Bamseklemmer Skrevet 30. oktober 2024 #21 Del Skrevet 30. oktober 2024 FruVillvin skrev (4 timer siden): Kanskje jeg misforstår spørsmålet ditt. Vi vet at en forelskelse vare alt fra noen måneder til max 1-2 år. Etter dette endres følelsene for den andre- Jeg er for eksempel fremdeles både veldig glad i mannen min, jeg elsker han og han tenner meg, men er er ikke lenger forelsket . Det samme ville antakelig han sakt om meg. Seksuell tiltrekning og tenning fortsetter jo etter at den heftige forelskelsen er over…. Jeg kjenner igjen det du skriver👏 Å bli forelsket var lettere i ung alder, det var liksom inngangsporten til et nytt forhold. Så vi ble litt "gærn" i hodet av det, og trodde forholdet skulle vare i evig tid. Vi planla barn og nytt hus, for vi ville bli voksen. Tross alt.. det å være forelsket var sannelig superhærlig, for vi klinte heletiden og klarte ikke å være borte fra hverandre et sekund. Nå i voksen alder kjenner jeg ikke så mye av forelskelse, men den unge forelskelsen er byttet ut med kjærlighet.. Kjærligheten fungere på samme vis, det er også en lykkerus. Men vi er ikke så "gærne" lengre, vi er blitt mere realistisk av våre valg.. mere moden og livserfaring som gjør oss mere trygge, enn da vi var uerfaren og blind av forelskelse. Nå er det jo godt å være borte en liten stund, men gler meg alltid til å komme hjem. Det er fordi forholdet er blitt så betryggende, vi stoler på troskap og vi samarbeider mye bedre. I voksen alder er jeg kanskje blitt litt mere "gærn" etter å spre glede av nytelse og tenning.. Den kjærligheten eller magnet vil nok vare livet ut.. For seksuell nytelse og godlyder, er en utmerket måte å gi kjærlighetsbekreftelse på🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2024 #22 Del Skrevet 30. oktober 2024 Må ha følelser for å ha utbytte av sex. Det føles bare ekkelt, mekanisk og irriterende uten følelser. Kjedeligere enn å støvsuge, egentlig. Anonymkode: 21a9f...03e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå