avocado.ooo Skrevet mandag kl 09:36 #1 Del Skrevet mandag kl 09:36 Er det noe vits å satse på kjemi/Sivilingeniør hvis jeg ikke liker matte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:31 #2 Del Skrevet mandag kl 12:31 Spørs hvorfor du ikke liker matte. Selv hatet jeg matte på skolen fordi jeg klarte ikke å forstå det. Hadde dårligste karakter alltid, men tok ingeniør når jeg var 35. Oppdaget at når jeg skjønte mer av det så var det morsommere. Dessuten så må man bruke matten for å løse oppgaver som kommer med jobben, så det lager mer interesse for å lære seg matte ordentlig. Hvis du ikke har interesse for å lære deg matte så hadde jeg valgt noe annet. Anonymkode: 9d01f...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet mandag kl 17:12 #3 Del Skrevet mandag kl 17:12 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg