AnonymBruker Skrevet 2. november #61 Del Skrevet 2. november Gikk hjem etter lunsj en dag jeg var dårlig. Ellers ingenting. Anonymkode: adbec...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #62 Del Skrevet 2. november 3 dager på rad i februar, omgangssyke med oppkast og diaré, jobber i helse. Anonymkode: 56788...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #63 Del Skrevet 2. november Ingen. Er lærer på barneskole og blir forkjølet hver høst etter sommerferien, men ikke syk. Tror kanskje immunforsvaret blir sterkt av mye ymse sykdom i klasserommet. Er veldig god på hygiene når det er runder med sykdom i klassen. Anonymkode: 5dbea...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #64 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ingen. Er lærer på barneskole og blir forkjølet hver høst etter sommerferien, men ikke syk. Tror kanskje immunforsvaret blir sterkt av mye ymse sykdom i klasserommet. Er veldig god på hygiene når det er runder med sykdom i klassen. Anonymkode: 5dbea...141 Hvordan blir man forkjølet uten å bli syk? Dette har jeg ofte lurt på, kjenner flere som sier at de er forkjølet selv om de ikke har symptomer. Under coronaen testet jo folk seg og fant ut at de var smittet uten å være syke, men hvordan vet man det ellers? Anonymkode: 5e11d...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #65 Del Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 28.10.2024 den 17.01): 0, nå som det er tilrettelagt for hjemmekontor forventes det at man jobber hjemmefra når man er syk... Anonymkode: 5f3bc...887 SÅ bra for bedriften din, jeg har fritt vilt med hjemmekontor, tar allikevel ikke å jobbe om jeg er syk Nå er jeg sjeldent syk i utgangspunktet, men har hatt 1 egenmelding på 2 dager i år. i tillegg til 2 dager for sykt barn Anonymkode: 8a129...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november #66 Del Skrevet 2. november Ingen. Sist jeg brukte egenmelding var i januar 2017. Vet jeg er heldig med helsa, men har også god arbeidsmoral. Anonymkode: a2b06...f7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #67 Del Skrevet 3. november Null i år også. Har ikke stålhelse, bare høy arbeidsmoral. Anonymkode: 53af4...b1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 3. november #68 Del Skrevet 3. november 1 dag. Og 6 uker grader sykmelding med lav sykmeldingsprosent. Som er bra med tanke på at jeg har en somatisk sykdom. (Der noen egenmeldinger og sykmeldinger er det lure og anbefalte, for at jeg kan bli værende i jobblivet så lenge som mulig. Slik kan man også se det..😌) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #69 Del Skrevet 3. november Jeg har brukt en egenmelding på 2 dager pga forkjølelse med feber og hoste nå i høst. Og så var jeg sykemeldt 100% fra januar til mai, men selvsagt av andre årsaker. Anonymkode: 66271...f9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #70 Del Skrevet 3. november 3. Har barn som drar med seg smitte hjem fra skole. Har i tillegg jobbet fra hjemmekontor når jeg har vært småsyk. Pga type jobb, så kan jeg ikke «jobbe for halv maskin» fra hjemmekontor. Enten må jeg være frisk nok til å yte vanlig innsats per time, ellers så må jeg være syk. Anonymkode: 6e916...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #71 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 20.51): Ingen, gikk på jobb med positiv Covid test 39.6 i feber og munnbind. Det skal mye til for at jeg dropper jobb da det vil påvirke så fryktelig mange andre. Anonymkode: 1b539...e1d Egoistisk Anonymkode: 6b70b...43e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #72 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvordan blir man forkjølet uten å bli syk? Dette har jeg ofte lurt på, kjenner flere som sier at de er forkjølet selv om de ikke har symptomer. Under coronaen testet jo folk seg og fant ut at de var smittet uten å være syke, men hvordan vet man det ellers? Anonymkode: 5e11d...684 Syk for meg er feber og/eller nedsatt allmenntilstand. Kan være tett i nesa og hoste uten feber eller nedsatt allmenntilstand. Anonymkode: 5dbea...141 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #73 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (11 timer siden): Null i år også. Har ikke stålhelse, bare høy arbeidsmoral. Anonymkode: 53af4...b1f Samme her. Har fraværsangst. Skulle ønske vi som aldri er borte kunne fått en bonus. Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Anonymkode: 3c9d8...cef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #74 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Tipper det hadde økt motivasjonen til alle med kroniske sykdommer 👍🏻 Anonymkode: 66271...f9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #75 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Har fraværsangst. Skulle ønske vi som aldri er borte kunne fått en bonus. Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Anonymkode: 3c9d8...cef Jeg skulle ønske syke folk kunne holdt seg hjemme, så de ikke smitter alle andre. Alle snakker om sykefravær. Det burde snakkes mer om sykenærvær. Det tror jeg påvirker statistikkene vel så mye. Lise vil ikke ha fravær og tror hun er flink, uka etter er 4 kolleger hjemme syke. Ungene deres smitter lærere. Partnerne deres blir syke, som øker sykestatistikk på deres arbeidsplass. Ingen er så uunnværlige. Anonymkode: 6e916...56e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3. november #76 Del Skrevet 3. november Altfor mange 🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #77 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Samme her. Har fraværsangst. Skulle ønske vi som aldri er borte kunne fått en bonus. Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Anonymkode: 3c9d8...cef Er jeg syk så er jeg syk og det hjelper ikke om jeg hadde blitt trukket i lønn en gang. Helsa kommer før alt annet. Anonymkode: 7fcf5...76a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #78 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme her. Har fraværsangst. Skulle ønske vi som aldri er borte kunne fått en bonus. Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Anonymkode: 3c9d8...cef Jeg er glad vi har prestasjonsbasert bonus... At noen ikke har fravær betyr ikke at de har bedre prestasjoner enn noen som holder seg hjemme når de er syke eller skadet. Jeg synes det er utrolig urettferdig og dårlig stil om noen som alltid leverer gode resultater innenfor frister skal miste bonusen fordi de sitter på legevakta en arbeidsdag med beinbrudd, eller er hjemme en dag fordi de kaster opp. Anonymkode: 6c47f...a05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november #79 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (6 timer siden): Samme her. Har fraværsangst. Skulle ønske vi som aldri er borte kunne fått en bonus. Mulig det hadde motivert flere til å komme seg på jobb. Anonymkode: 3c9d8...cef Nei håper aldri det skjer , syke folk pp jobb ødelegger for andre Anonymkode: 6b70b...43e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 3. november #80 Del Skrevet 3. november Har brukt 1. egenmelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå