AnonymBruker Skrevet 28. oktober #21 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): men klart hvis bare den ene føler slik blir det feil ja absolutt. Det jeg egentlig ville fram til var at man ikke nødvendigvis kan konkludere med at han er gal, holder på med lovebombing og at det eneste rette for TS i dette tilfellet er å løpe. klap lige hesten, som danskene sier Anonymkode: 40425...e24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 28. oktober Forfatter #22 Del Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): ja absolutt. Det jeg egentlig ville fram til var at man ikke nødvendigvis kan konkludere med at han er gal, holder på med lovebombing og at det eneste rette for TS i dette tilfellet er å løpe. klap lige hesten, som danskene sier Anonymkode: 40425...e24 Jeg snakke med han om å roe ned, ikke planlegge flytting, bruke tiden ..Reaksjonen hans vil indikere om jeg bør løpe eller bli AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du har nok en utrygg avvisende tilknytningsstil (insecure avoidant). Din reaksjon er normal. Han er litt ivrig, det trigger deg med din tilknytningsstil, og du ønsker å trekke deg tilbake. Dette har du nok vært borti før. Anonymkode: dc6a3...efc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober #23 Del Skrevet 29. oktober Bare vær ærlig med han at det er for tidlig for deg å planlegge slike ting, at du trenger å bli tryggere på relasjonen først. Det bør ikke være noe problem å si fra om. Han er ikke nødvendigvis noen love-bomber selv om han planlegger litt framover, men det er viktig at du er tydelig på hvor dine grenser går. Jeg hadde heller ikke villet planlegge utenlandstur nyttårshelgen med noen jeg hadde kjent så kort. Men kanskje heller åpnet opp for å reise bort en helg i februar feks, som da bestilles etter nyttår... Jeg ble invitert på weekendtur til London i februar etter å ha datet en fra begynnelsen av september. Han inviterte meg da rett etter nyttår, og da var jeg helt trygg på vår relasjon. Hadde han spurt i oktober så hadde jeg vært mer skeptisk ja. Anonymkode: b5c7c...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oslomaraton Skrevet 3. november Forfatter #24 Del Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (På 29.10.2024 den 15.11): Bare vær ærlig med han at det er for tidlig for deg å planlegge slike ting, at du trenger å bli tryggere på relasjonen først. Det bør ikke være noe problem å si fra om. Han er ikke nødvendigvis noen love-bomber selv om han planlegger litt framover, men det er viktig at du er tydelig på hvor dine grenser går. Jeg hadde heller ikke villet planlegge utenlandstur nyttårshelgen med noen jeg hadde kjent så kort. Men kanskje heller åpnet opp for å reise bort en helg i februar feks, som da bestilles etter nyttår... Jeg ble invitert på weekendtur til London i februar etter å ha datet en fra begynnelsen av september. Han inviterte meg da rett etter nyttår, og da var jeg helt trygg på vår relasjon. Hadde han spurt i oktober så hadde jeg vært mer skeptisk ja. Anonymkode: b5c7c...aa5 Vi tok praten i dag..Dvs det var han startet med å spørre meg om vi går frem for fort med planene om å flytte sammen. Jeg svarte ærlig ja. Han var også enig i det.Det gikk litt opp for han når han søkte på jobber i forrige uke. Vi ble enige om å ta la tema ligge, men fokusere mere på her og nå , og turer fremover:) 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå