rettigheter for å ta egenmeldinger? vi betaler skattepenger som for at folk sosialen skal få for å sitte på ræva og få gratis penger. jeg bruker mine rettigheter fullt ut, det er ingen takk å få for å presse seg i jobb. ikke glem at vi blir erstattet lett av arbeidsgiver om vi skulle ha nedsatt helse for å stå i jobb. helsen vår er viktig

Anonymkode: 41e76...f10

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En egenmelding på to dager. Ingen sykemelding.

I fjor høst var jeg sykemeldt i 8 uker pga lungebetennelse. Så man kan fint si det varierer....

Anonymkode: be6d6...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket i dag pga denne tråden. Har hatt en egenmeldingsdag siste året, men ikke brukt noen i år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...