AnonymBruker Skrevet 29. oktober #21 Del Skrevet 29. oktober GrønnNellik68 skrev (På 28.10.2024 den 14.26): Har aldri vært noe problem for min del. Aldri vært noe problem? Du sier i HI at de ringer og prater høl i hue på deg før de må stikke og ikke ringer tilbake? Hvordan er det ikke et problem? Anonymkode: 535fd...06a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. oktober Forfatter #22 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Aldri vært noe problem? Du sier i HI at de ringer og prater høl i hue på deg før de må stikke og ikke ringer tilbake? Hvordan er det ikke et problem? Anonymkode: 535fd...06a Har hatt verre problem enn d da enn at folk ringer ofte lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. oktober Forfatter #23 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor ber du ikke om bilde med en gang siden du kun går etter det? Du virket jo ivrig før bildet kom. Anonymkode: 51319...61c Ja det kan du si. Ble bare sånn denne gangen. Hadde ikke møtt noen med mindre jeg likte det jeg så men folk kan jo være hyggelig og prate med lell. Og tenkte at når de er hyggelig på tlf er det lettere å like det en ser og men det gjorde ikke det denne gangen. Det var da voldsomt til kritikk for at en mann valgte å snakke på tlf istedet for mld? Verre med dem som ligger med alle de møter syns nå jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #24 Del Skrevet 30. oktober GrønnNellik68 skrev (3 timer siden): Ja det kan du si. Ble bare sånn denne gangen. Hadde ikke møtt noen med mindre jeg likte det jeg så men folk kan jo være hyggelig og prate med lell. Og tenkte at når de er hyggelig på tlf er det lettere å like det en ser og men det gjorde ikke det denne gangen. Det var da voldsomt til kritikk for at en mann valgte å snakke på tlf istedet for mld? Verre med dem som ligger med alle de møter syns nå jeg da. Det er ikke kritikk men kanskje et hint om å være litt varsom 😊 At du ikke har møtt folk før uten bilde på forhånd stemmer vel ikke? Du har tidligere skrevet om flere ganger du møter menn på en bensinstasjonen uten å vite hvordan de ser ut. Anonymkode: 51319...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #25 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan jo være at mange ønsker å danne seg et inntrykk av personen før de bestemmer seg for om det er noe vits i å møte vedkommende. En del kommentarer i tråden former bilder av creepy personer man skal være glad for å ha unngått å møte IRL. Anonymkode: dade9...088 Men man må jo møte vedkommende for å se om det er kjemi. Å chatte med en man ikke kjenner eller har møtt virker jo bare helt meningsløst. Anonymkode: 61db3...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #26 Del Skrevet 30. oktober GrønnNellik68 skrev (3 timer siden): Det var da voldsomt til kritikk for at en mann valgte å snakke på tlf istedet for mld? Verre med dem som ligger med alle de møter syns nå jeg da. Hva med å bare møtes først? Anonymkode: 61db3...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #27 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (18 timer siden): Litt vanskelig når du bor i ei bygd og ikke stor by. Litt lettere å date da. Anonymkode: 21348...8f7 Men å snakke med helt fremmede folk? Virker som sagt helt meningsløst. Anonymkode: 61db3...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 30. oktober #28 Del Skrevet 30. oktober GrønnNellik68 skrev (På 29.10.2024 den 5.56): Er noe med å snakke i telefonen enn å drive å skrive. På meldinger er alle like. På telefon får du ett bedre eller verre inntrykk av noen. Pluss at det går mye fortere å snakke enn å skrive syns jeg da. Pluss at jeg må like stemmen til noen da. Skjønner dette veldig godt. Du får ikke like redigerte svar. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 30. oktober Forfatter #29 Del Skrevet 30. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Men å snakke med helt fremmede folk? Virker som sagt helt meningsløst. Anonymkode: 61db3...02b He he d gjør jeg hver dag uansett helt normalt for meg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 30. oktober #30 Del Skrevet 30. oktober GrønnNellik68 skrev (På 28.10.2024 den 6.05): Men har skjønt når de sier det så ringer de aldri tilbake og det er i og for seg greit det. Men du verden så mye rart de lirer av seg på telefonen av hvor interesserte de er og smører på tjukt hvor hyggelig jeg er å prate med. At han er seriøs og ønsker og møte meg. Og at jeg skal få bilde etterhvert bla bla bla... Hvorfor holde på sånn? Skjedd 3 ganger nå da. Så de må gjerne ringe men jeg hører rimelig fort om de er seriøse eller ikke. Går skravla på høygir og alt de skal finne på og lyst til av vi skal finne på osv osv.. så skjønner jeg jo hva salgs type de er egentlig. Hadde vel blitt overraska hvis jeg hørte noe igjen fra dem. he he Kun du som kan stoppe dette. Ikke gi tlf nummeret til noen du ikke har møtt / kjenner . Slenger du ut snøret vil all slags fisk bite på. Også ufisk . Folk som har det så travelt med å ringe , er stort sett manipulerende , utålmodige typer . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå